:: نسخه ی 7.0 از محبوب ترین نرم افزار رایت CD/DVD جهان ! Nero Bu

 

یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای رایت CD/DVD که معرف حضور تمامی کاربران می باشد نرم افزار Nero می باشد که امکانات بسیار مناسب را در محیطی آسان و آشنا برای رایت به ما می دهد .

کمپانی Nero پس از مدتها از عرضه ی نسخه ی 6.0 و Update های این نسخه چند ماه پیش اعلام کرد که در اکتبر 2005 نسخه ی 7.0 از محصول قدرتمند عرضه خواهد  شد . ولی بر خلاف گفته ی وب سایت رسم Nero از 2 ماه قبل از آن در بسیاری از وب سایتهای نرم افزار غیر قانونی نسخه ی کامل 7.0 این نرم افزار در دسترسی همگان برای دانلود بود .

محیطی بسیار زیبا تر , امکانات بسیار متفاوت و گوناگون برای DVD و CD , رایت سریع و پشتیبانی از اطلاعات و ... از ویژگی های نسخه ی 7.0 این محصول قدرتمند است .Nero 7.0 Premium را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نخسه ی 7.0.12 را با حجم 100 مگابایت

Keygen:
دانلود

Password:
LeechedFromLeet-warez.6x.to

:: Sothink SWF Quicker 2 RC1 جایگزینی بسیار مناسب برای Macromedi

 

سلام دوستان عزیز، امروز میخواهم نرم افزاری را به شما معرفی نمایم که میتواند یکی از جایگزینهای بسیار بسیار مناسب برای نرم افزار Macromedia Flash محسوب شود. کمتر فردی در حال حاضر وجود دارد که در دنیای انیمیشن سازی و ساخت وب سایتهای پویا و ساخت برنامه های Multimedia و ... نام آشنای Macromedia Flash را نشنیده باشد.
این نرم افزار به اندازه ای در نزد حرفه ای های آشنا به آن محبوبیت دارد که نیازی به توضیحات اضافه در مورد آن نیست. اما اصل بحث من در مورد وجود جایگزینی مناسب برای آن میباشد که یک کاربر عادی و غیر حرفه ای بتواند به سادگی نیازهای عادی خود را به وسیله آن برطرف نماید و حتی حرفه ای ها نیز بتوانند از برخی قسمتهای آن به سادگی استفاده نمایند !
نام این نرم افزار جالب و مفید و در عین حال بسیار کم حجم Sothink SWF Quicker میباشد. این نرم افزار بسیاری از قابلیت های عمومی نرم افزار Macromedia Flash را دارا میباشد و حتی قسمتهایی از آن نیز که شامل کار با کدهای Action Script میباشد ، کاملا به صورت حرفه ای میباشد. حجم این نرم افزار تنها حدود 12 مگابایت میباشد و در مقابل حجم بسیار بالای نرم افزار Macromedia Flash ( که حجمی بیش از 100 مگابایت دارد ) برای افرادی که قصد استفاده تمام حرفه ای از آن را ندارند بسیار کم میباشد. محیط کاری این نرم افزار بسیار شبیه به نرم افزار Macromedia Flash میباشد.
کاربران عادی به سادگی میتوانند به وسیله این نرم افزار فایلهای متحرک از قبیل انیمیشن و Banner های تبلیغاتی و دکمه های فلش و آلبوم های زیبا و ... ایجاد نمایند و نیازهای خود را برطرف نمایند .
سادگی کار با این برنامه به اندازه ای است که حتی کاربری که تا به حال وارد دنیای Macromedia Flash نشده است نیز میتواند با آن به سادگی کار کرده و انیمیشن مورد نیاز خود را بسازد. این برنامه دارای Wizard ساده و جالبی برای افراد تازه کار در مورد ساخت Banner و دکمه و آلبوم و ساخت Slide Show های بسیار زیبا میباشد که به وسیله آن کاربر غیر حرفه ای میتواند موارد مورد نیازش را به سادگی و تنها با چند کلیک ساده ایجاد نماید. در عین حال اگر کمی پیشرفته تر به برنامه نگاه کنیم کاربر میتواند انیمیشن های حرفه ای که شامل کدهای Action Script نیز میباشد توسط آن ایجاد نماید. این برنامه دارای Template های بسیار زیبایی در این زمینه میباشد که شما میتوانید به سادگی هر چه تمام تر و بدون نیاز به هیچ تخصصی در زمینه ساخت انیمیشن و با چند کلیک ساده فایلهای انیمیشن بسیار زیبا ایجاد نمایید.
یکی از قابلیتهای بسیار جالب این برنامه که به صورت بسیار ساده در آن گنجانده شده است ، قابلیت ویرایش فایلهای SWF میباشد. توسط این برنامه شما میتوانید یک فایل SWF را وارد برنامه نموده و آن را به اجزای سازنده اش تجزیه نمایید ( به همراه Object ها و کلیه کدهای Action Script ) و سپس میتوانید فایل فلش را به دلخواه خود تغییر داده و آن را به سلیقه خود ویرایش نموده و ذخیره نمایید.
اگر کاربر حرفه ای نرم افزار Macromedia Flash نیستید و مایل هستید وارد دنیای زیبای انیمیشن سازی شوید ، توصیه میکنم حتما این نرم افزار جالب را امتحان نمایید.
دانلود کنید نسخه 2 RC1 این برنامه را با حجم 12 مگابایت

:: Foxit Reader Pro جایگزین مناسب برنامه Adobe Acrobat Reader ::

 

نرم افزاری که معرفی میکنم میتواند یکی از بهترین جایگزینهای برنامه Adobe Acrobat Reader باشد.
با کمک این برنامه کم حجم ( 3.293 مگابایت ) شما میتوانید به سادگی فایلهای PDF را مشاهده و مدیریت نمایید.
این برنامه کم حجم و مفید تقریبا تمام امکانات برنامه Acrobat Reader را دارا میباشد و به خوبی امتحان خود را در این زمینه پس داده است. این برنامه چند قابلیت جالب دارد که برای مثال میتوانم به TextView در آن اشاره کنم.
این قابلیت متن PDF شما را در صورتی که تبدیل به یک فایل Text شود به صورت پیش نمایش به شما نشان میدهد. حال شما با هر نرم افزار تبدیل PDF به Text و یا Doc که میخواهید این کار را انجام دهید ، قبل از هر اقدامی میتوانید پیش نمایش نتیجه کار را در این برنامه مشاهده نمایید.
دانلود کنید این برنامه مفید را با حجم 3.2 مگابایت

:: تبدیل فایلهای PowerPoint به Flash توسط نرم افزار SameShow 1.4

SameShow نام نرم افزار مفیدی از شرکت WonderShare است که به شما اجازه ی تبدیل مقاله ها و Presentation های خود را که به صورت فرمتهای مختلف نرم افزار PowerPoint است را به فایل فلش تبدیل نمایید .

دلایل تبدیل فایلهای PowerPoint به Flash  :

حجم فایلهای فلش حاصل به مراتب کمتر از فایل PowerPoint است و به اسانی میتوانید به دوستان خود Email بزنید و آنها به آسانی میتوانند این فایلهای فلش را باز نمایند!

کاربر کنترل بسیار بیشتری میتواند از لحاظ Playback بر روی فایل فلش نسبت به PowerPoint داشته باشد .

فایلهای فلش به مراتب امن تر از فایلهای PowerPoint می باشند و سخت تر قابل نفوذ و تغییرند .

رزولوشن و کیفیت تصویری فایلهای فلش بالاتر و قابل تغییر است .

به آسانی میتوانید آن تحقیق و جستجوی خود به صورت فایل فلش را در اختیار همگان قرار دهید و بر روی اینترنت پخش کنید و در هر مرورگری قابل نمایش خواهد بود

توسط این نرم افزار تمامی ویژگی های صوتی و تصویری PowerPoint شما به درون فایل فلش می آید. همچنین به شما آمکان آن را می دهد تا به PowerPoint انیمیشن های فلش و GIF اضافه نمایید .

SameShow را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.4.5 را با حجم 7.7 مگابایت 
سریال برنامه
Name : P30World.com
Serial : 1D22C6B84AE298898898

:: بسته ی امنیتی BitDefender Internet Security 9.0 نیز عرضه شد !

BitDefender نام ویروس کشی قدرتمند از شرکت Softwin است که به خاط سرعت بالا در شناسایی تعداد بالایی ویروس و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر ویروسکشهای برتر دنیا از محبوبیت بالایی بر خوردار شده است . اخیرا شرکت Softwin بسته ی نرم افزار قدرتمند امنیتی خود را نیز با نام BitDefender Internet Security عرضه نموده است که نیاز های امنیتی شما را در هنگام اتصال به اینترنت و ... تامین می نماید .با هم به بررسی ویژگی های مختلف این نرم افزار قدرتمند می پردازیم :

Antivirus : ویروس کش قدرتمند BitDenfender که با سرعت بالا قادر به شناسایی و نابود سازی تمامی خطرات سیستم شما می باشد و از ورود ویروسها به سیستم شما جلوگیری به عمل می آورد.

Firewall : دیوار آتش قدرتمند این بسته که از نفوذ دیگران به سیستم شما جلوگیری به عمل آورده و هیچ نرم افزاری اجاره ی آن را نمی دهد تا بدون اطلاع شما به اینترنت وصل شوند .

Antispam : این بخش به جلوگیری از ورود Spam ها وEmail های تبلیغاتی مزاحم به MailBox شما می پردازد .

Antispyware : ضد جاسوس قدرتمند این بسته که به با دیتابیس قدرتمندش به از فعالیت نرم افزارهای مخرب و ناشناس و تبلیغاتی بر روی سیستم شما جلوگیری به عمل می آورد .

Parental Control : همان کنترل والیدن می باشد که به شما امکان کنترل سایتها و نرم افزار هایی که فرزندانتان و یا افراد دیگر که از سیستم شما استفاده می کنند را می دهد . بدین ترتیب میتوانید نرم افزار های مختلف و یا وب سایتهای گوناگون را فیلتر نمایید .

BitDefender Internet Security را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 9.0 را با حجم 18.1 مگابایت 

کرک برنامه
دانلود

MP3 To Ringtone Gold 3.02

:: تبدیل فرمت MP3 به انواع رینگ تون موبایل توسط MP3 To Ringtone Gold 3.02 ::

بسیاری از علاقمندان گوشی های تلفن همراه مایلند که آهنگ های مختلف و تکی را برای گوشی های خود داشته باشند از آنها به عنوان Ringtone و .... استفاده نمایند . شما چطور ؟ مایلید؟

MP3 To Ringtone Gold نام نرم افزاری بسیار مفید از شرکت AnMing می باشد که به شما امکان تبدیل فرمت معروف MP3 را به انواع فرمتهای Ringtone می دهد ! بلی توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود فرمت Mp3 را به فرمتهای mmf,.amr,.mp3,.wav و حتی .Mid تبدیل نماید و آنها را توسط همین نرم افزار به گوشی همراه خود ارسال نمایدد ! قادر است حجم فرمتهای Mp3 شما را کاهش دهد تا تعداد بیشتری اهنگ بتوانید بر روی گوشی خود بریزید . به شما این امکان را میدهد تا هر بخشی از آهنگ Mp3 خود را که مایلید را انتخاب نموده و توسط این نرم افزار ببرید و سپس آن را به فرمت Ringtone دلخواه خود تبدیل نمایید . به گفته ی سایت سازنده میتواند بیش از 60 آهنگ را در یک حافظه ی 64 مگابایتی برای شما جای دهد !!  آسانی کار با نرم افزار  و پشتیبانی Drag&Drop و همچنین ویژگی تبدیل CD های صوتی به فرمت Mp3 نیز از دیگر توانایی های خوب این محصول است .

MP3 To Ringtone Gold را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.02 را با حجم 2.18 مگابایت 

لینک کرک :
دانلود

فایل Player.dll را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار به جای فایل اصلی کپی کنید !
موفق باشید . Wink

:: Editstudio 5.01 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایلهای ویدیوی

 

Editstudio 5 نرم افزار قدرتمندیست که به شما امکان ویرایش فایلهای تصویری و ویدیو هایتان را در محیطی حرفه ای و به گونه ای که خود شما مایلید را می دهد . توسط این محصول شرکت Pure Motion میتوانید به ویرایش فریمها و گذاردن افکت های زیبا و گوناگون بر روی تصویر خود بپردازید , همچنین قادرید بخشهایی را که مایلید از روی ویدیو حذف نمایید و و Item های مختلفی را بر روی فاییلهای تصویری خود قرار دهید و توسط ابزارهای مختلف نرم افزار آنها را به گونه ی دلخواه در تصویر قرار دهید . به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات صوتی ویدیو را انجام دهید و افکت ها و اصوات صوتی مختلف بر روی آن قرار دهید .  قابلیت ساخت فیلم برای DVD ها را نیز داراست . فرمتهای AVI, DV, MPEG (1 and 2), QuickTime, Windows Media, WAV, MP3, JPEG, PNG, BMP, GIF. را تحت پشتیبنی خود دارد .

سرعت بالا در انجام ویرایش صوتی و تصویری نیز دیگر ویژگی خوب این نرم افزار است .

Editstudio را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 5.01 را با حجم 37 مگابایت
 کرک برنامه

برای دریافت کرک به این صفحه مراجعه کنید :
دانلود

منتظر بمانید تا ثانیه شمار به صفر برسد و عبارت Click Here To Download ظاهر گردد.

GameJack 5.0.4.2

:: ایمیج گرفتن از سی دی بازی های قفل دار و اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی اصل با GameJack 5.0.4.2 ::

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم GameJack نام دارد. که برای دوستدرارن بازی های کامپیوتری بسیار مفید و پرکاربرد خواهد بود !
مطمئنا دوستدارن و علاقه مندان بازی های کامپیوتری با این مشکل مواجه بوده اند که بعضی از بازی ها برای اجرا حتما باید یکی از سی دی های بازی در سی دی رام کامپیوتر قرار گیرد , و این مشکل زمانی برای کاربران دردسرساز خواهد شد که سی دی بازی رو از دوستان خودشان قرض گرفته اند و چون سی دی قفل دارد امکان رایت گرفتن برای خود را ندارند.
GameJack این مشکل را به راحتی برطرف مینماید!
با استفاده از این برنامه شما میتوانید از سی دی های بازی خود ایمیج گرفته و با استفاده از درایو مجازی که توسط خود برنامه ساخته میشود فایل ایمیج گرفته را به راحتی در سیستم خود اجرا کنید و به راحتی به بازی بپردازید. یکی از امکانات و ویژگی های بسیار جالب این برنامه این است که شما میتوانید به کمک این نرم افزار از سی دی های قفل دار و محافظت شده نیز ایمیج تهیه کنید و به راحتی با استفاده از درایو مجازی برنامه از آنها استفاده نمایید.
این برنامه از یک مکانیزم جدید و هوشمند برای شناخت انواع قفل های محافظتی سی دی ها بهره میبرد که با این قابلیت میتواند با روش های مختلف از سی دی های قفل دار ایمیج تهیه کند.
GameJack 5.0.4.2 را میتوانید از اینجا :
دانلود کنید با حجم 9.72 مگابایت
 فایل کی جن :

دانلود

پاسورد فایل RAR :
www.p30world.com