معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !


بعد از خرید یک آیفون یا آی پد شما با طیف وسیعی از اپلیکیشن ها برخورد می کنید. معمولا انتخاب بهترین اپلیکیشن از بین این همه اپلیکیشن کار آسانی نیست. بهترین راه استفاده از تجربه دوستان و کسانی است که در این زمینه علاقه و تجربه دارند. در این پست به معرفی حدودا ۲۰ اپلیکیشن خواهیم پرداخت که از پرطرفدارترین اپلیکیشن های در دسته خود محسوب شده و اکثر کاربران آی دیوایس در مصارف روزانه بدان نیازمندند. پس اگر به اپلیکیشن ها علاقه مند هستید و دوست دارید آی دیوایس خود را مجهزتر از قبل نمایید با ما همراه باشید.  ادامه مطلب ...

با Calm آرامش را در دو دقیقه به خود تزریق کنید !


روزهای خود را چگونه می‌گذرانید؟ به سر کار می‌روید؟ به دانشگاه می‌روید؟ به درس خواندن مشغولید؟ شب ها در کنار خانواده به مرور استرس های روزانه می پردازید؟ بد نیست کمی این استرس ها و دغدغه ها را کنار گذاشته و دقایقی به خود آرامش دهید. بد نیست کمی انرژی مثبت وارد زندگی مان کنیم و در این راه می توانیم از سایت ها و اپلیکیشن هایی که در این زمینه تهیه شده اند استفاده کنیم. جملات قبل جملات خوب و مثبتی هستند سریعا به اصل مطلب می پردازم و آن معرفی سایت Calm است. 

ادامه مطلب ...

استفاده آفلاین از نقشه گوگل در ورژن جدید گوگل مپ آیفون و آی‌پد!


روز گذشته گوگل نسخه ۲ نقشه خود یعنی گوگل مپ را برای آیفون و آی پد عرضه کرد. این نسخه در واقع اولین نسخه از این اپلیکیشن برای آی پد محسوب می گردد. در این نسخه شاهد بهبودهای بسیاری بوده ایم که می توان به قابلیت نقشه های ایندور یا داخلی ، تغییر در اینترفیس ، شخصی سازی نقشه و نشان دادن سوابق مکان هایی که جست و جو کردید اشاره کرد. اما یک قابلیت نسبتا مخفی به گوگل مپ آیفون و آی پد اضافه شده که شاید افراد کمتری از آن اطلاع داشته باشند و آن قابلیت استفاده آفلاین از این نقشه است. 

ادامه مطلب ...

رایگان شدن یک روزه‌ی اپ اسکنر DocScanner Pro آیفون !

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشتید از یک سند ، جزوه یا یک برگ کاغذ یا حتی شناسنامه و مدارک خود یک اسکن بگیرید اما اسکنر در دسترس شما نبوده است. بهترین وسیله در این مواقع آیفون شماست که قطعا همراه شما خواهد بود. آسان ترین راه عکس گرفتن از سند یا مدارک است اما کیفیت این عکس ها به مانند اسکن در نخواهد آمد. در اینجا باید از اپلیکیشن هایی استفاده کنیم که برای این امر تهیه شده است که در این پست به معرفی مختصر یکی از بهترین ها در این زمینه خواهیم پرداخت که امروز استثنائا رایگان شده و می توانید به جای ۶ دلار سابق از آن به صورت رایگان بهره ببرید پس فرصت را از دست ندهید.

  ادامه مطلب ...

با FreeAppAlert اپلیکیشن های رایگان شده را هیچوقت از دست ندید !


همانطور که می دانید چند روز گذشته تولد اپ استور بود و تعداد زیادی از اپلیکیشن ها برای مدت محدودی رایگان شدند. اما برای اطلاع یافتن از این اپلیکیشن های رایگان شده و همینطور اپلیکیشن هایی که در روزهای دیگر و به صورت مناسبتی رایگان می شوند راه های زیادی وجود دارد که امروز به یکی از این راه ها خواهیم پرداخت. 

ادامه مطلب ...