Gigapan کلکسیونی جذاب و رایگان از عکس های چند صد مگاپیکسلی !

اگر یادتان باشد چند وقت پیش عکسی از مراسم تحلیف اوباما منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد . این عکس  که در بالا سایز کوچک آن را مشاهده می کنید در واقع یک عکس بسیار بزرگ و باکیفیت چندصد مگاپیکسلی بود که توسط چندین دوربین مختلف گرفته شده و در نهایت با کنار گذاشتن قطعات مختلفی که توسط دوربین های مختلف شکار شده بود این عکس را تهیه کردند. این عکس به قدری با کیفیت هست که تصاویر تک تک افراد در عکس به راحتی قابل مشاهده و تفکیک هست.

یا همین امروز عکسی منتشر شد از بازی چند شب پیش رئال و بارسا که در آن شما می توانید تصویر تک تک تماشاگران بازی را ببینید , این عکس کیفیت و اندازه ای  نزدیک به ۸۰۰ مگاپیکسل دارد که بسیار حیرت آور است . عکسی که در بالا مشاهده می کنید تصویر دو تماشاگر از بین عکس اصلی هست که با زوم روی تصویر اصلی بدست آمده است.

اما اگر شما هم از علاقه مندان به دیدن این چنین عکس های بزرگ و با کیفیتی هستید و دوست دارید در یک عکس بزرگ کنجکاوی کنید Gigapan سایتی است که این نیاز شما را برطرف می کند . این سایت در واقع کلکسیونی بزرگ و جالب از عکس های چند صد مگاپیکسلی‌ست که به راحتی میتوانید عکس های دلخواه خود را جست و جو و یا از بین عکس های برتر ؛ آن ها را انتخاب و مشاهده کنید. برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید