رونمایی آزمایشی iCloud با طراحی جدید و فلت !


بعد از تغییرات گسترده در طراحی iOS در نسخه ۷ اکنون نوبت به بخش‌های جانبی این سیستم‌عامل رسیده است تا تغییرات جانی آیو در آن‌ها رخ بنماید. یکی از مهم‌ترین این سرویس‌ها آی‌کلود است که روز گذشته نسخه بتا و آزمایشی آن رونمایی شد. که با اپل‌آی‌دی خود می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

icloud sign in رونمایی آزمایشی iCloud با طراحی جدید و فلت !

 

تغییرات آیکون‌ها و یو آی به صورت کامل در همان نگاه اول به چشم می‌خورد. اضافه شدن مجموعه آی ورک به آی کلود از دیگر تغییرات محسوب می‌گردد. نسخه بتای آی‌کلود را‌ می‌توانید از اینجا مشاهده کرده و با اپل آی‌دی خود وارد آن شوید.

گوپاس، سمساری آنلاین برای فایل‌های مورد نیاز شما !


رپورتاژ : آیا انبوهی از فایل ها را در کامپیوتر خود دارید که بی استفاده در حال خاک خوردن هستند؟ تا به حال فکر کردید میشه از این فایل ها کسب درآمد هم کرد؟ حتما سمساری می دانید چه جور جایی‌ست. جایی که افراد کالاهای دست دوم‌شان را برای فروش قرار می دهند تا افرادی که به آن وسیله نیاز دارند با قیمت پایین تر آن را تهیه کنند. در واقع کالای دست دوم را دور نمی اندازند بلکه آن را می فروشند. اما ایده ای جالب توسط یک ایرانی پیاده شده که فایل های الکترونیکی خود را می توانید در آنجا بفروشید یا فایل های دیگران را خریداری کنید. مثالی می زنم تا بیشتر با این ایده جالب آشنا شوید . فرض کنید شما یک جزوه نویس متبحر هستید که دوستانتان در دانشگاه همیشه از جزوات درسی شما استفاده می کنند. آیا به این فکر کردید که این جزوه را برای فروش قرار داده تا با قیمتی پایین هم دیگران از جزوه شما استفاده کنند هم خود درآمدی کسب کنید؟ در ادامه با معرفی این سایت همراه باشید.  ادامه مطلب ...

چگونه از کارت‌های مترو به عنوان تگ NFC استفاده کنیم ؟


این روزها اکثر گوشی‌های امروزی مجهز به NFC شده‌اند. همانطور که اطلاع دارید NFC مخفف Near field communication  است که به فارسی می‌توان آن را ارتباط حوزه نزدیک ترجمه کرد. ان‌اف‌‌سی در واقع نوعی وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. برای استفاده از NFC  شما به یک وسیله کوچک برچسب مانند نیاز دارید که به آن NFC Tag می‌گویند و شما می‌توانید این تگ را به وسیله موبایل خود برنامه‌ریزی کرده تا هرگاه موبایلتان به این تگ نزدیک شود دستوری که روی آن برنامه‌ریزی کرده اید اجرا شود. برای مثال یک تگ ان اف سی را به کنار تخت‌خواب خود زده تا هرگاه گوشی شما به آن نزدیک شد گوشی سایلنت و برای مثال، آلارم خاصی روی آن تنظیم شود. اما هنوز در بازار ان اف سی تگ به وفور یافت نمی‌شود و اگر هم یافت شود قیمت آن هنوز منطقی نیست. یکی از ان‌‌اف‌سی تگ‌هایی که در جیب و کیف خیلی از افراد وجود دارد کارت‌های مترو و اتوبوس است. در این پست خواهیم آموخت چگونه از همین کارت‌ها بدون هیچ هزینه اضافه‌ای به عنوان ان اف سی تگ استفاده نماییم.

برای انجام این آموزش به یک گوشی اندرویدی و یک کارت مترو نیاز دارید. دقت نمایید احتمال اینکه کارت متروی شما بعد از انجام این آموزش فقط جهت برنامه‌ای که شما بر روی آن اعمال کرده‌اید عمل کند و برای استفاده در مترو و اتوبوس غیرقابل‌استفاده شود وجود دارد بنابراین ترجیحا از کارتی استفاده کنید که اعتباری در داخل آن نیست یا اعتبار آن زیاد نمی‌باشد. 

  ادامه مطلب ...