Windows Key Enterprise Edition 7.9 build 2141

 
Windows Key is a program to reset Windows security if Administrator password, secure boot password or key disk is lost. Windows Key creates a special boot disk: CD, USB Flash Drive or a driver floppy. Loaded during the boot process, Windows Key instantly resets account passwords and Windows security settings.

برنامه ای برای پیدا کردن پسورد Administrator ویندوز و تغییر دادنش ! این نرم افزار تحت سیستم عامل داس کار میکند !

به درخواست آقا ابراهیم

 Download: 5.17 MB

Yahoo! Messenger v8.1.0.415

 Yahoo! Messenger v8.1.0.415 نسخه جدید محبوبترین ابزار گفتگوی اینترنتی | سازگار با ویندوز ویستا
همگی ما نرم افزار یاهو مسنجر را می شناسیم ! نرم افزاری معروف از کمپانی بزرگ اینترنتی YAHOO که امروزه دارای شهرت فراوانی می باشد و هرکس که اینترنت را می شناسد ، آن را نیز می شناسد. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از مشهورترین برنامه های گفتگوی اینترنتی می باشد که به کمک آن کاربران اینترنتی قادر خواهند بود تا از هر کجای دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. این نرم افزار از امکانات مختلفی برای سرگرمی و همچنین از ابزارهای گوناگونی برای راحتی کاربران استفاده می کند. به کمک این ابزارها کاربران قادر خواهند بود تا با یکدیگر از روش های مختلفی گفتگو نمایند. می توانند با یکدیگر از طریق میکروفون صحبت کرده و یا به کمک دوربین های کوچک اینترنتی ( WebCam ) یکدیگر را مشاهده نمایند. همچنین کاربران می توانند به کمک ابزار اتقال فایل اقدام به در و بدل اطلاعات با یکدیگر نمایند.

این نرم افزار پرطرفدار در کشور ما نیز به یکی از مشهورترین ابزارهای گفتگو و دوست یابی تبدیل شده است و حتی در بسیاری موارد از این ابزار برای مشورت در امور مختلف  با دوستانی که در دیگر شهرها زندگی می کنند استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار محبوب می توان به قسمت سرگرمی های آن اشاره نمود. در این برنامه شما همیشه افرادی را از نقاط مختلف جهان می یابید که آماده بازی با شما می باشند و بدین وسیله می توانید از سرگرمی های مختلف و بازی های Online اینترنتی نیز استفاده نمایید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی برای کاربران این برنامه گفتگو پرطرفدار آماده شده است که سازگاری کامل با ویندوز ویستا نیز دارد! ما نیز بر طبق وظیفه آن را برای شما قرار می دهیم. برای دانلود این نرم افزار می توانید به وب سایت رسمی شرکت یاهو برای این نرم افزار یعنی http://messenger.yahoo.com مراجعه کنید تا به صورا ONline اقدام به نصب برنامه نمایید و یا با کلیک بر روی ادامه مطلب لینک فایل نصب برنامه را مشاهده و از طریق آن برنامه را دانلود نمایید.

  دانلود کنید نسخه 8.1.0.415 را با حجم 9.95 مگابایت

RemotelyAnywhere v8.0.605

RemotelyAnywhere v8.0.605 نرم افزاری برای کنترل سیستم ها از راه دور

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که قصد کنترل یک سیستم از راه دور را داشته باشید. به عنوان مثال شغل شما در شهری در نزدیکی محل سکونت شما می باشد و شما بنا به هر نیازی قصد دارید تا از محل کار خود به صورت همزمان با سیستم خود نیز کار کنید و بر آن کنترل داشته باشید. یا فرض کنید از منزل خود قصد کنترل کامپیوتر خود را در محل کار دارید. برای رفع نیازهای این چنینی از برنامه های مدیریت سیستم ها از راه دور استفاده می شود و به این دسترسی ها نیز Remote Access می گویند. نرم افزارهای مختلفی از برای این کار موجود می باشد. سیستم عامل ویندوز نیز خود دارای قابلیت Remote Desktop می باشد که بدین وسیله می توان با ساخت یک یوزر برای ویندوز و ارتباط از طریق Terminal Service اقدام به دسترسی به سیستم مورد نظر از راه دور همانند کامپیوتر شخصی نمود. یکی از معایب استفاده از این سرویس برای افراد مبتدی نا آشنایی با قسمت های مختلف برای تنظیمات امنیتی و دیگر بخش ها می باشد و به همین منظور به کاربران مبتدی همیشه برنامه های مربوط Remote access را توصیه می کنند.

در این مطلب شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای کنترل از راه دور سیستم ها آشنا می سازیم.

 

RemotelyAnywhere نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا سیستم های خود را از راه دور کنتل نمایید. این نرم افزار دارای دو ویرایش و ابزار مختلف برای کاربران می باشد. Workstation Edition و Server Edition ویرایش های این نرم افزار می باشند. ویرایش Workstation قابل استفاده در سیستم های Client و شبکه می باشد. ویرایش Server هم همان طور که از نامش مشخص است برای استفاده بر روی سرورها و کنترل کامل یک سیستم از راه دور می باشد.

 

از ویژگی های کلی این دو ویرایش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- توانایی کنترل سیستم از راه دور

- توانایی مشاهده دسکتاپ سیستم ها

- کنترل و نظارت بر قسمت های مهم ویندوز همانند رجیستری

- توانایی انجام امور امنیتی

- دسترسی سریع به ابزارها و امکانات مختلف در سیستم مقابل

- قابلیت اتصال به سرور ها از طریق PDA به کمک شبکه wireless

و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 8.0.605 را با حجم 12 مگابایت 

Ashampoo ClipFinder 1.12

 Ashampoo ClipFinder 1.12 ابزاری برای یافتن کلیپ های مورد نظر از وب سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویریامروزه سایت های بسیاری را می توان در اینترنت یافت که اقدم به ارائه خدمات مختلف سرگرمی برای کاربران می نمایند. این وب سایت با قرار دادن ویژگی های مختلف و ارائه خدمات گوناگون وسیله سرگرمی کاربران را فراهم می کنند. در میان این وب سایت ها می توان به سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اشاره نمود. این وب سایت ها با قرار دادن ویژگی آپلود و نمایش فایل های تصویری یکی از بهترین سرگرمی های موجود برای کاربران را فراهم می کنند. از این دسته سایت های می توان به وب سایت هایی همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video و ... اشاره نمود. در این وب سایت ها شما می توانید حتی کلیپ های تصویری خوانندگان مورد نظر خود را نیز بیابید. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت های نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری آشنا می سازیم.

 

ClipFinder نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا در میان وب سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اقدام به جستجو و یافتن کلیپ مورد نظر خود نمایید. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت قدرتمند نرم افزاری Ashampoo می باشد که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نرم افزارهای کاربردی مختلف سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نام کلیپ مورد نظر خود را در میان وب سایت های مختلف همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion  و ...  بیابید.

همچنین به کمک این نرم افزار قادر به ذخیره سازی کلیپ ها در کامپیوتر خود می باشید و می توانید در زمانی که به اینترنت متصل نیستید نیز تصاویر کلیپ ها را تماشا کنید.

این نرم افزار کاملا رایگان می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 1.12 را با حجم 2.27 مگابایت 

serial: ACFIA0-770076-000140

Farsi Fonts Pack

 


Borna Rayaneh Fonts

فونت های فارسی !


BitSpirit 3.3.1.150 (New Build)

 
BitSpirit is a powerful and easy-to-use BitTorrent client which provides not only full BitTorrent protocol implementation, but also many personalized features, such as: 1. Cache mechanism, 2. High speed, 3. Powerful files management function, 4. Various running-time log, 5. Integrated with IE, 6. Favorite website management, 7. Clipboard guard, 8. Simple and easy to use interface, etc..

نرم افزاریست قدرتمند و آسان در استفاده با ترمینال های به اشتراک گذاشته شده BitTorrent . شما می تونید لینک های torrent رو توسط این برنامه دانلود کنید !


Flash Website Design 1.1563

 Flash Website Design 1.1563 نرم افزاری برای طراحی حرفه ای وب سایت به صورت فلش طراحی وب سایت ها امروزه به عنوان یکی از مهمترین علاقه مندی هایی می باشد که کاربران کامپیوتر به سمت آن گرویده می شوند . طراحی سایت ممکن است تنها بر اساس علاقه شخصی باشد و یا ممکن است حتی به عنوان شغلی برای یک فرد محسوب شود. برای ساخت و طراحی صفحات وب می بایست از با زبان های برنامه نویسی تحت وب آشنا بود تا با استفاده از آن ها و کدنویسی اقدام به طراحی و ساخت یک سایت نمود. همچنین می توان به کمک نرم افزارهای گرافیکی همانند فلش اقدام به ساخت وب سایت های زیبا به صورت کاملا گرافیکی نمود. این نوع طراحی که معمولا سخت تر از کد نویسی می باشد می بایست توسط افراد حرفه ای و به کمک برنامه های طراحی فلش صورت گیرد که یادگیری این روش بسیار زمان بر می باشد و برای درک تمامی تکنیک های این روش می بایست تا مدت ها کسب تجربه نمود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به ساخت وب سایت های فلش خواهید بود.

 

Flash Website Design نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا اقدام به ساخت وب سایت های فلش به صورت حرفه ای نمایند بدون این که نیازی به یادگیری ساخت تصاویر فلش داشته باشند. در این نرم افزار کاربران به آسانی قادر به قرار دادن منوها و صفحات به همراه افکت های مختلف و زیبا خواهند بود.

در این قسمت شما می توانید به جند نمونه از سایت های طراحی شده به کمک این برنامه را مشاهده کنید:

نمونه اول ، نمونه دوم ، نمونه سوم

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- استفاده از قالب های موجود در برنامه برای طراحی

- توانایی ایجاد تغییرات در قسمت های مختلف طراحی

- استفاده آسان از نرم افزار به کمک رابط کاربری گرافیکی بالا

- قابلیت قرار دادن متون ، عکس ، فیلم در سایت

- قابلیت قرار دادن افکت های مختلف بر روی برنامه

- قابلیت ساخت آلبوم های عکس به صورت Slide show

- پشتیبانی از Unicode UTF-8

- قابلیت قرار دادن امکان نمایش زمان بارگذاری وب سایت در قسمت های مختلف سایت

 و ...

 

  دانلود کنید نسخه 1.1563 را با حجم 34 مگابایت

The Grabber v1.4.8

 
This freeware application might be useful to some who are still downloading from RapidShare. As we all know RapidShare has a time limit and a download limit for every IP address that connects to their service. Now, what would be a great way to circumvent those limits? Right, change your IP address and you are ready to download again. You could do this by manually changing the proxy server in your browsers settings or you could use a tool like the grabber.

کاربران اینترنتی در مورد محدودیتهای سایت Rapidshare اگاهی دارند . توسط این برنامه می توانید IP خود را تغییر داده و دومرتبه از سایت مذکور دانلود کنید !