سرانجام افزونه Stylish برای گوگل کروم منتشر شد !

اگر شما هم دوست داران و طرفداران فایرفاکس باشید قطعا با افزونه کاربردی  Stylish آشنا هستید. با افزونه Stylish شما می توانید استایل های مورد علاقه خودتان را روی سایت هایی که مشاهده می کنید قرار دهید . برای مثال گوگل ریدر , اکوفون , فرندفید , جیمیل , گوگل باز و … را راست به چپ کرده و فونت آن را به Tahoma تغییر دهید . با این کار این سایت ها شکل بسیار زیباتر و یوزرفرندلی تری پیدا می کنند . اما این مژده را باید به طرفداران گوگل کروم نیز بدهیم که همینک افزونه Stylish  برای این مرورگر نیز منتشر شده و علاقه مند به نصب این اکستنشن می توانند به اینجا رفته و آن را روی مرورگر خود نصب و سپس استایل هایی که بدان علاقه مند هستند را از سایت UserStyles دانلود کنند

تقویم سال ۸۹ به همراه مناسبت ها برای گوشی موبایل شما !

 نرم افزاری که در این پست قرار می دهیم طبق معمول سالیان گذشته تقویم سال جدید برای گوشی های موبایل هست . این تقویم توسط دوست خوبمون جناب شالچیان توسط زبان جاوا نوشته شده است و بنابراین اکثر گوشی های موجود در بازار به راحتی می توانند آن را روی گوشی خود نصب و از آن استفاده کنند . از ویژگی های این تقویم دارا بودن سه تاریخ شمسی , میلادی و قمری روزها , مشخص شدن تعطیلات رسمی و مناسبت روزها , قابلیت استفاده در گوشی های تاچ , امکان تغییر فونت برنامه با ۶ فونت پیش فرض و … است . شما می توانید این تقویم را ازاینجا دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

نکته : در گوشی های تاچ نظیر ۵۸۰۰ که صفحه بزرگی دارند برای استفاده به صورت تمام صفحه می توانند به منوی Settings رفته سپس وارد گزینه Application mgr شوند و با انتخاب گزینه installed apps نام برنامه که Salname89 هست را از لیست پیدا کرده و با انتخاب گزینه option و سپس Suite settings , گزینه On screen keyboard را روی off قرار دهید . اکنون می توانید از این برنامه به صورت فول اسکرین و بدون کیبرد مجازی گوشی خود استفاده کنید.

سال نو مبارک!


بر چهره ی  گل  نسیم  نوروز  خوش است

      بر طرف چمن  روی  دلفروز خوش است 

از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست

    خوش باش ومگوزدی که امروزخوش است

سال نو مبارک

مدیریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر برای شما سالی سرشار از موفقیت آرزومند است