Computer Graphics World July 2007

Computer Graphics World [July 2007]
Computer Graphics World [July 2007]

and many more ...

مجله Computer Graphics World - ماه جولای 2007
مجله ای در خصوص گرافیک - تکنیک های روز و آخرین اخبار این رشته

Download: 4.23 MB

Download Accelerator Plus 8.5 Build 8555

 
Download Accelerator Plus (DAP) will accelerate the speed with which you can receive files over the Internet using FTP and HTTP protocols by simultaneously downloading several file segments from the same or different servers. Download Accelerator Plus enables you to pause and resume downloads, and to recover from a dropped Internet connection.

In addition, DAP searches for mirrors and implements the downloads from the best or most responsive mirrors. It is configured by default to automatically Integrate into your Explorer or Netscape browser when it is installed, and to self-activate each time a download is performed.

با نرم افزار Download  دیگه اکثرا آشنا هستند. این برنامه یک از قوی ترین برنامه های مدیریت دانلود است. که با استفاده از شیوه جدید خود سرعت دانلود را افزایش و همچنین در صورت قطع شدن ارتباط مقدار دانلود را حفظ و پس ازوصل مجدد از ادامه دانلود می نماید.


Sothink Glanda v4.2.70608

:: Sothink Glanda v4.2.70608 نرم افزاری برای ساخت تصاویر فلش ::

امروزه در تمامی وب سایت های اینترنت می توان تصاویر زیبا و متحرک فلش را مشاهده نمود که با شکل و ظاهری زیبا به وب سایت ها جلوه خاصی را بخشیده اند. شاید شما نیز این قصد را داشته باشید تا برای وب سایت و یا وبلاگ خوداقدام به ساخت و طراحی چنین تصاویری نمایید. ساخت تصاویر انیمیشن و متحرک فلش توسط نرم افزارهای حرفه ای همچون Macromedia Flash انجام می شودو یادگیری اصول و تکنیک ها و چگونگی استفاده از ابزار این نرم افزار نیازمند صرف زمان و گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه می باشد که این امر برای تمامی کاربران امکان پذیر نیست. حتی ممکن است افرادی تنها به این منظور قصد ساخت تصاویر فلش را داشته باشند که برای سایت شخصی خودشان از آن تصاویر استفاده کنند. معمولا افرادی به صورت حرفه ای به دنبال ساخت تصاویر فلش می روند که قصد درآمد زایی از این راه را داشته باشند و مسلما این افراد نیز زمان و نیروی زیادی را در این زمینه صرف می کنند. اما افرادی که می خواهند تنها یک banner کوچک برای خود طراحی کنند چه؟ نرم افزارهای زیادی برای حل مشکلات چنین کاربرانی ساخته شده است که به وسیله آن ها کاربر می تواند با ابزار و قالب های آماده اقدام به ساخت تصاویر فلش زیبا نماید.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا خواهیم ساخت.

 

Sothink Glanda نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن می توانند بدون یادگیری دانش ساخت تصاویر فلش اقدام به ساخت تصاویر زیبای متحرک فلش نمایند. به کمک این نرم افزار می توان بنرهای تصویری فلش ، تصاویر تبلیغاتی ، کارت پستال های زیبای دیجیتالی ، آلبوم های عکس متنوع و ... را طراحی و ایجاد نمود. با استفاده از این برنامه دیگر کاربران غیر حرفه ای در زمینه ساخت تصاویر فلش دچار مشکلی نخواهند بودو در هر زمان می توانند تصاویر مورد نظر خود را با استفاده از ابزار و همچنین قالب های متنوع و زیبایی که به صورت آماده در نرم افزار موجود می باشد را طراحی کنند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- ساخت آلبوم های عکس زیبا با استفاده از قالب های آماده

- قابلیت قرار دادن عکس های bmp , jpg , png و Gif در تصاویر

- قابلیت قرار دادن کلید های کنترلی زیبا بر روی تصاویر

- دارای آرشیوی از بهترین قالب ها در زمینه ساخت تصاویر فلش

- توانایی ساخت بنر های تبلیغاتی

- امکان ساخت کارت پستال های دیجیتالی

- قابلیت قرار دادن افکت های مختلف تصویری بر روی تصاویر

- قابلیت قرار دادن فایل های صوتی بر روی تصاویر فلش

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 4.2.70608 را با حجم 25.68 مگابایت

Windows Vista Secrets April 2007

 
PDF | English | 19.8 MB

Go beyond Microsoft's Help guide and discover the true secrets of Windows Vista that are essential to power users. Written by two of the most recognized Windows authorities, this resource provides you with numerous tips, tricks, and undocumented features that aren't available anywhere else. You'll find extensive screenshots, tables, and illustrations that clearly show how to achieve optimal performance, fix desktop problems, and take advantage of the robust features of Windows Vista.


The Insider's Guide to:

* Installing and upgrading your system (see Chapter 2)
* Quickly finding and organizing all of your files (see Chapter 5)
* Taking advantage of new security features (see Chapter 8)
* Creating your own movies and DVDs (see Chapter 12)
* Playing state-of-the-art games with amazing effects (see Chapter 14)
* Going wireless using Windows Vista mobility features (see Chapter 15)
* Managing your schedule with Windows® Calendar (see Chapter 20)

کتابی در خصوص ناگفته های ویندوز ویستا


Icons - Xplod Icon pack

 

30 icons in png, ico and Icns format. 128x128.

30 آیکون در فرمتهای PNG و Ico


SmartCode VNC Manager Enterprise v3.6.20

:: مدیریت حرفه ای بر شبکه های کامپیوتری توسط SmartCode VNC Manager Enterprise v3.6.20 ::

مدیریت بر روی شبکه های کامپیوتری نیاز به تخصص دارد و افرادی که به عنوان مدیر سرور انتخاب می شوند معمولا دارای تحصیلات مربوطه در این زمینه می باشند. یک مدیر شبکه علاوه بر کنترل و نظارت فنی بر روی سیستم ها نیازمند نظارت بر عملکرد کاربران نیز می باشد تا از سوی کاربران ، شبکه دچار اختلال و مشکلات نشود. برای این نظارت بر شبکه های کوچک معمولا مشکلات زیادی وجود ندارد و دردسرها برای نگهداری یک شبکه زمانی آغاز می شود که یک مدیر شبکه از یک شبکه بزرگ کامپیوتری با تعداد کاپیوترهای زیاد نگهداری می کند. در شبکه های کوچک معمولا در زمان بروز اختلال و مشکلات با صرف زمان اندکی می توان مشکلات کشف و در جهت رفع آنها اقدام نمود اما در شبکه های بزرگ این چنین نیست. همچنین مدیر شبکه برای کنترل بر اعمال کاربران در شبکه های بزرگ نمی تواند همانند شبکه های کوچک محلی عمل کرده و به صورت دستی و با ملاحظه رفتاری از اعمال کاربران شبکه را تحت کنترل خود داشته باشد. نرم افزارهای مدیریتی بسیار زیادی برای کنترل و مدیریت بر شبکه طراحی شده اند. این نرم افزارها به مدیران شبکه اختیارات زیادی می دهند تا در کنترل ، نگهداری ، عیب یابی در شبکه  نظارت بر عملکرد کاربران و ... دچار مشکل نشوند و به راحتی به وظیفه مدیریت و نظارت در شبکه اقدام کنند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که دارای امکانات متعدد مدیریتی و کنترلی برای یک شبکه و به صورت از راه دور می باشد.

 

SmartCode VNC Manager Enterprise نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان بر روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت. در این نرم افزار امکاناتی برای مدیر شبکه قرار داده شده است تا بتواند از راه دور بر روی سیستم های شبکه نظارت کرده بدون اینکه به سیستم دسترسی محلی داشته باشند. به کمک این نرم افزار می توان از صفحه نمایش تمامی سیستم های موجود در شبکه بازدید نمود. به کمک این ویژگی به راحتی یک مدیر شبکه می تواند از اعمال و اقدامات کاربران شبکه به صورت کامل مطلع شوند و در صورت بروز مشکل از سوی کاربران از دسترسی آن ها به شبکه جلوگیری نمایند. این نرم افزار از تقریبا شش بخش اصلی تشکیل شده و بیشتر امکانات و ویژگی های این نرم افزار در این بخش ها قرار دارد.

 

در زیر به این بخش ها و تعدای از ویژگی های مربوط به آنها اشاره می کنیم:

- اتصال: یکی از مهمترین بخش های کنترلی این بخش می باشد. در این قسمت مدیر شبکه می تواند تنظیمات مربوط به اتصال شبکه را در اختیار داشته باشد.

- مدیریت کامپیوتر: در این بخش امکاناتی برای کنترل کامپیوترها از راه دور قرار داده شده است که از این امکانات می توان به جستجو در میان شاخه و پوشه های سیستم های شبکه ، ابزار جادویی برای معرفی یک سیستم جدید به صورت مرحله به مرحله ، شناسایی سخت افزاری سیستم های شبکه و دسته بندی کامپیوترها با توجه به سیستم عامل آن ها ، مدیریت بر پروسه های در حال اجرا در هر یک از کامپیوترها ، دسترسی به محیط ویرایشگر Regsitry هر یک از سیستم از راه دور ، قابلیت نصب و حذف نرم افزارهای سیستم های موجود در شبکه از راه دور ، توانایی راه اندازی مجدد سیستم ها و یا خاموش کردن آن ها از راه دور ، ارسال پیغام بر روی صفحه نمایش هر یک از سیستم ها به صورت مجزا و یا به صورت همگانی ، نمایش کامپیوترهایی که در حال حاضر در شبکه از آن ها استفاده می شود و ... .

- مدیریت بر VNC : در این قسمت مدیر شبکه می تواند تنظیمات و اقدامات مربوط به مشاهده اعمال و اقدامات کاربران را انجام دهد و علاوه بر مشاهده صفحه نمایش سیستم آن کاربران ، از آن ها عکس نیز تهیه نماید.

- مدیریت بر Terminal Server : در این قسمت تنظیمات مربوط به ویژگی terminal Service به منظور کنترل کامپیوتر ها به صورت remote قرار دارد.

- مدیریت بر سرور های مجازی

- امنیت : در این قسمت تنظیمات امنیتی مربوط به نرم افزار و شبکه در اختیار کاربر قرار می گیرد.

همچنین این نرم افزار از امکانات متفرقه دیگری نیز برخوردار می باشد که بعد از نصب با آنها آشنا خواهید شد.

 

  دانلود کنید نسخه 3.6.20 را با حجم 12.12 مگابایت

Antenna Web Design Studio v2.7.0.132

:: Antenna Web Design Studio v2.7.0.132 نرم افزاری برای طراحی وب سایت به صورت حرفه ای ::

طراحی وب سایت امروزه یکی از کارهایی می باشد که در زمینه مشاغل کامپیوتری به عنوان یک کار پردرآمد محسوب می شود ، اما کسب درآمد خوب در هرکاری مستلزم حرفه ای بودن در آن زمینه می باشد. طراحی سایت به صورت حرفه ای کاریست که برای فراگیری آن باید مدت زمان زیادی را صرف نمود تا به تکنیک ها و روش های مربوط به آن آشنا شد. طراحان حرفه ای وب سایت با کد نویسی به زبان های مختلف برنامه نویسی وب و استفاده از ویرایشگرهای حرفه ای برای این کار اقدام به طراحی و ساخت صفحات وب می نمایند. طراحی صفحات وب همان گونه که به عنوان یک شغل محسوب می شود برای بسیاری از کاربران نیز می تواند به عنوان سرگرمی ای مورد علاقه باشد. امروزه افراد زیادی را می توان یافت که اقدام به طراحی وب سایت ها به صورت شخصی می نمایند و در واقع اقدام به راه اندازی یک وب سایت شخصی با مضامین مختلف می کنند. این گونه طراحی ها معمولا از درجات کیفی بسیار پایینی نسب به وب سایت هایی می باشند که به صورت حرفه ای طراحی شده اند و این به دلیل اطلاعات و دانش کم در زمینه برنامه نویسی وب می باشد. امروزه نرم افزارهای زیادی برای تمامی سطوح از کاربران تولید شده است که به کمک آن ها می توان بدون نیاز به زبان های برنامه نویسی و دانش زیاد در این زمینه اقدام به ساخت وب سایت هایی نمود که دارای کیفیت بالایی در ضمینه طراحی باشند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری آشنا خواهیم ساخت که به وسیله آن طراحی وب سایت به صورت چند مرحله مجزا و با آسانی انجام می شود.

 

 

Antenna Web Design Studio نرم افزاری می باشد که کاربر به کمک آن می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت صفحات وب حرفه ای به هرماه آلبوم های عکس دیجیتالی و زیبا نمود. با کمک این نرم افزار کاربر هیچ نیازی به دانش برنامه نویسی و زبان های مربوطه مانند HTML و یا PHP نداشته و به کمک امکانات و ابزار این نرم افزار و همچنین استفاده از قالب های زیبا و آماده اقدام به طراحی صفحات وب در سطح حرفه ای نماید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- دارای ویرایشگر با ابزار پیشرفته و استفاده آسان به صورت کاملا گرافیکی

- قابلیت قرار دادن اجزا مختلف همانند عکس ، نوشته ، کلید ها ، فرم ها و ... در صفحات با چند کلیک

- توانایی ساخت آلبوم های عکس بر روی صفحات

- قابلیت قرار دادن فایل های صوتی و تصویری

- توانایی ذخیره سازی پروژه در حال اجرا به صورت یک فایل و ادامه طراحی در زمان دلخواه

- قابلیت قرار دادن کدهای HTML صفحات

- قابلیت انتشار صفحات وب بر روی اینترنت به کمک ابزار انتشار نرم افزار

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 2.7.0.132 را با حجم 4.59 مگابایت

 

94 Greate wallpapers for mobile

 

94 amazing wallpapers for your cell phone

94 عکس زمینه بسیار زیبا شامل ورزشی,رومانتیک,حیوانات,منظره و... برای گوشی های موبایل .