:: بدست آوردن رمز عبور Administrator در ویندوز های سری NT

 

یوزر کاربری Administrator در ویندوز های سری NT مانند NT/2K/XP/2003 نام کاربریست که تمامی امکانات را در اختیار شما قرار می دهد . حال شما در صورت نداشتن اجازه ی ورود که برابر نداشتن رمز عبور این نام کاربریست بسیاری از امکانات مدیریتی و اختیارات را نخواهید داشت و محدودیت های فراوانی می تواند برای شما تعیین شود . اوج مشکل در زمانیست که شما پسوردی برای Administrator تعیین کرده باشید و آن را فراموش و یا گم کرده اید ! در آن صورت در حالت طبیعی هیچ راهی برای ورود به کاربری Administrator نیست .

شرکت AtlantisMinds با ارائه ی نرم افزار قدرتمند و مفیدی که Windows Password Expert نام دارد , امکان بازگرداندن و یا تعیین مجدد رمز عبور ادمین را به شما می دهد که کمک بسیاری به رفع این مشکل در ویندوز های سری NT می کند .

برخی از ویژگی های نرم افزار Windows Password Expert :

جواب دادن 100% در زمینه ی بازگرداندن یا بازگشایی پسورد .

ساخت اکانت های جدید .

تعیین مجدد پسورد به طور مستقیم و از طریق CD اصلی نصب ویندوز .

پشتیبانی ویندوز های 2003 , XP Home و Professional , ویندوز 2000 Professional , Server و Advanced Server و تمامی Service Pack ها .

و ...

 

نسخه ی کامل نرم افزار Windows Password Expert با حجم حدود 1 مگابایت

نسخه ی کامل آپلود شده Windows Password Expert 1.1 :
http://rapidshare.de/files/15794529/Windows.Password.Expert.v1.1.zip.html

پسورد : www.1dar1.com
موفق باشید .

:: مطلع شدن از آخرین اخبار روز توسط نرم افزار سخنگوی NewsAloud 1

 

در عصر ارتباطات و اطلاعات با خبر بودن از آخرین رویدادهای و اخبار روز جهان به یکی از ضروریات زندگی مبدل گشت است . در این بین اینترنت نیز یکی از قدرتمند ترین منابع برای اطلاع رسانیست . شما برای سود بردن از قدرت اینترنت در زمینه ی اخبار چه می کنید ؟ از طریق Email های خبری و گشت و گذار در سایتهای گوناگون ؟

شرکت نرم افزاری NextUp Technologies که به تولید نرم افزار های مفید سخنگو مشهور است , نرم افزار سخنگوی جدید دیگری تحت عنوان  NewsAloud عرضه کرده است که شما را از آخرین اخبار روز جهان آگاه می سازد .

بلی با این نرم افزار دیگر نیازی نیست تا شما خود به دنبال اخبار بگردید و وقت خود را صرف خواندن آنها کنید , NewsAloud این کار را برای شما انجام می دهد و با صدایی رسا برایتان می خواند !

دارای طبقه بندی های مختلفی برای گروههای گوناگون خبریست که به شما امکان انتخاب آنها را به همراه صدای مورد علاقه تان را می دهد .

 

NewsAloud را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.05 را با حجم 4.4 مگابایت

کرک نسخه ی 1.05 نرم افزار :
http://www.crackserver.com/0day_cracks/NewsAloud.v1.05.htm

:: Magic Burning Studio 10.1 نرم افزاری برای رایت سریع و قدرتمند

 

Magic Burning Studio نرم افزاریست از گروه نرم افزاری شرکت Magic Video Software که امکان رایت اطلاعات گوناگون شما را به طرق مختلف و بر روی CD و DVD فراهم می آورد و در محیطی آسان و کاربرپسند و با چند کلیک ساده اطلاعات مورد نظرتان را بر روی دیسک به شما تحویل می دهد .

Magic Burning Studio چه کارهایی میتوانید برای ما انجام دهد ؟

قابلیت تهیه ی CD و DVD های MP3 .

قابلیت رایت فیلم های مختلف به صورت  Video DVD, Video CD (VCD) و یا Super Video CD (S-VCD) .

قابلیت تهیه , ساخت و رایت فایلهای ایمیج از CD و DVD .

قابلیت پاک کردن CD/DVD های قابل رایت : CD-RWs / DVD+RWs / DVD-RWs .

پشتیبانی نام برای CD ها تا 64 کارکتر و برای DVD ها تا 127 کارکتر !

رایت فرمتهای WAV, MP3, WMA و Ogg به به صورت Audio CD .

کپی کردن انواع CD,DVD صوتی , تصویری و Data به آسانی و سرعت .

و سر آخر پشتیبانی سخت افزاری فوق العاده ! این نرم افزار قادر به شناسایی و پشتیبانی بیش از 1700 CD و DVD رایتر می باشد .

 

Magic Burning Studio با ویندوز های 95, 98, Me, 2000 و XP سازگاری کامل دارد .

Magic Burning Studio را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 10.1 را با حجم 6.5 مگابایت

کرک نسخه ی 10.1 نرم افزار :
http://www.crackdb.com/get_67691_Magic.Burning.Studio.v10.1_crack.html

:: Desktop Earth برنامه ای جالب برای محیط دسکتاپ شما ::

:: Desktop Earth برنامه ای جالب برای محیط دسکتاپ شما ::

Desktop Earth یک برنامه جالب و مناسب برای دسکتاپ در ویندوز است . بعد از نصب این برنامه هر چند وقت یکبار ( بسته به تنظیمات ) عکسی با کیفیت بالا (2560x1280 پیکسل ) بر روی دسکتاپ شما نمایش داده می شود . یکی از قابلیت های منحصر به فرد و عالی این برنامه این است که اگر شما تنظیمات این برنامه رو درست انجام بدید عکس هایی مرتبط با روز ها و ماه ها و ساعت ها خواهید دید . برای مثال اگر در فصل زمستان باشیم شما ابر های زیادی می بینید و یا در شب شما عکسی واقعی از ماه رو مشاهده می کنید . توجه کنید که تمام عکس هایی که در این برنامه نمایش داده می شه واقعی است و تازه گرفته شده ( توسط ناسا ) .
دستور العمل :
بعد از نصب این برنامه شما به طور اتوماتیک صفحه ای مانند تصویر زیر می بینید :

 

تنظیمات این برنامه بسیار راحت هست اما ذکر چند نکته ضروریست :
• در قسمت Image Options شما می توانید تنظیماتی از قبیل : تغییر اندازه و کیفیت عکس ، اضافه کردن پوشش ابر به عکس ، اضافه کردن یه نوار مشکی دورتادور عکس و ... انجام دهید .
• در قسمت More Image Options شما می توانید میزان شب و روز را تعیین کنید .
• در قسمت Display Options شما می توانید سرعت بروز رسانی رو تنظیم کنید . در ضمن ممکن هست بنا به دلایلی گزینه Active Desktop برای شما کار نکنه ( برای مثال در ویندوز 64 بیت این قابلیت کار نمی کنه . )

• این برنامه بعد از اجرای ویندوز به طور خودکار اجرا می شود و آیکون آن همونطور که در شکل مقابل زیر می بینید در قسمت system tray قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از این آیکون خیلی راحت به برنامه دسترسی داشته باشید .

و اما نکته پایانی : ابرها در عکس شما ساکن هستند و حرکت نمی کنند ، اما شما می توانید با انتخاب گزینه " Cloud Updates " کاری کنید که ابرها وقتی حرکت می کنند عکس شما هم بروز باشه و ابرها در عکس شما هم حرکت کنه تا دیگه دسکتاپ شما هم آپدیت آپدیت باشه !
در ضمن این برنامه رایگان است و نیازی به هیچگونه کرک یا سریالی نداره .
دانلود کنید Desktop Earth را با حجم 6 مگابایت
در ویندوز های 32 بیت و 64 بیت XP هم تست شده و احتمالا در ویندوز های قدیمی تر هم جواب می ده .

Meda Picture Finder v3.7.2

:: جستجو و دانلود تصاویر اینترنتی توسط نرم افزار قدرتمند Meda Picture Finder v3.7.2 ::

برای دریافت تصاویر مورد علاقه خود از اینترنت چه می کنید ؟ به Google مراجعه می کنید و در بخش جستجوی تصاویر آن نمایش و به دریافت تک تک عکس ها پیدا شده می پردازید ؟ طبیعتا این راه در زمانی که شما تعداد محدودی عکس بخواهید به خوبی جواب خواهد داد و در غیر این صورت نیازهای شما را پاسخ نمی دهد .

MEDA Picture Finder نرم افزاریست که به شما امکان دانلود هزاران تصویر رایگان اینترنتی را تنها با وارد کردن نام آن می دهد . این محصول شرکت Meda Fan Technology برخلاف بسیاری نرم افزارهای مشابه قادر به انجام 3 کار گوناگون در قالب یک نرم افزار است .

Internet Picture Finder برای جستجوی تصاویر در اینترنت بر حسب نام آنها , Internet Picture Grabber برای دریافت این تصاویر از اینترنت وInternet Picture Downloader برای دریافت گالری های زیبای تصاویر اینترنتی با یک کلیک و به صورت خودکار .

دیگر ویژگی های این محصول :

مجهز به Picture Manager درونی برای مدیریت تصاویر دانلود شده .

دارای Picture Viewer درونی برای نمایش تصاویر دانلود شده به صورت Thumbnail و کامل .

جستجو در هر وب سایتی برای تصاویر درون آن .

اعمال فیلترینگ برای Size و دیگر ویژگی های تصاویر در هنگام جستجو .

دانلود همزمان 10 تصویر .

و ...

 

MEDA Picture Finder را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.7.2 را با حجم 1.8 مگابایت

کرک :
http://www21.fixdown.com/endown/f4mpf372-2006-02-22.rar

:: افزایش سرعت و راندمان کامپیوتر توسط Speed It up Extreme 3.7 ::

کمبود سرعت سیستم یکی از گله مندی های کاربران کامپیوتر است . بسیاری از کاربران، برای رفع آن دست به انجام تغییرات اساسی مانند تعویض و نصب مجدد سیستم عامل و یا آپگرید های سخت افزاری میزنند و یا بی تفاوت با آن کنار می آیند . ولی خوب است که بدانیم این مشکل تا حد قابل قبولی به صورت نرم افزار قابل حل است .

Speed It up Extreme نام نرم افزاریست که در این زمینه به شما کمک می کند و قادر است سرعت سیستم شما را در حد قابل قبولی افزایش دهد ( به گفته ی سایت سازنده به نقل از کاربران این نرم افزار ,سبب افزایش 300% ای می شود ! ) .

این نرم افزار دارای بخشی با نام Windows Optimizer است که با ایجاد تنظیمات و بهبود سیستم سرعت سیستم عامل را افزایش می دهد .  بخش Ram Booster نیز با افزایش حافظه ی اصلی و ترمیم و پاکسازی آن به افزایش سرعت سیستم شما کمک می نماید .

پس از ارجای عملیات افزایش سرعت که همه و همه با یک کلیک صورت می گیرد , تاثیر نرم افزار در سریعتر بالا آمدن نرم افزار مشخص خواهد بود .

 

Speed It up Extreme را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.7 را با حجم 1.2 مگابایت

کرک :
http://rapidshare.de/files/11211670/Speed.It.Up.Extreme.3.7.rar

Nitro PDF Professional 4.9 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و ویرایش

 

Nitro PDF Professional , محصولی از کمپانی ARTS PDF , نرم افزاری حرفه ای و با کیفیت در زمینه ساخت و ویرایش انواع فایلهای PDF است . این محصول  هم از لحاظ خلق ساده و بسیار آسان فایلها , هم از لحاظ تامین امنیت فایلهای PDF و هم از لحاظ ویژگی های بالای ویرایشی نیازهای شما را در زمینه ی ساخت PDF های حرفه ای رفع می نماید .

برخی ویژگی های اصلی نرم افزار Nitro PDF Professional :

ویژگی های خلق و تبدیل نرم افزار : برای خلق فایلهای PDF توسط این نرم افزار تنها کافیست که فرمتهای مختلف مورد نیاز خود را به درون آیکون این نرم افزار Dra&Drop نمایید ! بلی با این عمل ساده ، شما می توانید فرمتهای Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG را به آسانی به PDF تبدیل نمایید (این نرم افزار یک Toolbar مخصوص تبدیل فرمت به نرم افزار MSOffice اضافه می نماید) . ویژگی ترکیب کردن فایلهای PDF و Batch Conversion برای تبدیل همزمان بسیاری از فرمتها از دیگر ویژگی های این بخش است .

ویژگی های ویرایشی نرم افزار : قادر به انجام انواع ویرایش های تصویری , متنی و اضافه و کم کردن Object هاست . همچنین با استفاده از ویژگی Watermarking نرم افزار قادر به حفظ کپی رایت صفحات PDF خود می باشید .

ویژگی های امنیتی نرم افزار : قادر به پسورد گذاری شما با استفاده از سیستم های کدگذاری40-bit و 128-bit است .

ویژگی خوب جستجوی نرم افزار : و جستوی کامل و با امکانات فایلهای PDF و ساخت Index برای جستجوی آسان از ویژگی های بخش جستجوی نرم افزار است .

از دیگر ویژگی های خوب نرم افزار میتوان به ویژگی Print با کیفیت و حرفه ای فایلها , ویژگی اضافه نمودن صوت به فایل PDF و ویژگی اضافه نمودن Stamp اشاره نمود .

 

نسخه ی کامل 4.9 نرم افزار با حجم 22 مگابایت

دانلود نسخه کامل :
دانلود

:: مدیریت ، مشاهده و ویرایش تصاویر ( معرفی Photodex CompuPic Pro

 

در هر سیستمی برای مشاهده ی هر چه بهتر فایلهای تصویری , نیاز به نرم افزار قدرتمند برای مدیریت و پخش سریع و با کیفیت انواع مختلف این فرمت هاست و نرم افزار بزرگ و قدرتمند ACDSee در این زمینه همیشه حرف اول را زده است .

ولی بسیاری اوقات  نرم افزارهای قدرتمند و ناشناس دیگری نیز وجود دارند که از بسیار جهات نسبت به اینگونه نرم افزارهای محبوب سرتر می باشند .

CompuPic Pro نیز نرم افزاری بسیار حرفه ای و قدرتمندی در این زمینه است که کمپانی مطرح Photodex آن را عرضه نموده است .

برخی توانایی های این نرم افزار قدرتمند شرکت Photodex :

مدیریت بسیار سریع فرمتهای چند رسانه ای که حتی قادر به مدیریت آرشیو ها و فایلهای درونشان نیز می باشد ! دارای 5 حالت مختلف نمایش و توانایی پشتیبانی Thumbnail برای تصاویر , متون , فایلهای تصویری و Clipart و .. میباشد و با 70 فرمت مختلف در این زمینه سازگار است .

مدیریت قدرتمند فرمت های تصویری و اجرای تمامی دستورات ویندوز و حتی بیشتر در آن محیط .

ساخت Slideshow های زیبا و منحصر به فرد همراه با صوت از تصاویر دیجیتالی و استفاده از 100 Transmition بسیار زیبا و مهیج .

اجرای عملیات بهینه سازی تصاویر به طور سریع . انجام عملیاتی چون تصحیح خودکار تصاویر , رفع قرمزی چشم و انجام تغییرات در سایز , رنگ , شفافیت و ... تصاویر , اضافه کردن متون و .....

ساخت  Photodex PictureCDs از تصاویر دیجیتالی شما که شامل نرم افزاری درونی برای پخش تصاویر می باشد .

دریافت تصاویر و مدیا ها از طریق اینترنت .

و بسیاری ویژگی های مفید دیگر ....

 

ابزارهای جانبی قدرتمند این نرم افزار :

ابزاری برای پرینت با کیفیت تصاویر از هر سایزی .

Batch Rename برای تغییر نام یک لیست نا محدود از فایلها به صورت همزمان ( تغییر نام دسته جمعی )

Batch Convert برای تغییر فرمت همزمان بسیاری از فرمت های تصویری به یکدیگر .

ساخت ScreenSaver و Wallpaper از تصاویر دیجیتالی .

و ....

CompuPic Pro را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 6.23 را با حجم 6.3 مگابایت

اطلاعات لازم برای رجیستر کردن نرم افزار :

Name: SoftReef Lab
Telephone: 132-333-2345
s/n: 1BBE6XW92E1AX