:: نرم افزاری برای کار با فایلهای فشرده ، WinZip 9.0 SR-1 ::

 

WinZip یکی از اولین و مشهورترین برنامه های کار با فایلهای فشرده می باشد . با این نرم افزار میتوانید خیلی سریع و راحت فایلها ، پوشه ها ، و شاخه های درختی را فشرده کرده و یا از حالت فشردگی خارج کنید . فشرده کردن فایلها ، نقل و انتقال آنها را در اینترنت ، آسان کرده و در ضمن فضای کمتری از هارددیسک را اشغال می کنند . از ویژگیهای دیگر این نرم افزار این است که با آن میتوان فایلهای مهم را رمزی کرده و یا از حالت رمز درآورد . WinZip با اینترنت اکسپلورر هماهنگی کامل داشته و از بیشتر فرمت های فایلهای اینترنتی پشتیبانی می کند . با این نرم افزار میتوان با یک کلیک ، هرفایلی را فشرده کرده و ایمیل نمود . در مجموع در این ورژن ، بیشتر امکانات WinZip بهینه شده ، که میتوان از قدرت فشرده سازی بهتر و امنیت بیشتر فایلهای محافظت شده نام برد . این نرم افزار دارای امکانات بیشمار دیگری نیز می باشد که با بکارگیری آن ، بیشتر با آنها آشنا خواهید شد .

دانلود کنید با حجم 3.88مگابایت 

سریال :

S/N:
p30world
3E4F0B32

zhaleh
00D5060A

dash/acme
61E00D95


Name: NoOneKnowMe
s/n: FCC4155E
activation: 49772598

Name : ®obІєєі©ORE
Registration# : 844F1AB0

Name: Tedd3000
s/n: 86E4068
Keygen:

http://www.crackdb.org/WinZip.v9.0.6224.SR1.DateCode.12172004/get_33267_WinZi
p.v9.0.6224.SR1.DateCode.12172004_crack.html

Crack:
http://www.crackdb.org/WinZip.v9.0.6224.SR1.DateCode.12172004/get_33242_WinZi
p.v9.0.6224.SR1.DateCode.12172004_crack.html

:: Video Vault 3.0 نرم افزار برای مدیریت , تبدیل و انتقال انواع

Video Vault نام نرم افزاریست قدرتمند از شرکت X Software برای پخش , مدیریت و تبدیل و تکثیر فایلهای ویدیویی . عمده ی توانایی این نرم افزار در آماده سازی انواع فایلهای تصویری به منظور ریختن و آماده سازی برای پخش بر روی انواع وسایل پخش الکترونیک است . قابلیت Import و مدیریت , ایجاد تغییر و Export بر روی  انواع PC , Laptop و گوشی های تلفن همراه , PDA و دوربین های دیجیتال و آنالوگ و انواع Player های خانگی و رایت بر روی CD/DVD را داراست .

وسایل الکترونیکی تحت پشتیبانی این نرم افزار :

Personal Video Players (PVP): Apex, Archos, Creative, Epson, iRiver, Mobinote, MpAvio, RCA, Samsung, Zvue and many more!
Media Servers: D-Link, Hauppage, Microsoft Media Center Edition
PDA's: Pocket PC & Palm Phones: Microsoft SmartPhone and Palm (Treo)
DVD's: All Single and Dual Layer DVD's supported

فرمتهای مورد پشتیبانی این نرم افزار :

DIVX, WMV, ASF, MPEG1, MPEG2, MPEG4, DVD, SVCD, VCD, VOB, AVI, MS-DVR, WMA, MP3, MPEG1 Layer II, WAV, PCM, LPCM, AC3

 

Video Vault را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.0 را با حجم مگابایت

کرک برنامه

WinImage Professional 7.0h.7009

:: ابزاری قدرتمند جهت نسخه برداری از اطلاعات WinImage Professional 7.0h.7009 ::

WinImage Professional یکی از ابزارهای قدرتمند هارددیسک می باشد که امکانات فوق العاده ای را به کاربران خود میدهد . امکاناتی نظیر:
ساختن و تهیه نسخه پشتیبان ( Image گرفتن ) از فلاپی دیسک ، استخراج فایل ها از نسخه های پشتیبان ( Image ) قبلی  ، تهیه و ساخت نسخه های پشتیبان خالی ، ذخیره و نوشتن فایل های Image و پشتیبان بر روی فلاپی دیسک ،...
Winimage همچنین از فرمت های گوناگون استاندارد و غیر استاندارد Image پشتیبانی وسیعی به عمل می آورد ، که حتی Microsoft DMF را نیز شامل می شود !
این برنامه خصوصیات منحصر به فرد و جالب بسیاری دارد که علاوه بر موارد ذکر شده میتوان به :
تزریق و اضافه نمودن فایل و دایرکتوری های مختلف به یک Image ، تغییر و عوض کردن فرمت یک نسخه پشتیبان هارددیسک (Image) ، عملیات Defragment و بهینه سازی نسخه و فایل های Image ( پشتیبان ) ، پشتیبانی قابل توجه از فرمت های گوناگون شامل (DMF, 1.68MB...) و ...
ابزار و دستیار Batch ( دسته ) قدرتمند ، که از جمله قابلیت های آن میتوان به خودکار و هماهنگ ساختن بسیاری از عملیات ها و دور های گردش اطلاعاتی نام برد ؛
از جمله قابلیت هایی که در این نسخه اضافه شده اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- نوار ابزار و آیکون های جدید ( محیط گرافیکی دلپذیر و جذاب تر )
- تنظیماتی برای ذخیره ، بازیابی و ریست کردن Master Boot درایو های فیزیکی.
- تنظیمات و گزینه هایی برای مانت ( Mount ) کردن فایل های Image سی دی رام و ذخیره و استفاده از فایل های Imgae غیر فشرده .
- قابلیت استخراج و پیاده سازی فایل ها به صورت مستقیم بر روی حافظه های موقت ( مانند USB Device ها و ... )
- نسخه مخصوص و پشتیبانی از CPU های 64 bit شامل : Intel Itanium and x64 (for AMD 64 bits and Intel EM64 !
و نکته فراموش نشدنی این برنامه : حجم این نرم افزار تنها 617 کیلوبایت می باشد که حداکثر در 2 دقیقه قابل دانلود می باشد !

دانلود کنید WinImage Professional 7.0h.7009 را باحجم 617 کیلوبایت!
لینک دانلود دیگر!

Keygen برای رجیستر کردن فایل :
دانلود فایل
rar password : www.2baksa.net

IVM Phone Answering Attendant

:: IVM Phone Answering Attendant یک منشی تلفنی قدرتمند ! ::

هیچ کسی مایل نیست که تماسهای مهم و پیامهای مهم تلفنی خود را از دست دهد و برای این امر معمولا هر شخصی که متظر تماسهای مهم و پیامهای مهم اطرافیان است از یک منشی تلفنی برای گرفتن پیغام اشخاص تماس گیرنده استفاده می کند .

  IVM Phone Answering Attendant Software نیز نام نرم افزاری از شرکت NCH می باشد که می تواند سیستم شما را تبدیل به یک منشی تلفنی با امکانات گوناگون نماید ! دارا بودن VoiceBox های مختلف برای صدها پیام صوتی دریافتی , شناسایی و دریافت Caller ID همراه با جزییات دیگر تماس مانند ساعت و تاریخ و .... دریافت سفارش خودکار , پشتیبانی 1 تا 64 خط تلفن ! ویژگی Upload پیام بر روی اینترنت و یا فرستادن آن به شما از طریق Email !ویژگی دسترسی از راه دور فقط با شماره گیری به منزل خود , ضبط پیامها به صورت فایل Wav , ویژگی Text-To-Speech و بسیاری دیگر از ویژگی های مختلف این نرم افزار است . این نرم افزار با ویندوز های 95/NT4/98/2000/Me/XP/2003. سازگاری کامل دارد .

IVM Phone Answering Attendant را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.03 را با حجم 720 کیلوبایت
سریال برنامه
Name : P30World
City : Rasht
Code : 38247473-aojtiv

IVM Phone Answering Attendant

:: IVM Phone Answering Attendant یک منشی تلفنی قدرتمند ! ::

هیچ کسی مایل نیست که تماسهای مهم و پیامهای مهم تلفنی خود را از دست دهد و برای این امر معمولا هر شخصی که متظر تماسهای مهم و پیامهای مهم اطرافیان است از یک منشی تلفنی برای گرفتن پیغام اشخاص تماس گیرنده استفاده می کند .

  IVM Phone Answering Attendant Software نیز نام نرم افزاری از شرکت NCH می باشد که می تواند سیستم شما را تبدیل به یک منشی تلفنی با امکانات گوناگون نماید ! دارا بودن VoiceBox های مختلف برای صدها پیام صوتی دریافتی , شناسایی و دریافت Caller ID همراه با جزییات دیگر تماس مانند ساعت و تاریخ و .... دریافت سفارش خودکار , پشتیبانی 1 تا 64 خط تلفن ! ویژگی Upload پیام بر روی اینترنت و یا فرستادن آن به شما از طریق Email !ویژگی دسترسی از راه دور فقط با شماره گیری به منزل خود , ضبط پیامها به صورت فایل Wav , ویژگی Text-To-Speech و بسیاری دیگر از ویژگی های مختلف این نرم افزار است . این نرم افزار با ویندوز های 95/NT4/98/2000/Me/XP/2003. سازگاری کامل دارد . سایر ویژگی های این نرم افزار در این صفحه از سایت.

IVM Phone Answering Attendant را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.03 را با حجم 720 کیلوبایت
سریال برنامه
Name : P30World
City : Rasht
Code : 38247473-aojtiv

SWF Optimizer 1.1

:: کاهش 70 درصدی حجم فایلهای SWF فلش با SWF Optimizer 1.1 ! ::

فایلهای SWF فلش نیز یکی دیگر از پر طرفدار ترین و محبوب ترین فرمتهای انیمیشن بخصوص انیمیشن اینترنتی و تبلیغاتیست که با سایز کم خود قادر است افکت ها و انیمیشن های زیبایی در خود جای دهد . اما باز هم همین سایز کم 50-100 کیلوبایتی نیز با خطوط DialUp باعث کندی بالا آمدن یک وب سایت می شود .

Sparkle SWF Optimizer نام نرم افزاری کوچک و بسیار مفید می باشد که قادر است حجم فایلهای فش شما را حتی تا 70 درصد کاهش دهد ! بدون از دست دادن کیفیت گرافیکی فایل . این نرم افزار با فلش 3 , 4 , 5 و MX سازگاری کامل دارد . سایر ویژگی های این نرم افزار شامل Protected کردن فایلهای فلش فشرده شده , گرفتن نسخه ی پشتیبان قبل از فشرده سازی , دارا بودن یک Flash Player داخلی , تشخیص فایلهایی که از لحاظ کیفیتی بد و یا بهینه سازی و فشرده شده اند و یا فایلهای عادی و همچنین صرفه جویی در مصرف پهنای باند و مصرف فضای دیسک سخت و  افزایش سرعت سایت می باشند . این نرم افزار با تمام نسخه های ویندوز سازگاری دارد و بهتر است تا برای پخش فایلهای فشرده شده از Plugin 6.0 و یا بلاتر نرم افزار Flash Player استفاده کرد .

برای سب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار سری نیز به این صفحه از سایت بزنید .

Sparkle SWF Optimizer را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.10 را با حجم 480 کیلوبایت

 Translate To English
سریال برنامه
Name : P30World
Code: ZER0-REV-TYLDALYP-BQDDKDQZ-VANFCNAR

Advanced GIF Optimizer 4.0.12

:: کم کردن سایز انیمیشن های GIF توسط Advanced GIF Optimizer 4.0.12 ::

فایلهای انیمیشن GIF یکی از پرکاربردترین فرمتهای تصویری در اینترنت و ثفحات وب هستند که بیشتر برای تبلیغات و معرفی و جلب نظر بازدید کننده به گونه ای زیبا در صفحات وب به کار می روند . اما سایز نسبتا بالای انیمیشن ها اکثر اوقات موجب کندی بالا آمدن صفحات وب و تمام شدن پهنای باند سایت و بسیاری مشکلات دیگر می شود .

Advanced GIF Optimizer نرم افزاری از شرکت Gold-Software می باشد که قادر است به بهینه سازی و فشرده کردن پایین آورده حجم این فایلها بدون ایجاد تغییر محسوس در انیمیشن بپردازد ! بلی این نرم افزار با کاهش حجم 50 درصدی و یا بیشتر فایلهای GIF به شما کمک می کند تا از این پس وب سایتتان سریعتر بالا بیاید , فضای کمتری اشغال شود , پهنای باند کمتری صرف شود و ..... شما فادرید تا تمام انیمیشن های وب سایتتات را در عرض چند ثانیه به حجم نصف و یا ثلث برسانید و از صرف ماهانه چندین گیگابایت ترافیک اینترتی جلوگیری کنید !

برای مشاهده ی سایر جزییات در مورد این نرم افزار سری نیز به این صفحه از سایت بزنید .

Advanced GIF Optimizer را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.0.12 را با حجم 790 کیلوبایت

 Translate To English

کرک برنامه 

نرم افزاری کوچک برای شماره گیری با کامپیوتر


:: Express Dial Telephone Dialer نرم افزاری کوچک برای شماره گیری با کامپیوتر ::

Express Dial Telephone Dialer نرم افزاری کمکی و بسیار کوچک برای ویندوز شماست که امکان تبدیل کامپیوتر شما را به یک تلفن برای شماره گیری می دهد . این نرم افزار برای اجرا تنها به یک Voice Modem و یک Headset نیاز دارد تا بتواند تماسهای های شما را به آسانی بر قرار سازد .این محصول شرکت NCH می تواند به طور خودکار لیستی از شماره هایی که شما به نرم افزار داده اید را برایتان پشت سر هم و به سرعت شماره گیری کند , دارا بودن دفترچه تلفن با ویژگی ثبت نامحدود شماره ها و نیاز نداشتن به هیچ نوع تنظیم خاصی پس از نصب برنامه از ویژگی های دیگر این محصول است .

برای مشاهده ی سایر ویژگی های این نرم افزار سری به این صفحه از سایت بزنید .

Express Dial Telephone Dialer این شماره گیر قدرتمند و کوچک با ویندوز های 95/NT4/98/2000/Me/XP/2003 سازگاری کامل دارد .

Express Dial Telephone Dialer را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.1 را با حجم 181 کیلوبایت

تصاویری از محیط نرم افزار

 Translate To English
سریال برنامه