BlazeVideo Magic 2

:: تبدیل انواع فرمتهای ویدیویی , صوتی و تصویری متناسب با تمامی دستگاهها با BlazeVideo Magic 2 ::

BlazeVideo Magic 2 نسخه ی جدید از این نرم افرار قدرتمند و محصولی دیگر از سری نرم افزارهای شرکت BlazeVideo در زمینه ی مالتی مدیاست که امکانات بسیار مناسبی برای تغییر فرمت انواع فرمتهای رایج صوتی و تصویری به شما می دهد .

با پشتیبانی بعد وسیعی از فرمتهای رایج و مورد نیاز صوتی و ویدیویی سیستم و مخصوصا امکان تبدیل فرمتهای مختلف صوتی و ویدیویی به فرمتهای مورد نیاز ویدیو پلیر های همراه مانند iPod و PSP و حتی سری فرمتهای 3G مورد استفاده در گوشی های تلفن همراه به نرم افزار کاملی در زمینه رفع نیازهای تبدیل فرمتهای مالتی مدیا مبدل گشته است .

Convert Video - تبدیل فرمتهای ویدیویی

در این بخش از نرم افزار کاربر قادر به تبدیل فرمتهای .RM , *.RMVB , *.AVI , *.WMV , *.ASF , *.MPG , *.MPEG , *.MPE , *M1V , *MPV2 , *.MP4 , *.DAT , *.MOV , *.VOB به انواع مختلف فرمتهای o AVI-MPEG4 , ASF-MPEG4 , MP4-MPEG4, PSP-MPEG4, 3GP-MPEG4, AVI-DIVX می باشد .

به علاوه به شما امکان تکه تکه کردن فایلهای ویدیویی بزرگ و یا بریدن فسمتی از آن برای سازگاری آنها با حافظه ی ویدیو پلیر شما را نیز می دهد .

علاوه بر بخش قدرتمند تبدیل فرمتهای ویدیویی , نرم افزار دارای 2 بخش دیگر نیز می باشد .

Convert Music - تبدیل فرمتهای صوتی

توانایی تبدیل تمامی فایلهایی که در خود شامل صوت می شوند را به فرمت MP3 داراست و حتی می تواند صدا را از ویدیو جدا کند به صورت فرمت MP3 جداگانه ذخیره کند .

Convert Photo - تبدیل فرمتهای تصویری

توانایی تبدیل فرمتهای *.BMP, *.JPG, *.GIF, *.TIF, *.PNG به فرمتهای Jpeg .

 

BlazeVideo Magic 2 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 2.0.1.1 را با حجم مگابایت

کرک نسخه ی 2.0.1.1 نرم افزار

http://rapidshare.de/files/20851109/Blaze_Video_Magic_2.0.1.1.rar.html

DocumentsRescue Professional 4.0

:: بازیابی اسناد و انواع فرمتهای متنی پاک شده توسط نرم افزار قدرتمند DocumentsRescue Professional 4.0 ::

حذف اشتباهی فایلها یکی از مشکلاتیست که برای بسیاری افراد پیش آمده و خواهد آمد و هزینه های مادی و زمانی زیادی را به دنبال خواهد داشت . حال فایل پاک شده بان اطلاعاتی شما , کتب گرانبهای شما و یا متون با ارزش تایپ شده ی شما و چنین موارد اسنادی باشد افسوس از دست دادن آنا چندین برابر خواهد شد . ولی حذف شدن و از دست دادن ظاهر فایلها پایان کار نیست !

وب سایت نرم افزاری Object Rescue با تولید نرم افزار های بازیابی اطلاعات گوناگون و بسیار متنوعی در زمینه بازیابی انواع مختلف فایلها و فولد ها محصولی قدرتمند و مفید تحت عنوان Office DocumentsRescue Professionall داراست که مخصوص بازیابی اسناد پاک شده ی شما از حافظه های مختلف می باشد . این نرم افزار با حافظه هایی چون Hard Drive ها, CompactFlash card ها (type I/II), IBM Microdrive ها, SmartMedia card ها, MultiMedia card ها (MMC ها), Secure Digital (SD) card ها, Memory Stick ها, CD/DVD disk ها و هر حافظه ی سیار و غی سیار دیگر مرتبط با کامپیوتر سازگاری دارد .

همانطور که گفته شد تخصص این نرم افزار در یافتن اسناد مهم پاک شده است و فرمتهای تحت پشتیبانی اش , تمامی فرمتهای رایج متنی و مرتبط با آن است و به آسانی می توانید زحمات هدر رفته ی خود توسط نرم افزار های Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Project, Publisher, Visio و .... را بازیابی کنید .

برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید :

بازیابی فایلهای حذف شده و یا آسیب دیده .

بازیابی اطلاعات از حافظه های فرمت شده .

بازیابی اطلاعات از حافظه های آسیب دیده .

بازیابی تمامی فرمتهای رایج متنی DOC, XLS, PPT, RTF, LIT , PDF و ..... ظاهر بسیار ساده و آسانی استفاده از نرم افزار .

سازگاری کامل با ویندوز های NT/2000/XP/2003 .

Office DocumentsRescue Professional را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.0.143 را با حجم 1.5 مگابایت

کرک نسخه ی 4.0.143 نرم افزار :
http://enfull.com/download4.asp?id=949&crack=crack1

:: محدود کردن دسترسی اینترنت و فعالیت های اینترنتی با iNet Protector 2.51 ::

کنترل فعالیت های سیستم و اعمال فیلترینگ شخصی بر روی فعالیت ها از نیازهای بسیاری از سیستم های مخصوصا سیستم های عمومیست . بلی شما به عنوان صاحب سیستم یا مدیر بخش شاید مایل نباشید که از سیستم شما برای کارهای غیر ضروری و نامفید مخصوصا در محیط اینترنت استفاده شود .

iNet Protector محصول قدرتمندی از شرکت Blumentals Software است که امکان کنترل کامل فعالیت ها و دسترسی های اینترنتی سیستم را به شما خواهد داد . با این نرم افزار به آسانی می توانید دسترسی های مختلف اینترنت را در زمان های مشخص و بر طبق میل شخصی خود محدود کنید  . برای مثال شما می توانید برای اتصال به اینترنت پسورد قرار دهید ! زمان خاصی را مشخص کنید فعالیت های درون اینترنت را محدود کنید و .....

برخی ویژگی های خوب نرم افزار iNet Protector :

محدود کردن دسترسی های اینترنتی به طور خودکار و سر زمانهای معین .

امکان پسورد گذاری برای اتصال.

توانایی فعال و غیر فعال کردن اینترنت و فعالیت های اینترنتی.

مشخص کردن و تعیین مقدار زمانی استفاده ی روزانه از اینترنت .

امکان اجازه ی استفاده تنها از نرم افزارهای خاصی در اینترنت و فیلتر کردن نرم افزارهایی که مایل نیستید .

امکان دسترسی به تنها وب سایتهای خاص و مشخص شده ای .

ویژگی های مفید iNet Protector برای پدر و مادرها :

محدودکردن زمانی که کودکان پای اینترنت صرف می کنند .

غیر فعال کردن خود کار اینترنت در ساعت های دیر وقت شب یا هر ساعتی که مایل باشند .

مسدود کردن فعالیت های نا مفید اینترنتی مانند چت و یا بازی های آنلاین و تنها دادن اجازه ی فعالیت هایی جون ایمیل و مشاهده ی سایتهای تعیین شده .

ویژگی های مفید iNet Protector در شرکت ها :

افزایش بازده کار با محدود کردن اتلاف وقت بسیار کارکنان که به گشت و گذار در اینترنت می گذرد .

مسدود کردن گشت و گذار در اینترنت و سایر سرگرمی های آنلاین .

امکان استفاده تنها از سرویس های مهم و مورد نیاز کارکنان .

 

نسخه ی کامل نرم افزار iNet Protector 2.51 با حجم حدود 1.5 مگابایت

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار iNet Protector 2.51 همراه با سریال با حجم 1.5 مگابایت :

http://rapidshare.de/files/20806003/iNet_Protector_v2.51.zip.html

پسورد : www.p30world.com
موفق باشید Wink

Kaspersky Internet Security 2006

:: نسخه ی نهایی 2006 از بسته ی امنیتی ضد ویروس بسیار محبوب شرکت کسپراسکای عرضه شد ! Kaspersky Internet Security 2006 6.0 ::

کمپانی قدرتمند Kaspersky از شرکت روسیه با تولید ضد ویروس مطرح و بسیار پرطرفدارش به شهرت وفروشی بسیار بالا دست یافته است . این ضد ویروس به خاطر قدرت و سرعت بسیار بالا , توانایی آپدیت بسیار مناسب و دیتابیس آنلاین بسیار قدرتمند و مصرف کم حافظه های اصلی سیستم دارای طرفدای بی شماری شده و حتی بسیاری از طرفداران تعصبی ضد ویروس هایی چون McAfee و Norton را به سمت خود کشانده است . ضد ویروس Kaspersky هنگام عرضه  با شعار 3 بار آپدیت در روز پای به عرصه ی رقابت گذاشت و پس مدتی در میان کاربران جای خود را به طور کامل باز کرد .

به تازگی از سوی کمپانی کسپراسکای آخرین نسخه ی بسته ی امنیتی این شرکت که شامل نسخه ی 6.0 و آخر ضد ویروس کسپر به همراه چندین نرم افزار امنیتی قدرتمند این شرکت عرضه شده است که امروز قصد معرفی آن را داریم .

Kaspersky Internet Security 2006 راه حلی بسیار مناسب برای تامین امنیت سیستم به صورت کامل در مقابل تمامی خطرهاست .

برخی از ویژگی های نرم افزار قدرتمند Kaspersky Internet Security 2006 :

ویژگی های محافظتی علیه ویروس ها :

محافظت Email - زیر نظر داشتن ایمیل های ورودی و خروجی و چک کردن پروتوکل هایی که اتز طریق آنها اطلاعات رد و بدل می شود و حتی نرم افزار های مطرح ایمیل برای جلوگیری از ورود ویروسها از آن طریق به سیستم .

محافظت اینترنتی - تمامی ترافیک های HTTP اینترنتی و سایتهایی که مورد بازدید قرار می دهید توسط این بخش ضد ویروس موجود در بسته ی امنیتی مورد نظرات و محاظفت کامل قرار می گیرد تا مانع ورود نرم افزارهاو کدهای مخرب و ویروس از این راه رایج شود .

محافظت فایلهای سیستم - به صورت زنده و Real-Time تمامی فایلهای ویندوز و بخشهای مهم و آسیب پذیر تحت کنترل نرم افزار است و با مشاهده ی کوچکترین حرکت مشکوکی شروع به فعالیت علیه آن می کند .

Proactive protection - زیر نظر داشتن تمامی پروسه های در حال اجرای RAM بنابراین شما از پروسه های مخفی مخرب نیز آگاه خواهید شد .

ویژگی های محافظتی علیه جاسوس ها :

تامین امنیت اطلاعات محرمانه ی سیستم - این بخش از نرم افزار از اطلاعات محرمانه ی سیستم شما مانند پسورد ها , جزییات کردیت کارت ها , شماره اکانت های مختلف و سایر اطلاعات این چنینی محاظفت به عمل می آورد و مانع سرقت آنها از سیستم شما شده و از کلاهبرداری های اینترنتی که به دزدیدن این اطلاعات منجر می شود جلوگیری می کند .

گشت و گذار امن در محیط اینترنت - همانطور که می دانید امروزه اگر حتی بدون نرم افزارهای قدرتمند ضد ویروس و ضد جاسوس وارد اینترنت بشوید حتما پس از مدت کوتاهی به یکی از این جاسوسها و نرم افزارها و کدهای مخرب گرفتار خواهید شد . این بخش از نرم افزار امنیت لازم را برای رفع این دغدغه تامین خواهد کرد و از سیستم شما در مقابل انواع Spyware , Adware ,Trojan و کدها و نرم افزارهای مخرب محافظت خواهد کرد .

مسدود کردن فعالیت های Dialer ها - از هر تلاش عیر معتبری برای دسترسی به اینترنت توسط جاسوس ها و مخصوصا Dialer ها که با وصل شدن به سرور خود پول تلفن های هنگفت را رقم می زنند جلوگیری به عمل می آورد .

محافظت علیه هکرها :

مسدود کردن تمامی حمله های اینترنتی و شبکه - با زیر نظر داشت کامل سیستم و فعالیت های اینترنتی از حملات به وجود آمده جلوگیری به عمل آورده و راه ورود آنها را به سیستم مسدود می نماید .

کنترل کامل روی تمامی فعالیت های اینترنی -

امن در تمامی شبکه ها - با اتصال به یک شبکه ی حدید نرم افزار از شما نوع این شبکه ی جدید را می خواهد تا متد های امنیتی خود را بر اساس آن تعیین کند .

حالت مخفی - سیستم شما را در دنیای اینترنت مخفی نگاه داشته و با این روش از بسیاری حملات احتمالی جلوگیری می کند .

محافظت علیه Spam ها و نامه های مزاحم :

محافظت پیشرفته در مقابل Spam ها - دارای دیتابیس قدرتمند شامل لیست کامل همراه با جزییات اسپم ها و شامل الگوریتم های شناسایی اسپم قدرتمند .

پشتیبانی نرم افزارهای Email Client رایج - این نرم افزار به طور اختصاصی برای Microsoft Outlook و Microsoft Outlook Express نوشته شده و در کار با این 2 نرم افزار ماکسیسمم توانایی خود را بروز می دهد .

و ......

 

این نرم افزار با Microsoft Windows 98 (SE) / NT Workstation 4.0 / 2000 Professional , Microsoft Windows ME و Microsoft Windows XP Home Edition / XP Professional سازگاری کامل دارد .

Kaspersky Internet Security 2006 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 6.0.0.299 را با حجم 14.6 مگابایت

کرک نسخه ی 6.0.0.299 نرم افزار :
http://www.free-hoster.cc/users/p30world/Kaspersky.Internet.Security.2006.6.0.0.299.zip

http://www.crackserver.com/search.php?q=Kaspersky.Internet.Security

Facial Studio 1.5

:: طراحی 3 بعدی سر و صورت به گونه ای بسیار واقعی با نرم افزار قدرتمند Facial Studio 1.5 ::

برای ساخت صورت ها 3 بعدی مورد نیاز انیمیش ها معمولا از نرم افزارهای بزرگ این کار مانند 3D Studio Max , Maya , Cinema4D , MotionBuilder و ابزارهای بزرگ و سنگین این چنینی استفاده  می شود . حال اگر شما از کار با این نرم افزارهای بزرگ 3 بعدی ساز خسته شده اید , محصول قدرتمند و موفق شرکت DI-O-MATIC کار را برای شما آسان تر و تخصصی تر کرده است تا به آسانی به خلق صورت ها سر های بسیار واقعی و یا کاریکاتوری و حتی کارتونی اقدام کنید !

این نرم افزار که Facial Studio نام دارد پس از موفقیت پلاگین مخصوص 3d Studio Max این شرکت به صورت انفرادی با قیمتی بالا و چیزی حدود 899 $ امریکا عرضه شد که فرمت منحصر به فرد FBX خود را داراست !

با کمک این نرم افزار به آسانی به خلق سرها و صورت های 3 بعدی بپردازید و کنترل کاملی بر روی هر یک از اجزای سر و صورت داشته باشید و در ادامه صورت ها و شخصیت های جدید و تازه ای را خلق کنید . فرمتهای خروجی این نرم افزار سازگار با فرمتهای خروجی با تمامی نرم افزارهای قدرتمند 3 بعدی ساز مانند  3ds max, Cinema4D, LightWave, Maya, MotionBuilder, XSI و ... سازگار است .

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند Facial Studio برای سیستم عامل ویندوز :

FBX file format support - استخراج فرمت FBX که شامل سر و صورت همراه با تمامی اجزای به کار رفته در آن است برای استفاده در نرم افزار های دیگر .

Head deformers - گرفتن کنترل بخشهای مختلف صورت مانند بینی و حفره هایش , دهان , چشم ها , گوش ها , گونه ها , چانه , گردن , ابروان , دندانها و حتی مردمک چشم ها .

Head generators - خلق صورت های مختلف از لحاظ نژاد , سن و نوع صورت و ....

Low, Medium and High resolution - قابلیت استخراح با کیفیت های مختلف , فشرده شده و .....

Wonderful muscles deformations - قدرت بالا در خلق عضله ها

PhotoMatching - امکان ساخت انیمیشن و تصویر 3 بعدی شخصیت از روی یک تصویر داده شده .

Customizable generators - انعطاف و تغییر پذیری تمامی بخش های نرم افزار .

Basic Rendering engine - توانایی Rendering و خلق نهایی تصاویر 3 بعدی با سرعت بالا .

و ....

 

Facial Studio را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.51 را با حجم 43 مگابایت

کرک

(برای دانلود این نرم افزار وارد صفحه ی مربوطه از سایت سازنده شده و سپس نام و یک ایمیل معتبر خود را وارد نمایید , پس از مدت کمی یک ایمیل حاوی لینک دانلود از سایت سازنده دریافت خواهید کرد! )

کرک نسخه ی 1.5.10 نرم افزار :
http://www.crackserver.com/0day_cracks/Facial.Studio.v1.51.htm

نسخه ی کامل نرم افزار همراه با کرک با حجم حدود 44 مگابایت :
http://www.filehd.com/1/456425559/files/faces.rar

موفق باشید Wink

 

Steganos Security Suite 2006 8.0

:: Steganos Security Suite 2006 8.0 بسته ی امنیتی قدرتمند برای رفع نیازهای Security & Privay ::

Steganos یکی از شرکتهای تولید کننده ی نرم افزارهای امنیتیست محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است .

بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تحت عنوان Steganos Security Suite چند وقتیست که نسخه ی 2006 یا 8.0 خود را عرضه کرده که نسبت به نسخه ی پیشین از ویژگی های قابل توجهی برخورداد است . این بسته ی امنیتی مجموعه ای کامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات , امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب , امنیت فعالیت ها و ... است .

ویژگی های کلیدی و ابزارهای نرم افزار Steganos Security Suite 2006 :

Steganos AntiSpyware : مجهز به ضد جاسوسی قدرتمند از شرکت Steganos می باشد که توانایی شناسایی و نابودسازی حدود 100,000 نرم افزار مخرب و تبدلیغاتی و جاسوس و ...  را داراست .

Safe – your secure drive : گاو صندوق قدرتمند و مطرح این شرکت که وظیفه ی محاظفت از اطلاعات محرمانه شما را داراست و توانایی کدگذاری و محافظت نا محدود از اطلاعات شما به طور کامل به عهده می گیرید .

 Portable Safe RW : توانایی تولید صندوقچه های کوچک امن قابل حمل توسط CD , DVD و یا حافظه های دیجیتلی . بنابراین به آسانی و با امنیت خاطر می توانید اطلاعات امن خود را در اینح حافظه ی های قابل هم کپی کنید و هیچ کس جز شما که رمز عبور را می دانید قادر به دسترسی به آنها نخواهد بود !

256 Bit AES in real time : سود بردن از برترین و قدرتمند تکنولوژی و الگوریتم کدگذاری جهان .

 Internet Trace Destructor and Shredder : نابود سازی تمامی ردپاهای بجا مانده از فعالیت های اینترنتی شما در محیط ها نرم افزار های رایج گوناگون .

Private favorites : قابلیت محرمانه کردن و پسورد گذاری برای لیست Favorite سیستم شما .

Password Manager : بخشی امن و مفید برای محافظت از تمامی رمز های عبود و عبارات محرمانه ی شما .

Steganography : سود بردن از تکنولوژی جدید مخفی سازی اطلاعات که قادر است اطلاعات محرمانه ی شما را در قالب عکس و یا آهنگ مخفی سازد‌!

E-mail encryption : توانایی خلق Email های فوق امن .

و .....

 

Steganos Security Suite 2006 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 8.0.5 را با حجم 16.2 مگابایت

کرک نسخه ی 8.0.5 نرم افزار :
http://crackdb.com/get_72679_Steganos.Security.Suite.2006.v8.0.5_crack.html

لینک دیگر دانلود نرم افزار با حجم 16.1 مگابایت :
http://enfull.com/download4.asp?id=1038&soft=enfull2
یا
http://enfull.com/download4.asp?id=1038&soft=enfull1
یا
http://enfull.com/download4.asp?id=1038&soft=enfull3
لینک ها به درستی کار می کنند !
موفق باشید Wink

CloneDVD Mobile 1.0

:: تبدیل فیلم های DVD به فرمتهای مورد نیاز ویدیو پلیر های همراه و تماشای آنها در راه و در هر مکانی با CloneDVD Mobile 1.0 ::

استفاده بیش از پیش سری جدید تلفن های همراه که قابلیت پخش فیلم و فرمتهای تصویری خاصی را دارند و همچنین استفاده ی روز افزون از دستگاه های Video Player همراه که به تازگی عرضه شده اند مانند PSP از شرکت SONY و iPod کمپانی Apple و iAudio X5 و یا Creative Labs ZEN Vision و بسیاری محصولات مشابه شرکت ها , نیاز تبدیل فرمتهای رایج به فرمتهای مورد استفاده ی این سخت افزارهای جدید را نمایان ساخته است . در این بین شرکت نرم افزاری  SlySoft که با تولید نرم افزار های قدرتمند CloneCD و AnyDVD به شهرت بالایی دست یافته نیز از قافله عقب نمانده و با تولید نرم افزاری تحت عنوان CloneDVD Mobile بسیاری از نیازهای کاربران در این زمینه را پاسخگو شده است .

CloneDVD Mobile قادر به تبدیل فیلم های DVD با کیفیت شما به فرمتهای رایج مورد استفاده در این ویدیو پلیر های نام برده ی همراه در زمانی بسیار کوتاه است !

علاوه بر آن به آسانی برای شما فیلم های با کیفیت DVD تان را به فرمتهای رایج و کم حجم DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل می نماید .

بنابراین با استفاده از CloneDVD Mobile میتوانید با تبدیل فیلم ها و یا سریالهای تلویزیونی به این فرمتهای سخت افزار های پبیر قابل حمل , در راه و یا درون ماشین به تماشای فیلم های و کلیپ های مورد علاقه ی خود بنشینید .

سایر ویژگی های نرم افزار CloneDVD Mobile :

کیفیت بالای موتور تبدیل تصاویر نرم افزار .

پشتیبانی دی وی دی های فیلم multi-angle .

کاملا اختیاری بودن سایز نهایی فیلم ! شما با تعیین سایز نهایی که نرم افزار میزان کیفیت تبدیل را مشناسانید .

آسانی استفاده از نرم افزار

و ......

این محصول با ویندوزهای 2000 وXP  سازگاری کامل دارد .

CloneDVD Mobile را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.0.7.1 را با حجم 9.8 مگابایت

کرک نسخه ی 1.0.7.1 نرم افزار :
http://crackdb.com/get_72626_CloneDVD.Mobile.v1.0.7.1.Crk_crack.html

:: دریافت تصاویر و جستجوی آنها در محیط اینترنت با نرم افزار Picture Vampire 1.30 ::

تا به حال وب سایت فوق العاده ای بر خورد کرده اید که شامل تصاویر و گالری های بسیار زیب و شما مایل به داشتن همگی آنها بوده باشید ولی نمی خواستید و وقت آن را نداشتید که بر روی تک تکشان برای دریافت کلیک کنید ؟

آیا شما هم از آن دسته افرادید که به دانلود تصاویر از اینترنت علاقه بسیار دارید ولی از آلوده شدن به ویروس و خطرات بسیاری از گالری های تصاویر می ترسید ؟

آیا مایل به جستجوی تصاویر از موتور های قدرتمند جستحو هستید ولی از عملکردشان در زمینه ی دریافت تصاویر چندان راضی نیستید ؟

اگر شما هم با چنین مشکلاتی روبرو هستید یک نرم افزار کمکی خوب و مناسب برای دریافت تصاویر و جستحوی تصاویر در محیط اینترنت می تواند کمک بسیار خوب برایتان باشد .

Picture Vampire نام نزم افزاری بسیار مفید از شرکت Lenosoft است که به توانایی های مختلفی در زمینه دریافت تصاویر از گالری های اینترنتی و جستجوی تصاویر در صفحات وب به شما می دهد .

Picture Downloader : امکان دریافت خودکاری تمامی تصاویر موجود در یک لینک و یا گالری اینترنتی را به شما می دهد .

Picture Finder & Picture Searcher : توانایی جستجوی تصاویر در صفحات وب و پیدا کردن تصاویر مورد علاقه شما بر حسب نام و ....

Picture Grabber : با موتور پیشرفته ی Advanced HTML Analyzing توانایی دانلد از انواع مختلف صفحات اینترنتی حتی تصاویری که با JavaScript, VBScript و JScript و یا اعمال فیلترینگ برای دانلود تصاویر مورد علاقه بر حسب سایز , رنگ و ....

 

Picture Vampire را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.v1.30.060315 را با حجم 1.2 مگابایت

کرک نسخه ی 1.30.06031 نرم افزار :
http://crackdb.com/Picture.Vampire.v1.30.060315.torrent/
get_68156_Picture.Vampire.v1.30.060315_crack.html

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار Picture Vampire 1.30.06031 همراه با کرک با حجم 1.1 مگابایت :
http://rapidshare.de/files/20300911/Picture.Vampire.v1.30.060315.zip.html

پسورد : www.p30world.com