با BuddyPress برای خود یک شبکه اجتماعی راه‌اندازی کنید

اگر اهل وبلاگ‌نویسی باشید حتما تا به حال نام وردپرس و شرکت automatic به گوشتان رسیده است. یکی دیگر از محصولات شرکت automatic بادی پرس است. بادی پرس به شما اجازه می‌دهد تمام امکانات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک شبکه‌ی اجتماعی را به وردپرس خود اضافه کنید! حتما می‌دانید که با راه‌اندازی یک شبکه‌ی اجتماعی مختص به خود می‌توانید آمار بازدیدکنندگان وبلاگ یا سایت خود را هم افزایش دهید. بادی پرس به شما اجازه می‌دهد یک شبکه‌ی اجتماعی برای شرکت، سازمان، مدرسه و… خود با قدرت وردپرس راه‌اندازی کنید.

BuddyPress

امکانات بادی پرس:

یک نکته‌ی قابل توجه در مورد بادی پرس این است که به راحتی می‌توان امکانات آن را فعال یا غیرفعال کرد. یعنی هر زمان که اراده کنید می‌توانید امکانات جدیدی به آن اضافه کنید. حال ببینیم این امکانات چیست؟
فعالیت‌ها:
به کاربران اجازه می‌دهد وضعیت فعلی‌شان را در شبکه منعکس کرده و همچنین از فعالیت‌های دیگر اعضا با خبر شوند. فعالیت‌های گروهی، ارسال نظر به صورت تو در تو، ارسال پیغام خصوصی و آگاه‌ سازی دیگران با username@ از دیگر امکانات این بخش است. همچنین تمامی این فعالیت‌ها از طریق RSS‌ و خبر رسانی از طریق ایمیل نیز قابل پیگیری است.

فعالیت‌های بادی پرس

وبلاگ‌های شخصی:
بادی پرس این امکان را به شما می‌دهد که نوشته‌های وبلاگ هر یک از اعضا و نظراتشان را دنبال کنید که همه‌ی این‌ها قابلیت‌ها با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان‌پذیر می‌شود. در بادی پرس هر کاربر می‌تواند برای خود یک وبلاگ وردپرسی داشته باشد و از امکانات آن استفاده کند.

وبلاگ‌نویسی با وردپرس در بادی پرس

انجمن‌های گفتگو:
پیاده سازی انجمن‌های گفتگوی این بخش نیز توسط یکی دیگر از محصولات شرکت automatic به نام bbPress انجام شده است. در صورتی که در حال حاضر از bbPress‌ استفاده می‌کنید می‌توانید بادی پرس را طوری تنظیم کنید که از بی‌بی‌پرس نصب شده استفاده کند.

انجمن‌های گفتگو با بی‌بی‌پرس

دوستان:
در بادی پرس می‌توانید به راحتی شبکه‌ای از دوستان تشکیل داده و فعالیت‌های آن‌ها را دنبال کنند. همجنین کاربران می‌توانند فقط فعالیت‌های عده‌‌ی خاصی از دوستان خود را دنبال کنند.

شبکه دوستان

گروه‌ها:

کاربران می‌توانند گروه‌های عمومی، خصوصی و حتی مخفی تشکیل دهند و در آن‌ها به فعالیت بپردازند. گروه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند بحث‌ها را به گروه‌های خود کشانده و در آنجا به گفتگو بپردازند.
پیغام خصوصی:
هر کاربر می‌تواند به دیگر اعضا پیغام خصوصی فرستاده و این پیغام محدود به فرد خاصی نیست. یعنی همزمان می‌توانید یک پیغام را به دسته‌ی خاصی از اعضا که تمایل دارید ارسال کنید.

ارسال پیغام‌های خصوصی

پروفایل‌های قابل توسعه:
بادی پرس این امکان را به مدیران می‌دهد که بر اساس نیاز، مواردی دلخواه به پروفایل کاربران اضافه کنند. از آدرس و شماره تلفن کاربر گرفته تا قابلیت استفاده از آواتار سفارشی و به این وسیله یک سیستم پروفایل بسیار انعطاف‌پذیر را فراهم کرده است.

پروفایل‌های قابل توسعه

فعال یا غیرفعال بودن هر یک از امکاناتی که در بالا شرح داده شد دلخواه بوده و شما می‌توانید بادی پرس را با هر یک از این بخش‌ها که مایل هستید راه‌اندازی کنید. برای مثال شما دوست دارید اطلاعات بیشتری از کسانی که در سایت شما ثبت می‌کنند داشته باشید یا می‌خواهید برای هر کدامشان صفحه‌ی پروفایل جداگانه داشته باشید. به راحتی با فعال کردن سیستم پروفایل‌های بادی پرس می‌توانید این قابلیت را به سایت یا وبلاگ فعلی خود اضافه کنید.
اگرچه در کنار هم قرار گرفتن همه‌ی این امکانات و قابلیت‌ها جالب به نظر می‌رسد ولی هیچگاه فکر نکنید که با بادی پرس می‌توانید برای خود یک فیس‌بوک راه‌اندازی کنید! بادی پرس برای این ساخته شده است که بتوانید قابلیت‌های سایت یا وبلاگ وردپرسی فعلی خود را ارتقا داده و مزایای یک شبکه اجتماعی استفاده کنید.

چگونه BuddyPress را امتحان کنم؟
اگر کنجکاو شدید که بادی پرس را برای یک بار هم که شده امتحان کنید می‌توانید آن را از سایت اصلی BuddyPress دریافت کنید. همچنین می‌توانید از پوسته‌ی اختصاصی خود و یا یکی از پوسته‌های موجود استفاده کنید. یکی از مزیت‌های دیگر بادی پرس قابلیت گسترش آن با استفاده از افزونه‌هاست. افزونه‌های مورد نیاز خود را نیز می‌توانید از این بخش پیدا کنید. نمونه‌ای از سایت‌هایی هم که با بادی پرس راه‌اندازی شده است می‌توانید در ویترین بادی پرس ببینید.

تجربه‌ شخصی: اگر قصد دارید از بادی پرس برای راه انداختن شبکه‌ی اجتماعی خود استفاده کنید و پیش‌بینی تعداد کاربر و بازدید بالا را دارید، پیشنهاد می‌کنم برای راه‌اندازی آن حتما از سرورهای اختصاصی یا حداقل مجازی استفاده کنید! چون به دلیل نیازی که بادی پرس به استفاده از منابع سیستم دارد، استفاده از هوست‌های اشتراکی مناسب نخواهد بود.

بازار سیاه آندروید

اگر شما هم این روزها صاحب یک گوشی با سیستم عامل آندروید شده باشید، متوجه شدید که مارکت معروف آندروید به راحتی قابل دسترسی نیست و حتی روی برخی گوشی های سامسونگ به هیچ وجه امکان باز کردن مارکت نیست. گوگل، دسترسی به مارکت را برای خیلی از کشورها مسدود کرده و ایران در این موضوع تنها نیست.

اما همیشه هکرها راهی را برای دسترسی نامحدود در اختیار ما قرار میدهند.

اپپلنت برنامه ای است که بعد از نصب آن می توانید به اکثر برنامه های مارکت دسترسی داشته باشید و گذشته از آن، برنامه های پولی مارکت را نیز به رایگان دانلود کنید!

راز و رمز کامپیوتر راز و رمز کامپیوتر راز و رمز کامپیوتر

البته هر چند وقت یک بار سرور آن قطع می شود، اما در حال حاضر به درستی کار میکند.

» وب سایت برنامه