دریافت رایگان نرم‌افزارهای آندرویدی با IranApps.ir

هر روزه بر تعداد کسانی که از گوشی‌های با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند افزوده می‌شود .

در بین کاربران ایرانی نیز استفاده از گوشیهای با سیستم عامل آندروید به سرعت در حال افزایش است.

اما همانگونه که مطلعید دسترسی به بخش نرم افزارهای آندروید (Android Market) برای ایرانیان غیر قابل دسترس است.

اگر به خاطر داشته باشید ، حدود چند ماه پیش به معرفی یک نرم افزار پرداختیم که با استفاده از آن میتوانستید به برخی از نرم افزارهای آندروید مارکت دسترسی داشته باشید.

اما باخبر شدیم که : به تازگی یک سرویس جدید و کاملا ایرانی با نام IranApps منتشر شده است که از طریق آن می‌توانید به رایگان و به سادگی نرم افزارهای آندرویدی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در ادامه‌ی مطلب  با این سرویس بیشتر آشنا خواهید شد …

 

در سایت IranApps.ir می‌توانید اطلاعات جامعی را در مورد هر یک از اپلیکیشن‌ها به زبان فارسی مشاهده کنید .

نکته جالب در مورد IranApps.ir این هست که تمامی برنامه های این وب سایت، قبل از انتشار، بر روی دستگاه های واقعی تست شده اند و همخوانی آنها با گوشی کاملا تست شده است.

برای دریافت برنامه های  Android فقط و فقط از طریق گوشی موبایل قابل دسترس می باشد. برای سادگی دریافت برنامه ها و download مستقیم آنها بر روی گوشی، آدرس مستقیم فایل به صورت بارکد دو بعدی (  QR-Barcode ) در صفحه هر برنامه قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید این بارکد را بخوانید، نیاز به برنامه Barcode Scanner دارید. نسخه‌ی جدید این اپلیکیش که به تازگی منتشر شده تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین آن کرده است .


این برنامه با استفاده از دوربین گوشی شما، بارکد را دریافت کرده و سپس آنها را Decode کرده و لینک نهایی را به شما نمایش می دهد.

در طراحی این نرم افزار تا حد امکان سعی شده تا رابط کاربری برنامه، بسیار کاربردی و در عین حال ساده طراحی شود و در کنار آن، امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهد. این نسخه امکان به‌روز رسانی خودکار را داراست و با یک‌بار نصب آن، نیازی به دانلود مجدد اپلیکیشن نخواهید داشت.

استفاده از خدمات این وب سایت به صورت کاملا رایگان می باشد.

در حال حاضر و در در فاز اول افتتاح این سایت ، iranapps فقط گوشی های سامسونگ را پوشش می دهد و قرار هست به زودی  سایر برندهای تلفن همراه نیز تحت پوشش خدمات رایگان این وب سایت قرار گیرند .

از آنجایی که IranApps هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد می‌توانید هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را در رابطه با این سرویس از طریق فرم تماس IranApps ارسال کنید .

» ورود به سایت IranApps