Toolbox 4.0

:: بهینه سازی وبسایت و شناساندن کامل آن به موتور های جستجوی توسط Ranking Toolbox 4.0 ::

بهره گیری از تمامی توانایی های یک وبسایت در دنیای اینترنت شرط اصلی موفقیت آن در دنیای مجازیست . چه بسیار وبسایتهای پرمحتوایی که به سختی در موتور های جستجو صفحاتشان یافت می شود و بازدید کمی را به خود می بینند. صفحات سنگین HTML، عدم تبادل لینک با وبسایتهای پربیننده، نبود کلمات کلیدی یا Keyword ها و بسیاری ایراد های کوچک و بزرگ این چنینی منجر به عدم بازدید بالای وبسایت مذکور خواهد شد.

چاره چیست ؟ مطمئنا انجام  Manual یا دستی تمامی این امور به تجربه و زمان زیادی نیازدارد . اینجاست که وجود نرم افزاری کاربردی کمکی در این زمینه با قابلیت های مختلف بسیار مفید واقع خواهد شد.

Ranking Toolbox نرم افزاری از سری برنامه های کاربردی وبسایت AceBIT است که به شما در ایجاد وبسایتی موفق و بهره گیری از تمامی قابلیت های فعلی وبسایتتان بسیار کمک خواهد کرد.

پاره ای از قابلیت های برتر  نرم افزار Ranking Toolbox 4.0 به قرار زیر است ...

- دست یابی به موقعیت های بسیار بالاتر در موتور های جستجو با استفاده از سیستم های درونی بهینه سازی وب سایت در نرم افزار !

- تشخیص رتبه یا به اصطلاح Ranking صحیح صفحات وب شما در موتورهای جستجو.

- خلق صفحات HTML بهینه سازی شده که به خوبی در موتور های جستجو Search شده و با نتایج جستجو ها مطابقت می کند.

- آنالیز موتور های جستجو برای مقایسه معیار های اصلی جستجو

- تولید گزارشات جزئی و دقیق در قالب فایلهای متنی HTML یا Word از اطلاعات و وقایع .

- ویژگی منحصر به فرد عضویت در گروه بزرگ  Link Partner Depot که نرم افزار شما را از طریق خود عضو آن کرده با قرار دادن لینک شما در این گروههای پربیننده موجب افزایش اعتبار صفحات وب شما در دهکده جهانی می شود!

- قرار دادن Keyword های مناسب در صفحات وب .

و ...

 

Ranking Toolbox را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.0.10 را با حجم حدود 8.2 مگابایت

 کرک نسخه 4.0.10 نرم افزار

فایل کرک را در پوشه نصب شده نرم افزار به جای فایل موجود کپی کنید .

Child Control 2007 9.4

:: کنترل کامل کودکان و فعالیت های اینترنتی و رایانه ای آنها توسط Child Control 2007 9.4 ::

دیگر امروز رایانه به یکی از ابزارهای فعالیت و بازی کودکان و گشت و گذار نوجوانان در اینترنت در سرتاسر دنیا مبدل گشته و کمتر خانه مجهز به کامپیوتریست که کودکان آن همپای بزرگسالانش ساعت هایی را در روز پشت سیستم سپری نکنند. این امر از جهات بسیاری می تواند برای کودکان و پیشرفت های علمی آنان مفید باشد و از سویی می تواند خطراتی را نیز در بر داشته باشد. متاسفانه در دنیای رایانه و اینترنت اعمال کنترل بسیار دشوار است. اکثر والدین مایلند بدانند که فرزنداشان ساعتهای بساری در شبانه روز را که در دنیای مجازی رایانه سیر می کند مشغول چه کاریست، در از چه نوع وب سایتهایی دیدن می کند؟ با چه افرادی معاشرت می کند؟ چه تصاویر و فیلم هایی مشاهده می کند؟ و ابهاماتی این چنینی که برای اکثر والدین بسیار مهم می باشد .

بنابراین وجود نرم افزار قدرتمند که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت های فرزنداشنان در کار با رایانه را بدهد نیازی ضروری برای اکثر خانواده هاست .

Child Control یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزار های کنترل والدین یا به اصطلاح Parental Control در سیستم عامل ویندوز است که سالهاست با عرضه نسخه های مختلف از نرم افزار خود همواره امکانات خوبی را برای مدیریت هرچه بهتر و اعمال محدودیت برای  سیستم و کار فرزندان موفق بوده است .

Child Control 2007 آخرین ویرایش عرضه شده از این محصول و مختص سال 2007 است که به خوبی به کاربر امکان ثبت تمامی وقایع و رخدادهای درون رایانه، ثبت کاوش های اینترنتی، اعمال فیلترینگ و محدودیت برای سیستم و بسیاری عملیات مدیریتی این چنینی را تنها با چند کلیک ساده می دهد.

 

10 ویژگی برتر و نقاط قوت نرم افزار Child Control 2007

- محدود کردن استفاده از کامپیوتر و اینترنت به مقدار زمان مشخصی در هر روز و یا هفته ( برای مثال روزی 3 ساعت )!

- محدود کردن استفاده از رایانه و اینترنت به ساعات مشخصی از روز ( برای مثال تنها از ساعت 2-5 بعد از ظهر )

- اعمال فیلترینگ صفحات وب بر اساس Keyword هایی که شما مشخص می کنید. برای مثال هر صفحه ای که محتویاتی شامل محتویات تعیین شده شما را در بر داشته باشد با پیغام فیلترینگ شما روبرو می شود.

- اختصاص زمان مشخص برای استفاده از نرم افزار های مشخص ! ( برای مثال بازی فوتبال در روز تنها 1 ساعت اجرا شود! )

- ثبت تمامی وقایع و اتفاقات رایانه بر روی یک فایل و نمایش آن فایل به شما یا ارسال آن به صورت خودکار به ایمیل از پیش تعیین شده تان.

- محافظت از فایلها و پوشه های محرمانه با رمز عبور .

- محدود کردن دسترسی به نرم افزارهای خاص در ویندوز( برای مثال هیچ کس جز شما قادر به اجرای نرم افزار Photoshop CS3 نخواهد بود ! )

- بر پایی یک دیتابیس و سیستم مدیریت مرکزی در صورت اجرا و نصب در محیط شبکه !

- محاظت از بخش های اصلی سیستم همچون Registry یا Control Panel و ممانعت از دسترسی افراد نامعتبر به آنها !

سازگاری کامل با تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز از 95 تا ویندوز Vista !

Child Control 2007 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه 9.4 را با حجم 4.4 مگابایت

سریال نسخه 9.4 نرم افزار :
0195967175475780754194
یا
0195531574514722268274
یا
0195675584674970772334

Smart Flash Recovery 3.4

:: بازیابی اطلاعا پاک شده از Flash Disk ها و حافظه های دیجیتال توسط نرم افزار کوچک و رایگان Smart Flash Recovery 3.4 ::

Smart Flash Recoveryاستفاده از حافظه های جانبی دیجیتالی یا همان Flash Disk ها در قیاس با چند سال گذشته چندین برابر شده و افراد بسیاری از نیازهای روزمره حمل و نقل اطلاعات مهم خود را از این طریق رفع می نمایند. تصور کنید که شما سهوا یا عمدا اطلاعات مهمی را از روی Flash Disk یا CoolDisk یا Memory Card خود حذف کرده اید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا دیگر امیدی به بازگشت فایلهای مهم و حیاتی از دست رفته از حافظه دیسک Flash شما نیست ؟

Smart Flash Recovery نرم افزاری ابزاری کوچک و بسیار مفید و در عین حال کاملا رایگان یا از شرکت نرم افزاری Smart PC Solutions است که محصولات و ابزارهای کمکی ساده و متعددی را برای سیستم عامل ویندوز عرضه کرده است . Smart Flash Recovery به آسانی و تنها با چند کلیک Smart Flash Recoveryساده به کاربر آماتور خود اجازه جستجو و بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه های دیجیتالی همچون Flash Drive ها،  USB Drive ها، دوربین های دیجیتالی ، Memory Stick ها، PC Card ها ، Multimedia cardها و Secure Digital Card ها را می دهد.

نرم افزار قابلیت باز یابی انواع فرمتهای رایج همچون فرمتهای متنی به خصوص فرمتهای Microsoft Office، انواع فرمتهای تصویری، انواع فرمتهای ویدیویی، فرمتهای صوتی و فرمتهای فایلهای فشرده را داراست .

آخرین ویرایش عرضه شده از Flash Recovery با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد !

Smart Flash Recovery را می توانید از اینجا :

BitDefender Standard Edition دانلود کنید نسخه ی 3.4 را با حجم حدود 0.8 مگابایت

Power AutoPlay Menu Creator 7.6

:: طراحی و ساخت آسان اتوران های حرفه ای با نرم افزار Power AutoPlay Menu Creator 7.6 ::

ساخت فایلهای مالتی مدیا مدیریت لوح های فشرده که به Autorun یا اجرای خودکار لوح های فشرده معروفند، در چندین سال اخیر رواج بسیاری یافته به گونه ای که دیگر کمتر محصول نرم افزاری یا لوح فشرده ای را از سوی شرکتی میبینیم که به اتوران مجهز نباشد . یافتن نرم افزار قدرتمند برای طراحی آسان این پروژه های مالتی مدیا و زیبایی و امکانات کامل در یک اتوران از نیازهای اکثر علاقمندان و کاربران دوستدار این امر است . از جمله نرم افزار های بزرگ و بسیار مطرح این امر می توان به نرم افزار Demo Shield، نرم افزار Multimedia Builder، نرم افزار AutoPlay Media Studio و AutoPlay Menu Studio اشاره کرد.

یکی دیگر از نرم افزار های محبوب جدید این امر و حرفه ای در این زمینه که در چند وقت اخیر با عرضه نسخه های مختلف و قدرتمند خود پیشرفت بسیاری در زمینه ساخت نرم افزار سازنده اتوران دست یافته محصول  Arafasoft با نام Power AutoPlay Menu Creator که به تازگی نسخه 7.6 خود را عرضه کرده و ابزارها و ویژگی ها و قابلیت های بی شمار، متعدد و منحصر به فردی را در عین سادگی بسیار محیط و کوچکی حجم نرم افزار به کاربر و طراح خود می دهد.

شما برای کار با این مجموعه ابزارهای قدرتمند اتوران و مالتی مدیا سازی نیاز به هیچ گونه تجربه برنامه نویسی و طراحی خاصی نخواهید داشت به آسانی با کمی کارکردن با محیط آشنای این نرم افزار قادر به خلق اتوران های حرفه ای برای CD ها و DVD های خود خواهید بود . بنا به ادعاهای شرکت سازنده یک کاربر آماتور در کمتر از 10 دقیقه پس از کارکردن با این نرم افزار به خوبی کار با آن را فرا خواهد گرفت ! در ادامه به معرفی ویژگی ها و قابلیت ها متنوع بخش های مختلف آن می پردازیم ...

ویژگی ها فواید کلیدی نرم افزار Power AutoPlay Menu Creator نسخه 7.6 :

- بی نیاز از هرگونه علم برنامه نویسی ! تنها تفکر و ذوق طراحی مورد نیاز است !

- ساخت اتوران و پروژه مالتی مدیا بسیار سریع در محیطی ساده و بسیار اشنا با ویراستار قدرتمند WYSIWYG .

- تست سریع و ساده پروژه های ساخته شده بدون رایت بر روی سی دی

- بیش از 27 تمپلات از پیش ساخته شده برای آن هرچه آسان تر کردن کار طراحی و الگو برای مبتدیان !

- ویژگی پسورد گذاری بر روی منو ها

- قرار دادن اسلاید شو درونی در نرم افزار

- Action ها و عملیات اجرایی بسیار متعدد برای اجرا در پروژه با قابلیت انجام چندین و چند Action هم زمان .

- اکشن های منحصر به فرد Send Email Action، Shutdown Actions

- نمایش فایلهای PDF در محیط اتوران .

- پخش فایلهای صوتی و تصویری و ویدیویی در محیط اتوران و در پس زمینه !

- پشتیبانی از اکثر فرمتهای رایج صوتی و تصویری و ویدیویی .

- ساخت پروژه های مالتی مدیا با تعداد پنجره های نامحدود .

- قابلیت منحصر به فرد افزودن expiration CD Date یا تاریخ انقضا به مجموعه شما !

- سازگاری کامل با تمامی ویرایش های سیستم عامل ویندوز از 98 تا ویندوز ویستا !

و ....

 

Power AutoPlay Menu Creator را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 7.6 را با حجم 7.3 مگابایت

شماره سریال مورد نیاز رجیستر کردن نسخه 7.6 نرم افزار :
Name: TW!ST3D 3NDZ
Key: M72441Y2EMEJD99E42212D5242

Amazing Nature Scenes - Forests

Amazing Nature Scenes - Forests
Amazing Nature Scenes - Forests


تصاویری بی نظیر از جنگل های جهان (پس زمینه)


Download Forests Wallpapers

File Anti-Copy v3.1

File Anti-Copy v3.1
No body will be able to open, copy and delete your files without your permission. This guarantees the program will never lose your data. Download and try it to make sure your files is secure.

با کمک این برنامه دیگر هیچ کدام از فایل های شما بدون اجازه شما پاک,جابه جا و ... نمی شود.

File Anti-Copy v3.1 Download: 1.14 MB

Duplicae File Remover 1.1

:: جستجو و حذف تمامی فایلهای تکراری موجود در سیستم با چندکلیک ساده توسط Duplicae File Remover 1.1 ::

شاید شما هم با معزل بی سروسامانی بسیاری از فایلهای موجود در پوشه هایی خاص و یا بخش های مختلف هارد روبرو باشید. در این مواقع یکی از محتمل ترین اتفاقات وجود چندین و چند فایل یکسان در مکان های مختلف هارد است که شما بدون اینکه بخواهید از یک فایل چندین نسخه بر روی رایانه خود دارید که تنها یکی از آنها مورد نیاز و باقی کپی و بی فایده هستند .

این مشکل در گالری های بی شمار عکس، فونت، آیکون و .... به کرات به وجود می آید و دارندگان چنین کلکسیون های ان را نادیده گرفته و کلیکسون ناخالص را مورد استفاده قرار می دهند. حال این در صورتیست که با کمک رفتن از یک نرم افزار کمکی کوچک به سادگی بر این مشکل غلبه خواهیم کرد .

Duplicate File Remover نام محصول جدیدی از سری محصولات قدرتمند وبسایت ObjectRescue.com که مختص جستجو، یافتن و نابودی تمامی فایلهای تکراری و به اصطلاح Duplicate می باشد. تنها کافیست قسمتی از هارد که مایل به جستجو هستید و یا کل سیستم را به نرم افزار معرفی کنید تا این ابزار کوچک با سرعت بسیار بالا به مقایسه جز به جز و بیت به بیت تمامی فایلها با یکدگیر برای یافتن نسخه های مشابه بپردازد .

قابلیت جستجو و مقایسه بر اساس فرمت فایلها

قابلیت مقایسه بر اساس محتوای فایل ها ( به عنوان مثال Tag در فایل های صوتی ! )

قابلیت جستجو و مقایسه بر اساس اطلاعات فایلها (title, subject, category, و author )

و ... برخی از توانایی های این نرم افزار در زمینه جستجو است .

فایل های یافت شده می توانند به آسانی حذف شوند و یا کپی و حتی به مکانی دیگر Move شوند  .

لیست حاصله از تمامی فایلهای یافت شده در قالب گزارشی دقیق و به صورت یک فایل HTML قابل استخراج از طریق نرم افزار می باشد.

Duplicate File Remover را می توانید از اینجا :

BitDefender Standard Edition دانلود کنید نسخه ی 1.1 را با حجم حدود 2.1 مگابایت

26 Fields Wallpapers

26 Fields Wallpapers

26 Fields Wallpapers

26 عکس پس زمینه جالب از مزارع زیبای جهان