Drive، سایتی عالی برای بک‌آپ گرفتن از کانتکت‌های گوشی شما!

بخش دفترچه تلفن هر گوشی مسلما از مهم ترین بخش های یک تلفن همراه است که از دست رفتن آن می تواند مشکلات زیادی به بار آورد. راه های زیادی برای گرفتن پشتیبان از این بخش در گوشی های مختلف است. در آیفون اطلاعات در آیتونز ذخیره و در گوشی های اندرویدی اطلاعات می تواند در اکانت جیمیل شما قرار گیرد اما iDrive سایتی‌ست که اطلاعات همه گوشی های شما را در یک فضای رایگان 5 گیگابایتی در یک فضای امن و آنلاین نگهداری می کند که با آن آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...

چگونه آیفون خود را به یک هات اسپات وایرلس تبدیل کنید؟

اگر از معتادان به اینترنت باشید مسلما دوست دارید همیشه و در هر حال به این شبکه متصل باشید. برای مثال خود من حتی در سفر چه در هواپیما چه در قطار چه در فرودگاه و امثالهم دوست دارم به اینترنت وصل باشم اما وقتی این مکان ها وایرلس ندارند چه باید کرد؟ اینحا من گوشی موبایلم را به یک مودم وایرلس تبدیل می کنم و در واقع گوشی من یک هات اسپات می شود و به راحتی لپ تاپم را به آن متصل و به صورت وایرلس از اینترنت GPRS یا EDGE گوشی استفاده می کنم. اما کسانی که آیفون دارند این امکان در این سیستم عامل نهفته شده است که نیاز به تنظیمات کوچکی دارد که در این پست آن را خدمتتان عرض می کنم.

ادامه مطلب ...

الکسا چیست؟

http://www.takpsd.com/wp-content/uploads/2011/03/whats-alexa.jpg

الکسا در آپریل سال ۱۹۹۶ کار خور را آغاز کرد و روز به روز دامنه خدمات و فعالیت خود در سطح نت را گسترش داد و امروزه بعنوان یک منبع مفید از اطلاعات سایتهای اینترنتی شناخته میشود و به قطع میتوان گفت امتیاز الکسا بعد از پیج رنک گوگل،برای صاحبان سایتها اهمیت زیادی دارد.خدمات سایت الکسا را میتوان در ۵ دسته اصلی دسته بندی نمود:

۱٫Top Sites در این قسمت سایتهای پربازدید نمایش داده خواهد شد.برای نمایش سایتهای پربازدید میتونید از ۳ نوع فیلتر استفاده کنید:جهانی،در سطح کشور و بر اساس موضوع

.
top sites 300x90 الکسا چیست؟

۲٫Site Info
الکسا طیف گسترده ای از اطلاعات دقیق برای هر وبسایت را دارا میباشد.
.
.
site info 300x90 الکسا چیست؟

۳٫What’s Hot
این قسمت صفحات معروف در اینترنت را نشان میدهد که هر ۵ دقیقه نیز به روز میشود.
.
.
hoturls 300x90 الکسا چیست؟

۴٫The Alexa Toolbar
تولبار معروف الکسا که تمام خدمات سایت الکسا در به راحتی در اختیار شما میگذارد
.
.
toolbar 300x90 الکسا چیست؟

۵٫For Site Owners
در این قسمت صاحبان سایتها میتونند اطلاعات سایت خودشان را در الکسا وارد نمایند و یا ویرایش کنند.
.
.
site owners 300x90 الکسا چیست؟

مهمترین قسمت سایت الکسا که اون را معروف کرده،رتبه بندی سایتها بر اساس میزان بازدید اونهاست.در این رتبه بندی فقط بازدید از سایت مطرح میباشد.شما زمانیکه یک دامنه را ثبت میکنید و به هاست خودتون متصل میکنید و اکسریپت خودتون را روی سرور نصب میکنید،رتبه الکسا سایت شما بالای ۱۰ میلیون خواهد بود!
که این عدد با توجه به بازدیدهایی که از سایت شما میشه روز به روز کاهش میابد.دقت کنید که در گوگل هر چه عدد رنک بالاتر (از صفر تا ده) بهترو در الکسا هرچه عدد کمتر،بهتر.