رسم و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی به صورت آنلاین با Circuitlab

اگر از دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته برق باشید مسلما در طول این رشته و پس از آن با نرم افزارهای متلب ، پروتئوس و … برای رسم و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی برخورد کرده اید. این نرم افزارها بسیار حرفه ای هستند و بخش وسیعی از نیازهای یک دانشجو و فارغ التحصیل این رشته را برطرف می سازد. اما سایتی که در این پست خدمتتان معرفی می کنم یک سایت عالی برای رسم و شبیه سازی مدار بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و به صورت آنلاین است که مسلما کمک خوبی برای علاقه مندان به رشته برق و مدارهای الکترونیکی خواهد بود.

ادامه مطلب ...

بیشترین عمر باتری تبلت مربوط به کدام تبلت است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خوره های فناوری و افراد معمول بعد از خرید یک گجت مثل اسمارت‌فون‌ها یا تبلت‌ها باتری آن است. مسلما داشتن یک باتری قوی برای یک وسیله قابل حمل از مهم ترین مشخصه ها است که همه افراد قبل از خرید یک گجت آن را مدنظر قرار می‌دهند. در این پست یک اینفوگرافیک مقایسه ای باتری تبلت‌های ۷ و ۱۰ اینچی قرار می دهیم که به شما کمک می کند متوجه شوید کدام تبلت باتری قوی تری داشته و انتخاب خود را آسان تر نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود مستقیم مدیای درون صفحه وب در کروم و فایرفاکس !

احتمالا بارها در حین وبگردی با صفحاتی برخورد کردید که یک کلیپ ویدیویی یا آهنگ یا بازی فلش را قرار داده اند که قابلیت دانلود مستقیم آن وجود ندارد. یکی از راه های دانلود چنین فایل هایی استفاده از برنامه های مثل اینترنت دانلود منیجر است. اما این راه تنها به روی ویندوز جواب می دهد و راه ساده ای نیست. اگر از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده می کنید در این پست افزونه ای خدمتتان معرفی می‌کنم.


ادامه مطلب ...

پرداخت قبوض با اسکن بارکد توسط دوربین موبایل شما با سامانک !

بانک سامان را شاید بتوان پیشروترین بانک ایرانی در خدمات الکترونیکی دانست. معمولا اکثر خدمات الکترونیکی که بانک سامان ارائه می‌دهد اولین بوده و بعدها بانک‌های دیگر مشابه آن خدمات را ارائه می‌دهند. یکی از این خدمات را میتوان اپلیکیشن سامانک این بانک دانست که بر خلاف دیگر بانک ها برای سیستم عامل iOS اپل نیز عرضه شده و این اپلیکیشن رسمی روی اپ استور قرار گرفته است. ضمنا این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی و همینطور جاوا عرضه شده است. اما این اپلیکیشن در نسخه جدید آیفون و احتمالا در آینده اندروید خود امکانات جالب و جدیدی قرار داده است که در این پست به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

با TvShowTime زمان پخش سریال ها را از دست ندهید

اگر شما هم از طرفداران سریال های روز دنیا باشید و آن ها را دنبال کنید مطمئنا علاقه مندید بلافاصله بعد از پخش آخرین اپیزود آن را دانلود و تماشا کنید. اما اگر یک سریال بین حرفه ای باشید و تعداد زیادی از سریال ها را دنبال کنید نیاز به یک اپلیکیشن دارید تا به صورت منظم به شما خبر دهد هر سریال چه زمانی پخش می شود. در این پست به معرفی یک اپلیکیشن رایگان به همین منظور با یک رابط کاربری عالی  خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...