Phone Recorder Plus 1.0

:: Phone Recorder Plus 1.0 نرم افزاری فوق العاده برای تبدیل کامپیوتر به یک تلفن مجهز با ویژگی VoiceMail ! ::

Phone Record Plus نام نرم افزار مفید و قدرتمند دیگری از سری محصولات شرکت Teley در زمینه ی تلفن است که با کمک این نرم افزار کاربر قادر به تبدیل سیستم خود به یک تلفن مجهز و همه کاره با امکانات بسیار و متنوع خواهد بود !

این نرم افزار قادر به ذخیره ی ساعت ها مکالمات تلفنی شما و ذخیره آنها به صورت فرمت های صوتی بر روی سیستم است ! به علاوه دارای وایژگی منحصر به فرد VoiceMail است که شما قادر خواهید بود هر جای دنیا که هستید از پیام های تلفنی خود اگاه شوید‌.

 در ادامه به بررسی ویژگی های برتر این نرم افزار قدرتمند می پردازیم .

Phone Recorder - قابلیت ضبط و ذخیره ی تمامی مکالمات تلفنی  از طریق Voice Modem شما !

Let Third Party Listen The Call - بسیاری از نرم افزار های ضبط مکلمات تلفنی تنها به ضبط می پردازند و قابلیت استراق سمع را به کاربر نمی دهند !

Phone Record Plus قادر است به طور همزمان هم مکالمه را ضبط نماید و هم شخص سوم به استراق سمع و گوش دادن به مکالمه بپردازد.

Full Answering Machine - منشی تلفنی قدرتمند و کامل برای سیستم شما که تمامی امکانات یک منشی تلفنی حرفه ای را به شما می دهد !

Professional Calls Log - این نرم افزار تمامی تماسهای دریافتی, خروجی و تماسهای ناموفق را برای شما همراه با جزییات تاریخی آنها برایتان درج و ذخیره می نماید !

The Calls List - لیست و دفترچه تلفن قدرتمند نرم افزار که قادر به طبقه بندی مناسب برای گروههای مختلف است .

The Events - هنگام دریافت تماس, هم شماره و هم نام شخص شماره گیرنده بر روی مونیتور نمایش داده می شود , به علاوه شما قادر خواهید بود برای شخص تماس گیرنده تصویری انتخاب کنید تا این نرم افزار هنگام تماس وی تصویرش را برایتان به نمایش گذارد !

Manual Call Control - ویژگی بسیار مفید این نرم افزار که به شما انتخاب کامل را می دهد تا هنگام دریافت یک تماس هر چه می خواهید انجام دهید !

به ضبط آن بپردازید, به تماس پاسخ دهید, منشی فعال شود و یا اینکه آن را رها کنید تا برای خود تماس گیرد !

Professional Voice Mail Box - دیگر ویژگی بسیار مفید این نرم افزار که به شما امکان گوش دادن به تماس ها و حتی حذف ان ها را از راه دور با یک تلفن دیگر می دهد !

Personal Web-Site - ویژگی دیگر قدرتمند و منحصر به فرد نرم افزار اینترنت سرور آن است که با ساخت یک وبسایت در آن به شما امکان خواندن,‌ویرایش, حذف و تغییر در تنظیمات نرم افزار را تنها از طریق یک مرورگر اینترنت می دهد‌!

Forwarding details of incoming calls to your e-mail - این ویژگی جالب همانطور که از نامش پیداست امکان Forward و فرستادن جزییات و تماسها را به Email شما بلافاصله پس از دریافت دارد .

Cut the silence section - بریدن خودکار بخش سکوت تماس و نامفید آن دیگر ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار است !

Caller ID Features - پشتیبانی Caller ID برای نمایش شماره های اشخاص تماس گیرنده !

Create greeting with the Speaker or Text To Speech - ساخت پیام برای پیغام گیر با صدای خود و پخش آن هنگام دریافت تماس همراه با قابلیت ‏Text-To-Speech برای خواندن متون .

و بسیاری ویژگی های مفید دیگر .......

 

Phone Record Plus برای اجرا تنها نیاز به سیستم عامل های ویندوز 98/Me/NT/2000/XP/2003 , یک Voice Modem , کارت صوت و نرم افزار Text-To-Speech برای خواندن متون دارد !

نسخه ی کامل اپلود شده ی نرم افزار Phone Record Plus 1.0.3.0 همراه با کرک و به صورت Full با حجم حدود 2.3 مگابایت

نسخه ی کامل اپلود شده ی نرم افزار Phone Record Plus 1.0.3.0 همراه با کرک و به صورت Full با حجم حدود 2.3 مگابایت :
http://rapidshare.de/files/22665014/Phone_Recorder_Plus.rar

یا

http://rapidshare.de/files/23091235/Phone_Recorder_Plus_V1.0.3.0_Full.rar

موفق باشید Wink

InfoProtect-Data Security 1.3

:: InfoProtect-Data Security 1.3 نرم افزاری منحصر به فرد برای مخفی کردن پیام ها و فایلها در قالب تصاویر به گونه ای کاملا محرمانه ! ::

در دنیای دیجیتالی امروز محافظت از اطلاعات محرمانه در برابر سرقت ها , جاسوسی ها و دسترسی های ناخواسته به امری بسیار دشوار تبدیل گشته و اطلاعات محرمانه شما در دنیای پرسرعت و نزدیک فعلی می تواند در خطر باشد !

برای محافظت از اطلاعات و فایلهای محرمانه نرم افزار های متعدد و بسیاری معرفی شده اند که هر کدام با پسورد گذاری و یا مخفی کردن به محاظفت از اطلاعات می پردازند .

شرکت نرم افزاری Belltech Systems به تازگی نرم افزار منحصر به فردی با نام InfoProtect-Data Security عرضه کرده است که به کاربر امکان مخفی کردن اطلاعات سری و محرمانه ی خود را به گونه ای جالب و اسرار آمیز در پشت تصاوی دیجیتالی می دهد‌! بلی به استفاده از این متود نو و زیرکانه اطلاعات شما در غالب تصاویر عادی به رد و بدل می شود و با اجرا کردن تصویر, تصویر مربوطه نمایش داده می شود و هیچ کس متوجه وجود متنی در پشت این تصویر نخواهد شد !

پیام مخفی شده در قالب تصویر به یک رمز عبور مشخص کد گذاری می شود و شخص گیرنده تنها با داشتن آن رمز و توسط این نرم افزار قادر به بازکردن قفل این پیام محرمانه خواهد بود !

ویژگی های کلیدی نرم افزار InfoProtect-Data Security 1.3 :

کدگذاری و جاسازی متون در یک فایل تصویری .

کدگذاری هر فایلی ( حتی فایلهای اجرایی ) و جاسازی آنها در یک فایل تصویری .

ایمیل زدن تصاویر ساخته شده حاوی پیام محرمانه شما به هر شخصی که مایلید .

پشتیبانی فرمت های تصویری jpeg, gif , bmp .

ظاهر اسانی و ساده کار با نرم افزار.

 

Belltech InfoProtect-Data Security را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.3 را با حجم 1.3 مگابایت

کرک نسخه ی 1.3 نرم افزار :
http://0daycn.net/0daycn/dc8d4afe2ffc1c21.asp?en=key1

کرک تست شده و کاملا درست است !
فایل InfoProtect موجود در پوشه ی کرک را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار به جای فایل اصلی موجود کپی کنید !
موفق باشید

Advanced Phone Recorder 1.79

:: Advanced Phone Recorder 1.79 نرم افزاری قدرتمند برای ضبط تمامی تماس های تلفنی ::

با خبر بودن از تمامی تماسهای های تلفنی و همچنین مطلع شدن از پیغام های افراد گونگون برای بسیاری از اشخاص پرمشغله امری حیاتیست, به گونه ای که بدون داشتن دستگاه تلفنی مجهز با مشکلات بسیاری مواجه می شوند .

Advanced Phone Recorder همانطور که از نامش بر می آید, نرم افزاری حرفه ای در زمینه ی ضبط تمامی مکالمات تلفنیست ! این نرم افزار بلافاصله پس از دیافت زنگ, شماره یا نام مستعار تعیین شده ی شخص تماس گیرنده را برای شما به نمایش می گذارد تا در صورت تمایل اقدام به ضبط آن تماس نمایید !

قابلیت های اصلی نرم افزار Advanced Phone Recorder :

درج خودکار تمامی جزییات تماس در فایل مانند تاریخ, زمان و مدت مکالمه به صورت دقیق .

قابلیت گرفتن پیغام در صورت نبود شما .

قابلیت فرستادن پیغعام های ذخیره شده و یا جزییات صبت شده به ایمیل شما .

درج یادداشت برای هر مکالمه ی ضبط شده .

شناخت خودکار سخت افزار مودم و Modem Compressions شما .

تنظیم صدای اسپیکر مودم و تنظیم درجه ی ضبط .

ذخیره ی تماس ها به صورت فایل های صوتی WAV .

قابلیت ایجاد طبقه بندی و لیست بندی تماس ها و شماره ها .

توانایی تنظیم برای ضبط تمامی تماسهای ورودی و تنظیم برای ضبط تماس های خروجی توسط نرم افزار و یا دستگاه تلفن منزل یا اداره .

دارای دفترچه ی تلفن برای ثبت تمامی شماره های شما و نمایش شماره ها بر اساس نام های تعیین شده .

قابلیت جستجو در دیتابیس اسامی .

و .....

 

 Advanced Phone Recorder را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.79 را با حجم 1.2 مگابایت

کرک نسخه ی 1.79 نرم افزار :
http://crackserver.com/crack_files/Advanced.Phone.Recorder.v1.70.Cracked-DiSTiNCT.ZIP.htm

نکته : فایل اصلی موجود در پوشه ی را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار به جای فایل اصلی کپی کنید تا نرم افزار کرک شود به نسخه ی پشین بازگردد.
با تشکر .

BlindWrite 6.0

:: BlindWrite 6.0 نسخه ی جدیدی از این نرم افزار رایت CD/DVD بسیار قدرتمند ::

BlindWrite نام نرم فزار محبوب و پرطرفداری در زمینه رایت CD ها و DVD ها مخصوصا گرفتن Image از لوح های فشرده ی قفل دار و محافظت شده است . این محصول شرکت Vso-Software به شما امکان استخراج تمامی محتویات درون CD و DVD اصلی را با فرمت اختصاصی خود به صورت ISO در می آورد و بر روی هارد شما به عنوان یک نسخه پشتیبان اصلی قابل رایت بر روی CD یا DVD کپی می نماید. این فایل های ایمیج علاوه بر داشتن قابلیت رایت بر روی لوح فشرده, قابلیت اجرای مستقیم از داخل هارد و با یک نرم افزار سازنده درایو مجازی ( مانند Daemon Tools و ..) را نیز داراست .

BlindWite Game Copy نیز نام بخشی از این محصول است که اختصاص به گرفتن ایمیج از سیدی و دی وی دی های اورجینال بازی دارد .

نسخه ی 6.0 این نرم افزار قدرتمند به تازگی از سوی شرکت سازنده عرضه شده است که در ادامه با آن بشتر آشنا می شویم :

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار BlindWrite 6.0 :

ظاهر آسان نرم افزار که قابلیت انجام تمامی کارها را تنها با چند کلیک ساده به کاربر می دهد .

موتور جدید و قدرتمند تر در خواندن انواع CD ها و DVD ها و گرفتن ایمیج از آنها .
سازگاری با اکثر CD و DVD رایتر های موجود .

سازگاری با فرمتهای بسیاری از نرم افزار های مشابه مانند :  BlindWrite 4.x (.BWT), CloneCD (.CCD), Iso images (.ISO), Cuesheet/Binary (.CUE/.BIN), Alcohol (.MDS) .

ثبت رخداد ها, اطلاع رسانی وقایع به صورت صوتی, پشتیبانی پوسته های مختلف و سازگاری با زبان های گوناگون از دیگر ویژگیئهای این نرم افزار است .

 

BlindWrite را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 6.0.0.16 را با حجم 3.4 مگابایت

کرک نسخه ی 6.0.0.16 نرم افزار :

http://0daycn.net/0daycn/4fa36ac8a113a9ff.asp?en=key1

 

:: MAGIX Ringtone Maker 2.0 نرم افزاری فوق العاده برای ساخت و تبدیل انواع رینگ تون های گوشی همراه ::

رینگ تون و آهنگ موبایل برای تمام دارندگان گوشی همراه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان دارا بودن آهنگی زیبا و در عین حال تک و منحصر به فرد را بسیار می پسندند و حتی امکان به دنبال چنین آهنگ های می باشند .

حال برای رفع نیاز به آهنگ های جدید, زیبا و شخصی و منحصر به فرد چه باید کرد؟آیا خودمان می توانیم اقدام به ساخت و تولید چنین آهنگ هایی کنیم؟

Ringtone Maker 2 نام نرم افزار بسیار قدرتمندی از کمپانی مطرح MAGIX است که در محیطی حرفه ای و کاملا پیشرفته امکان ساخت و تهیه ی انواع رینگ تون و آهنگ گوشی همراه برای تمامی گوشی های موجود و با فرمتهای موجود را می دهد .

دیگر توانایی قدرتمند این محصول در ارسال آهنگ های ساخته به گوشی های همراه است که به طرق گوناگون این مهم را انجام می دهد . مجهز بودن به بیش از 350 صدا و تصویر و ویدیو برای رینگ تون نیز دیگر ویژگی قابل توجه این محصول قدرتمند است .

در ادامه با ویژگی های گوناگون این نرم افزار بیشتر آشنا می شوید .

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار MAGIX Ringtone Maker 2 :

Video Ringtones - ساخت رینگ تون های ویدیویی برای گوشی های همراه به گونه ای که به جای زنگ گوشی فیلم مورد نظر ساخته شده یا تبدیل شده ی شما توسط این نرم افزار شروع به پخش روی مونیتور گوشی شما نماید . همچنین نرم افزار MAGIX Video Selector موجود در این نرم افزار به شما امکان مدیریت این رینگ تون ها را در انواع گوشی های همراه مجهز به سیستم عاملی Symbian شما را می دهد .

Polyphonic Ringtones - ساخت و تهیه ی انواع آهنگ های پولیفونیک برای گوشی های همراه .

Wallpaper & Logo Exporting : توانایی ساخت انواع Wallpaper یا کاغذ دیواری با کیفیت و همچنین Logo های زیبا برای ظاهر و پس زمینه ی گوشی همراه شما با استفاده از تصاویر مورد علاقتان !

Title Editor : ساخت کارت تبریک های زیبا با استفاده از تصاویر دیجیتالی شما و امکان درج یادداشت های زیبا و ارسال آن توسط Picture Message یا Multimedia Message از توانایی های این بخش از نرم افزار است .

Effects: Filter, time-stretching, pitch-shifting و .... - مجهز بودن به انواع افکت های صوتی زیبا و مطرح و حرفه ای برای ساختن آهنگی هرچه زیبا تر .

سازگاری با انواع مارک ها و مدل ها گوشی های همراه - این نرم افزار مفید تقریبا با تمامی مدل های تلفن های همراه جهان سازگاری دارد. Brand های معروفی چون Alcatel, Motorola, Nokia, Panasonic, Sagem, Samsung, Sharp, Siemens, Sony Ericsson و T-Mobile . برای آشنایی با تمامی مدل های تحت پشتیبانی این برند های مطرح به این صفحه از سایت سازنده ی نرم افزار مراجعه فرمایید .

فرمت های صوتی آهنگ تحت پشتیبانی این نرم افزار برای تولید شامل :MP3, WAV, WMA, SMAF و MIDI است و فرمت های رینگ تون ویدیویی شامل فرمتهای 3GP, MPEG4 و Real است .

مجهز بودن به نرم افزار کمکی MAGIX Remix Agent 2.0 - این نرم افزار مفید کمپانی MAGIX به طور خودکار به آنالیز آهنگ های انتخابی برای رینگ تون می پردازد و اقدام به ایجاد اصلاحات کلی و رفع نقیصه های ان برای بهبود هر چه بالاتر کیفیت آهنگ های حاصل می نماید .

مجهز بودن به روش های گوناگون و رایج ارتباط کامپیوتر با گوشی همراه -

MAGIX Ringtone Maker 2 به سه روش قادر به انتقال آهنگ های ساخته شده ی خود به گوشی های همراه مختلف است .

از طریق کابل USB, از طریق درگاه اشعه ی مادون قرمز یا به اصطلاح Infrared و از طریق تکنولوژی ارتباطی BlueTooth .

مجهز به بیش از 350 آهنگ و ویدیو اماده ,  به علاوه دارای بیش از 100 قطعه صوتی بامزه برای استفاده در رینگ تون های تحت ساخت خود . ویژگی ضبط صدا ی کاربر برای استفاده در رینگ تون نیز دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .

 

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار MAGIX Ringtone Maker 2 همراه با کرک با حجم حدود 39 مگابایت

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار MAGIX Ringtone Maker 2 همراه با کرک با حجم حدود 39 مگابایت :

http://rapidshare.de/files/20349752/Vanix.Net_MAGIX.Ringtone.Maker.Silver.2006.e-version.v2.0.1.3-TE.rar.html

موفق باشید Wink

Disk Password Protection 4.8

:: کدگذاری بر روی سیستم عامل, هارد, پوشه ها و فایلها به گونه ای غیر قابل دسترسی با Disk Password Protection 4.8 ::

Disk Password Protection نام نرم افزار امنیتی قدرتمندیست که از سیستم شما در مقابل هر نوع دسترسی بدون اجازه ای به فایلها, پوشه ها, درایو ها و ... محافظت به عمل می آورد . شما به آسانی توسط این محصول شرکت Exlade می توانید برای هارد و درایو هایتان پسورد گذاری کنید , اطلاعات و فایلهایتان را از دیدگان سایرین مخفی نمایید, نمایش و اجرای فایلها و نرم افزار ها را محدود نمایید و حتی شروع سیستم عامل در سیستم شما را پسوردگذاری کنید .

سیستم قدرتمند کدگذاری نرم افزار به صورتیست که وابسته به سیستم عامل نمی باشد و فایلها را بر روی دیسک سخت کدگذاری کرده و یا مخفی می کند, بنابراین با عوض کردن سیستم عامل و یا بالا آوردن هارد با سیستمی دیگر, بازهم فایلها محفوظ باقی خواهند ماند !

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند رمزگذاری Disk Password Protection به این شرح است :

Boot Protection - بالا آمدن سیستم تنها در صورتی که رمز عبور صحیح تعیین شده وارد شود .

Partition protection - سیستم محافظتی پارتیشن به صورتیست که پارتیشن مخفی شده در هیچ صورتی قادر به اجرای عملیات Read/Write نخواهد بود .

Password-protected launch - توانایی رمز گذاری بر روی نرم افزار ها و فایلهای اجرایی و محدود کردن کاربران به این طریق .

دارای ویژگی Password Hint برای راهنمایی به گذارنده ی رمز عبور .

ویژگی SDK برای برنامه نویسان و که از نرم افزارهایشان برای حفظ کپی رایت محافظت نمایند  .

و ....

 

Disk Password Protection را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.8.624 را با حجم 2.2 مگابایت

شماره سریال نسخه ی 4.8.624 نرم افزار :

Name : Klaus-Dieter Theis
Serial: 6BS6-3MBQ-NSVK-TJFP

MaxGammon 1.0

 
:: با MaxGammon 1.0 لذت بازی تخته نرد را در کامپیوتر احساس کنید ::

تخته نرد یکی از قدیمی ‌ترین ، جذاب ترین ، فکری ترین و پرطرفدارین بازیهای جهانیان و علی الخصوص ایرانیان هست. یکی از معایب این بازی (همانند شطرنج) اینست که به صورت انفرادی قابل اجرا نیست.
از سویی دیگر بازیهای کامپیوتری محبوبیتی غیر قابل وصف به دست آورده‌اند به دلیل اینکه در هر زمان می‌توانید به آنها روی بیاورید و خود را سرگرم کنید. بنابراین ما شاهد ورود بازی تخته به دنیای بازیهای کامپیوتری هستیم.
بازی MaxGammon یکی از بازیهایی هست که به بهترین شکل ممکن این بازی رو در کامپیوتر شبیه سازی کرده‌ است.
از ویژگیهای این بازی میتوان به:
• محیط گرافیکی زیبا که 3 اسکین بسیار زیبا (ساخته شده از چوب / فلز / سنگ) را شامل میشود
• فابلیت بازی کردن به صورت یک و دو نفره
• فابلیت بازی کردن به صورت آنلاین
• هوش مصنوعی قابل قبول که حریفی قدرتمند را در برابر شما قرار میدهد
• و ....
اشاره کرد.
نحوه بازی کردن :
با موس بر روی مهره مورد نظر بروید و با دکمه سمت راست موس حرکت مورد نظر رو از بین تاس‌ها انتخاب کنید و با فشار دادن دکمه سمت چپ موس حرکت را انجام دهید. با کلیک کردن بر روی صفحه به کامپیوتر اجازه دهید تاس بریزد و بازی کند.
این بازی را به تمامی عزیزانی که روش بازی رو بلد هستن توصیه میکنم.

لینک دانلود این بازی زیبا با حجم 6 مگابایت

سلام
لینک مستقیم بازی زیبا و جذاب MaxGammon 1.0 با حجم 6.5 مگابایت
http://www.p30world.com/download/MaxGammon_1.0.rar
پسورد فایل رار : www.p30world.com
(فایل کرک هم در فایل رار موجود است)


 

:: XP Tools 5.95 نرم افزاری متشکل از 20 ابزار مفید برای بهبود ::

 

XP Tools نام مجموعه ی نرم افزاری قدرتمندیت که از ابزارهای گوناگونی برای تعمیر سیستم عامل شما بالا بردن کارایی و سرعت آن تهیه شده است . این مجموعه متشکل از 20 ابزار مفید است که در کمتر از 1 دقیقه و طی چند کلیک ساده به شما امکان تصحیح مشکلات سیستم و رفع آن ها را می دهد . با هم با ابزارهای مختلف و گوناگون موجود در نرم افزار قدرتمند XP Tools بیشتر آشنا می شویم :

Clean Disk : ابزاری برای خلاصی از شر فایلهای اضافی و زاید سیستم

Clean Registry : ابزاری برای پاکسازی و بهبود توانایی رجیستری ویندوز که موجب بالا بردن کارایی سیتسم می شود .

Organize StartUp : مدیریت و کنترل Statup ویندوز و برنامه های آن .

Optimize Memory : ابزاری برای بهینه سازی, بازیابی و خالی کردن حافظه ی زاید اشغال شده ی حافظه ی اصلی RAM شما .

Repair Shortcuts : تعمیر کلید های میانبر ناقص و بدون مقصد در ویندوز .

Hide Folder : ابزاری برای مخفی کردن فایل ها و پوشه ها .

Clean Tracks : پاکسازی تمامی رد پاهای بجامانده از فعالیت های شما .

Exe Password : ابزاری مفید برای پسورد گذاری روی تمای فایلهای اجرایی و نرم افزارها .

Clean IE Tracks : ابزاری برای پاکسازی تمامی اطلاعات اینترنت اکسپلورر و مدیریت آدرس های تایپ شده و ...

Clean BHO : ابزاری برای نابودی نرم افزار های مخرب اینترنت اکسپلورر .

Shred Files : نابود کردن فایلهای ناخواسته به گونه ای غیر قابل بازگشت .

Manage Process : مدیریت پروسه ها و فایلهای در حال اجرا .

Protect IE : محافظت از نرم افزار اینترنت اکسپلورر و تنظیمات آن .

XP Uninstaller : نرم افزاری مناسب برای حذف کامل نرم افزار های نصب شده

System Information : کسب اطلاعات و جزییات مختلف در مورد سخت افزار و نرم افزار سیستم شما با یک کلیک .

Auto Shutdown : مدیریت Power سیستم و تنظیم بندی برای زمان Shutdown,ReStart و Logoff.

Backup Driver : گرفتن Backup و نسخه ی پشتیبان از درایور های نصب شده ی سخت افزارهای سیستم.

Folder Size : دادن اطلاعات کامل در مورد حجم فولدرهای مختلف و سنگین هارد شما .

XP Shell : یک سری ابزارهای مفید این مجموعه .

و ....

 

XP Tools را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 5.95 را با حجم 4.0 مگابایت

شماره سریال مورد نیاز نرم افزار XP Tools Pro 5.95 :
Name: BRD
Serial: 365C-0D94-4F23-5430