Apple-id.ir سایتی برای ساخت سریع اپل آی دی به صورت آنلاین


اگر از دارندگان یک آی دیوایس مانند آیفون، آی پد و آی پاد باشید می دانید که برای دانلود اپلیکیشن از اپ استور نیاز به یک اپل آی دی دارید. بسیاری از کاربران آیفون در ایران در همان ابتدای خرید گوشی یا تبلت از فروشنده می خواهند که اپلیکیشن های لازم را بر روی دستگاه آن ها نصب کند. این عمل علاوه بر داشتن هزینه ای بالا باعث می شود شما هیچ گاه نتوانید اپلیکیشن های خود را آپدیت کنید زیرا نیاز به یوزرنیم و پسورد فرد فروشنده دارید. 

hero Apple id.ir سایتی برای ساخت سریع اپل آی دی به صورت آنلاین

ضمنا شما بدون داشتن اپل آی دی نمی توانید از امکاناتی نظیر آی مسیج، فیس تایم، گیم سنتر، آی کلاد بکاپ و … در آیفون و آی پد خود استفاده کنید و عملا بخش اعظمی از امکانات دستگاه شما بلا استفاده باقی می ماند. تنها راه حل این مشکل ساخت اپل آی دی شخصی برای شماست. پیش از این در این وبلاگ به صورت جامع آموزش ساخت اپل آی دی ( اکانت آیتونز ) را برای شما شرح داده بودیم. اما ممکن است شما علاقه ای به طی مراحل ساخت اپل آی دی و ارورهای احتمالی آن نداشته و ترجیح می دهید شخص دیگری اپل آی دی را با ایمیل شما برایتان بسازد. سایت Apple-id.ir سایتی است که با ایمیل شما اپل آی دی را ساخته و شما می توانید از اپل آیدی خود به صورت اختصاصی استفاده کنید. مزیت این سایت نسبت به سایت های مشابه ساخت اپل آی دی با ایمیل شما و نداشتن دردسر ساخت اپل آی دی و امنیت بالاتر آن است. زیرا شما بعد از دریافت یوزرنیم و پسورد اپل آی دی تمامی تنظیمات آن را می توانید در سایت اپل تغییر یا تایید کنید. بعد از ثبت سفارش در سایت Apple-id.ir شما صاحب یک اپل آی دی آمریکا شده و می توانید از اپل آی دی خود برای دریافت اپلیکیشن های موبایل از اپ استور، ارسال پیام از طریق آی مسیج، تماس تصویری با فیس تایم و … استفاده نمایید.

 

 

app id 1024x621 Apple id.ir سایتی برای ساخت سریع اپل آی دی به صورت آنلاین

 

قطعا داشتن اپل آی دی باعث می شود شما دیگر خودتان بتوانید به راحتی اپلیکیشن های دلخواه را بر روی آیفون و آی پد خود نصب کرده و برای هر بار ریختن اپلیکیشن دیگر هزینه ای پرداخت نکنید. پس اگر یک آی دیوایس داشته و اپل آی دی ندارید Apple-id.ir  می تواند کمک حال شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد