وبلاگهای دوستان

سلام من می خوام در این قسمت وبلاگ بعضی از دوستانم رو که واقعا مفیدن براتون معرفی کنم (هر کسی خواست وبلاگش به این لیست اضافه شه تو این قسمت نظر بده)

 

 

@www.moneydar.persianblog.com بیا مفتی یاد بگیر مجانی پولدار شو

تو این وبلگ شما راههای کسب درآمد از اینترنت رو یاد میگیرید که خیلی هم خوبتوضیح داده شده . من که خودم تاخالا تونستم ۵۰ دلار دریارم شما هم امتحان کنید ضرر نداره که هیچ کلی هم فایده داره.

 

@www.kamihacker.persianblog.com سرباز هکر

این وبلاگ مکان مناسبی است تا شما با ترفندهای ویندوز و کاربرد نرم افزار های گوناگون و طرز استفاده از آنها آشنا شوید به خصوص نرم افزارهای مربوط به هک و از اینجور چیزا. تو این وبلاگ هر نرم افزاری که معرفی میشه دانلودش رو هم براتون قرار می ده بدون اینکه ازتون پول یا یه چیزی تو این مایه ها بخواد(برخلاف بعضی از وبلاگ ها که بازار سیاه وا کردن)

 

@www.likelove.persianblog.com مثل عشق مثل اینترنت

این وبلاگ هم جای خوبیه تا شما با راههای پیشرفته ی هک آشنا شوید . مثلا هک ISP ها با نرم افزارهایی که دانلودش هم تو همین وبلاگ به طور مجانی قرار داده شده . محیط این وبلاگ هم به اندازه ی مطالبش جذابه (اونقدر که من منظر update شدنش هستم)

 

@www.adell_shiehali.co.srهک و زندگی

تو این وبلاگ شما می گیرین چطور برای وبلاگتون امکانات زیبایی مثل لرزوندن پنجره - بوجود آوردن ساعت(خودمم ازش استفاده کردم)و خیلی از چیزایی دیگه بوجود بیارین. همچنین اینجا کلی نرم افزار فارسی بطور کاملا رایگان براتون گذاشته شده و نکات خیلی جالبی در مورد هک و ترفند های ویندوزتوضیح داده شده .تازه هر ۲ روز یکبار آپدیت میشه. از من میشنوین حتما یه نگاه بندازین ضرر نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد