من چند روزه که حوصله ندارم بنویسم

الان هم با زور .......
برم سر درس یا برم سر سرعت به هر حال امروز چند نکته رو میگم به دوستان در مورد سرعت ....
1.روی MAYCOMPUTER
2.کلیک سمت راست رو بزنید بعد روی PROPERTIES کلیک کنید
3. از سر برگ ها DEVICE MANAGER رو انتخاب کنید سپس روی سی دی رام رفته
04قسمت 2 رو تکرار کنید و سپس سر برگ SETTINGS رو انتخاب کنید
5. در این قمت اگر DMA تیک نخورده اونو تیک دار کنید سپس OK رو بزنید
6. در این قسمت سئوال میشود ایا کامپیوتر روشن خاموش شود که شما NO رو بزنید.
7. و همین کار رو برای قسمتهای دیگه تکرار کنید البته بجز بعضی از کاراکترها بقیه چنین چیزی رو ندارند و جهت آشنای انجام دهید.
8.پس از انجام کاراز سر DEVICE MANAGER به سر برگ PERFORMANCE بروید.
9. در قسمت VIRTUAL MEMORY کلیک کرده از گزینه های کادر آن .
10. از بین درایو ها درایو مورد نظر(درایو ظرفیت خالی بالا )را پیدا نموده .
11. MINIMUM رو بنظر من روی 300 و MAX رو روی 3000 تنظیم کنید
12. سپس OK رو بزنید و قبل از اینکه به سئوال خاموش روشن شدن جواب مثبت دهید .
13. کامپیوتر پس از روشن خاموش شدن UPDATE می شود که برای اولین بار کمی باید صبر کنید.
14. پس از انجام این کار میتونید یه کارای دیگری هم انجام دهید که به وقتش میگم براتون
در مورد درس C++ نیز قرار بود تمرین رو حل کنید و بفرستید . ولی من در جلسه بعدی تمرین حل شده رو با اسم طرف حل کننده ذکر میکنم البته اگه کسی حل کرده باشه .
ولی خودمونیما شانس اوردید که من حوصله نوشتن نداشتم وگرنه .........

تا بعد .... بدرود و دوصد سلام و موفق باشید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد