فلش پلیر ۷ فارسی

فیلم ها و کلیپ های ساخته شده با تکنولوژی Flash، اینک تبدیل به جزء جدا نشدنی کامپیوتر و اینترنت شده اند. استقبال روزافزون کاربران ایرانی از کلیپ های Flash برای نشان دادن قابلیت های بالای خود در ساخت کلیپ هایی با مفهوم و مضمون بالا موجب شد که موج عظیمی از اینگونه فایل های Flash در رایانه های کاربران ایرانی و فارسی زبان راه پیدا کند. مسلما پخش فایل های Flash در محیطی مخصوص آن و دسترسی به همه تنظیمات ریز و درشت آن حال و هوایی دیگر به فیلم های Flash خواهد بخشید. جهت اینکار، Micromedia Flash Player 7 به زبان فارسی ترجمه و تنظیم گردید.

 

دریافت:دانلود 





........................................................................................




Counter Strike: Condition Zero v 1.3 Full

بازی معروف کانتر استریک که واقعا بازی محبوب و مشهوری هست و در تمام گیم نت ها این بازی گیر میاد و خیلی هم پر حیجان هست بازی اش.
اونهایی هم که نمیشناسنش بدونن که یک بازی عملیاتی و Action هست.
این نسخه کامل این بازی هست که هر جایی پیدا نمیشه.


حجم:۴۳۶ مگابایت
دریافت:دانلود






........................................................................................



Windows Media Player 10

Windows Media Player 10 

بعضی از نرم افزارها مانند یاهو! هستند که وقتی نسخه جدیدشون میاد مردم خوشحال میشن و دریافتش میکنند . ویندوز مدیا پلیر هم از اون دسته نرم افزارهاست که همه بروی سیستم خود دارن و همیشه هم منتظر نسخه جدیدش هستند.این هم آخرین نسخه Windows Media Player که کامل میباشد .
 
تغییراتی که بر روی این نسخه برنامه انجام گردیده است :

  • تغییرات در شکل ظاهری برنامه
  • اضافه شدن بخش Burn CD برای رایت سی دی های صوتی
  • تغییرات عمده و جالب در بخش Media Guide
  • اضافه شدن بخشی با نام Sync

    + رایت سی دی های صوتی و...

    سیستم مورد نیاز : ویندوز XP / NT / 2003

    حجم : ۱۱.۷۴ مگابایت

    دزیافت : دانلود 





  • ........................................................................................



    Canvas

    Canvas

    CANVAS 9 Professional Edition
    یک نرم افزار خیلی قوی برای طراحی محیط برای حرفه ای هاست و در همه ی زمینه ها ی تجاری وعلمی و مهندسی کاربرد داره.CANVAS 9 یک برنامه ی حرفه ای برا طراحیه که قادر به ویرایش تصاویر و طرح بندی صفحه و وب. همه و همه در یک نرم افزار خلاق! این نسخه از برنامه بیش از 100 خاصیت جدید و کارا در اختیار شما میذازه.شما رو با قسمتهای مختلف این نرم افزار قدرتمند آشنا میکنم:
    1:Integrated Illustration, Editing, and Publishing Tools
    مثالهای گوناگون تصویری همراه با ابزارهای ویرایش و انتشار! همانطور که گفتم CANVAS به شما توانایی ویرایش کامل یک تصویر و طرح بندی صفحه و.. همه رو یک جا میده و با محیط بسیار جذاب برنامه کار رو برا ما آسون تر میکنه. و بیش از 50 فرمت اختصاصی فایل داره!!!همجنین دارای دقت بیشتری در طراحیه(Double Floating Point).



    2:Professional Drawing Features
    ویژگیهای طراحی حرفه ای Canvas شامل خطوط کادر بندی کاملا قابل ویرایش و دستورات پرپیچ و خم تشکیل تصاویر که از اونا اشکال پیچیده ی ریاضی میسازه! شامل یک خطکش بی نهایت و قابل انعطاف و همچنین یک کتابخانه از تصاویر پویا داره که واقعا به درد میخوره تو طراحی.همچنین این برنامه تصاویر رو از حالت موجی و 2 بعدی در
    میاره!



    3:Enhanced Image Editing
    افزایش قابلیت ویرایش تصاویر از ویژگیهای دیگه ی Canvas هستش.این برنامه توانایی ویرایش تصاویر حتی با 8 و16 Pixel رو هم داره.همچنین دارای یک مدیریت مرکزی واسه انواع مرکب ها(وسایل نوشتن و خطکشی)تو برنامه هست!انواع حالت های نوشتن شامل:صاف و مسطح ,خطاطی,نئون و خطوط موازیه . توانایی جالب از بین بردن قرمزی چشم رو هم داره که برای صاحبان دوربین های دیجیتال مشکلات زیاد به وجد آورده و CANVAS این مشکل رو هم به آسونی حل میکنه!به آسونی کیفیت تصویر و اندازه و حجم آن رو هم نیتونین تعیین کنیم!



    4:A User-Friendly, Dynamic Interface
    محیط کاملا آشنا و دوستانه و آسان و ظاهر ثابت از ویژگیهای دیگر Canvas هستش!این برنامه برا شما ابزار هایی رو که بیش از همه بهشون نیاز دارین دم دست گذاشته برای هدر نرفتن وقتتون.همه وسایل داخل جعبه ابزار شما وجود داره و در صورت نیاز به آسونی قابل دسترسیی .جعبه ابزار میتونه قفل یشه و سر وقت باز بشه!!



    5:Professional Publication Tools & Scripting & File Format Support
    ابزار حرفه ای برای انتشار و کد نویسی وپشتیبانی انواع فرمت فایل! یه ویژگی دیگه ی این نرم افزاره! شما با Canvas تمامی ابزارهای مورد نیاز برای انتشار و انواع چاپ تصاویر رو در اختیار دارین همجنین این نزم افزار توانایی خواندن فایلهای CGM  ,DXD ,SVG ,PDF ,AVI ,Flash ,HTML, EPS ,.......رو داره!
    توانایی های Canvas به همین 5 مورد ختم نمیشه و ادامه داره.
     


    سیستم مورد نیاز این برنامه یکم بالاست و شامل:
    1:ویندوز 2000 یا Xp
    2:CPU Pentium 3
    3:Ram 128
    4:  100
    مگابایت فضای هارد دیسک!
    5: 1024 Resolution !
    یه نکته دیگه اینکه حجم این برنامه 45.2 مگابایت ! زمان تخمین زده شده برای دانلود این برنامه با مودم 28K میشه 270 دقیقه و با مودم 56K میشه 135 دقیقه!

    سریال برنامه : W8188-AAP-ACTEX-DDJXXV

    حجم : ۴۵.۲ مگابایت

     دریافت : دانلود






    ........................................................................................




    Net Captor 7.5

    Net Captor 7.5

    این برنامه همانند اینترنت اکسپلورر می باشد و کاربرد آن ساده تر از آن می باشد برای نمایش هر صفحه از وب در Browser های دیگر شما احتیاج دارید برای هر صفحه یک Browser باز کنید ولی در این برنامه شما می توانید با بازکردن یک Browser از صدها وب سایت بازدید کنید


    حجم : 786 کیلو بایت

    دریافت کرک :
    دانلود

    دریافت : دانلود
     




    ........................................................................................


    نحوه برداشتن تبلیغ blogsky و persianblog

    نحوه برداشتن تبلیغ blogsky

    نحوه برداشتن تبلیغ persianblog

     

     این کد ها را کافی است فقط در قسمت <head> صفحه بگزارید






    ........................................................................................




    3aLab iRadio v1.2.0.199

    3aLab iRadio v1.2.0.199

    استفاده از iRadio یک روش جدید برای ضبط و جمع آوری موسیقی از ایستگاه های رادیویی اینترنتی است!این نرم افزار یک نرم افزار یگانه است و به تنهایی کار مربوطه رو انجام میده ، به این معنی که لازم نیست نرم افزار دیگه ای فایل مروبطه رو پخش کنه!!!این برنامه شامل یه بخش جستجوی قدرتمند هم هست و به کمک اون میتونید بر اساس نام خواننده و . . . موسیقی مورد نظر خودتون رو تو یه ایستگاه رادیویی پیدا کنید و بعد شروع به ذخیره سازی اون کنید.این نرم افزار به شما امکان میده که همزمان به شنیدن و ضبط کردم موسیقی مورد نظر بپردازید .همچنین این برنامه تمام اطلاعات مهم مربوط به موسیقی مورد نظر رو به شما نشون میده.در ضمن این برنامه شامل یه بخش جانبی برای رایت کردن این موسیقی ها نیز هست.شما به کمک این قابلیت ، میتونید آهنگ های مورد علاقه را روی یه CD و بصورت CD صوتی یا MP3 ذخیره کنید.البته این قابلیت زمانی فعال میشه که شما نسخه ای بالاتر از 5.1 برنامه Nero را روی سیستم خودتون نصب کرده باشید!



    حجم : ۲.۷۵ مگابایت

    دریافت : دانلود

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد