مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای موبایل های نوکیا

مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای موبایل های نوکیا ( 6600 - 7610 - 6260 - ... )

  • جهت مشاهده و دریافت برنامه ها بر روی ادامه متن کلیک کنید...

 

www.isfahan4u.com



1) SMS Fake : یک برنامه برای مدیریت Sms با امکانات عالی و یک کار بسیار جالبی که می‌کنه اینه که شما می‌تونید از طریق این برنامه حروف را هنگام نوشتن Sms جابجا کنید . یعنی اگر S زدید بجای اون حرف A ظاهر بشه یا اگه A زدید بجان اون R نمایش داده بشه و این مسئله موقعی بدردتون میخوره که در جایی که دارید Sms می‌فرستید نمی‌خواهید کسی متوجه بشه که چه متنی دارید می‌فرستید! البته گیرنده، متن رو درست دریافت می‌کنه.

 دریافت برنامه (SMS Fake)

 

2) Windows for 6600 : اینم یه ویندوز برای کسایی که سفارش کرده بودن.

 دریافت برنامه (Windows for 6600)

 

3) Auto Pilot : این برنامه کارهای زیادی انجام میده . ارسال خودکار sms. ضبط پیغام تماس گیرنده. لیست سیاه... بقیش تو help کارهاش رو هم نوشته .

 دریافت برنامه (Auto Pilot)

 

4) Zipman : با این برنامه مشکل کسایی که winrar ندارن حل می شه.هم برنامه zip می کنه و هم برنامه های zip رو باز می کنه .و قابلیت ارسال فایل هارو با اینفرارد و بلوتوث رو هم داره.

 دریافت برنامه (Zipman)

 

5) Notepad : برنامه تایپ شبیه ویندوز اکس پی . یه برنامه خوب برای تایپ کردن شبیه برنامه نوت پد ویندوز اکسپی. برای نوکیا 6600/7610

 دریافت برنامه (Notepad)

 

6) Mstyle : برنامه ویرایش تصاویر ویدیویی . این برنامه برای گوشی های نوکیا 6600 و 7610 یا 6260 هست.

 دریافت برنامه ( 6600 )

 دریافت برنامه ( 7610 )

 دریافت برنامه ( 6260 )

 

7) NaturalRecorder : برنامه ضبط صدا به صورت نامحدود .خواه برای ضبط تماس های شما با دیگران ، خواه برای ضبط صدا به صورت خبرنگاری استفاده می شود.

 دریافت برنامه (NaturalRecorder)

 

8) Message Manager : نرم افزاریست برای مرتب کردن SMS های دریافتی .

 دریافت برنامه ( Message Manager )

 

9) Theme : اینم 162 تا theme که همه سفارششو کرده بودن .

 دریافت برنامه ( Theme )

 

10) Black Baller : یک برنامه بسیار جالب که تماس های تلفنی شما رو فیلتر می کنه (Black List & White List) ولی با این فرق که در موقع برقراری تماس بجای قطع تماس میتونه بوق اشغال بزنه و یا با فرستادن سیگنال خاص پیغام معروف: {مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد} را پخش کنه!!!!! این برنامه همچنین برای SMS هم فیلتر داره و می تونه پیغام های رسیده رو پس بفرسته و یا پیغام جدیدی در جواب بفرسته. ولی اشکالش اینه که متاسفانه با همه Versionهای Symbian کار نمیکنه! (برای نصب این برنامه اول فایل اصلی رو نصب کنید و بعد Pach رو) .

 دریافت برنامه ( Black Baller )

11) Arabic-Farsi-Urdu : یک برنامه برای گوشی 6600 جهت فارسی کردن محیط . بعد از نصب مجدد آن را به حالت English درآورید و در هر قسمت که نیاز به تغییر زبان داشتید از داخل منو گزینه فارسی را انتخاب کنید. بیشترین کاربرد برای فرستادن SMS فارسی است.

 دریافت برنامه ( Arabic-Farsi-Urdu )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد