موقعیت سایت خود را در بین موتورهای جستجو بیابید!

نرم افزار بسیار مفید برای شما admin های سایت های مختلف! تاحالا بارها شده که بخواین موقعیت سایت یا وبلاگ خودتون از نظر رتبه بندی بین موتور های جستجو بدونین.نرم افزار Advanced Web ranking 2.4 یک برنامه ی توپ برای رتبه زدن سایت شما و بهینه سازی آن بین موتور های جستجوی مختلفه. این برنامه به شما کمک میکنه که موقعیت سایتتون رو بین برترین موتور های جستجوی جهان از قبیل گوگل و یاهوو ....... پیدا کنین!طرز کار خود نرم افزار به این صورت که به صورت خودکار به تحقیق درباره ی سایت می پردازه بر روی موتور جستجوی مشخص شده سپس آدرس های پیدا شده رو محل یابی میکنه  سرآخراطلاعات جمع آوری شده در یک آمار مرتب شده ارائه میشود این برنامه گزارش هاشو بصورت جدولی و تصویری وقابل چاپ نشون میده که و همچنین نه تنها سایت خودتون بلکه آمار سایت های رقیب رو هم میتونین ببینین!!این برنامه قادره که گزارش های خودشو با فرمت های:PDF,HTML,Excel,XML,CSV, وحتیText خارج کنه و حتی میتونه اونا رو به میل مشخص شده ی شما بفرسته!!ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار شامل:
1:معرفی شده به بیش از 130 موتور جستجو که لیست کاملشون رو میتونین اینجا ببینین!
2:گزارش های تصویری و آمارهای زیبای این برنامه که به صورت نمودار ارائه می شوند!(میتونین نمونه ای از این آمارها رو در اینجا ببینین).
3:گزارش های جدولی که در جدول رتبه بندی و نشون میده!(نمونش رو میتونین اینجا ببینین)
4:آغاز این برنامه برای مرور گر غیر قابل تشخیص میباشد(به دلیل دقت در نتایج ).
5:گزارش های قابل چاپ!
6:فرمتهای مختلف خروجی گزارش ها مانند
PDF,HTML,XML,.......
7:توانایی میل زدن گزارش ها به میل مشخص شده!
9:............
این نرم افزار قدرتمند برای اکثر سیستم عامل ها نوشته شده(ویندوز مکینتاش لینوکس سولاریس) میتونین این نرم افزار رو از اینجا:
                     

 

 دانلود کنید برای ویندوز با حجم 5.5 مگا بایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد