MindSoft UtilitiesXp

این برنامه برای بهینه سازی و سرعت بخشیدن به کامپیوتر و اینترنت استفاده میشود و برنامه ای بسیار عالی که خوده منم از این برنامه استفاده میکنم ...پس از من میشنوید حتما دانلود کنید..

آموزش و کارایی : این نرم افزار به واسطه تکنولوژی SPC© میتونه سرعت سیستم شما رو افزایش بده!!! این نرم افزار میتونه به رفع پراکندگی هارد دیسک شما بپردازه و باعث یکدست شدن اطلاعات ذخیره شده در کامپیوتر بشه ، همچنین میتونه به بررسی و رفع اشکالات احتمالی هارد دیسک بپردازه و اون رو براتون تعمیر کنه!!
از قابلیت های دیگه این نرم افزار میشه به آزاد سازی فضای رم و افزایش سرعت و راندمان کاری سیستم اشاره کرد.
همچنین این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی IntelliPackages© سرعت اتصال شما به اینترنت رو افزایش میده و میتونید کمی سریع تر در اینترنت قدم بزنید!! از قابلیت های دیگر این نرم  افزار میشه به :
یافتن و لیست کردن تمام اطلاعات سخت افزاری ، رمزی کردن و محافظت کردن از فایل ها و پوشه ها ، بازگرداندن فایلهای پاک شده ، پاک سازی هارد دیسک ، ساختن یک نسخه بازگشت سیستم ، ویرایش لیست نرم افزار هایی که با شروع به کار سیستم عامل اجرا میشوند ، مدیریت بیش از 1000 دسکتاپ مجازی ، پاک کردن نرم افزار های نصب شده به بهترین طریق ممکن ، تقسیم کردن فایل های حجمی و تبدیل به فایل های کوچک و کم حجم ، قابلیت برنامه ریزی برای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر و .... اشاره کرد .

اگر از کندی سرعت ویندوز Xp خود خسته شده اید , اگر سرعت اینترنت شما از حالت طبیعی پایین تر آمده , اگر هنگام بالا آمدن سیستم صدای خر خر از هارد میشنوید , روی هم رفته اگر فکر میکنید ویندوز XP شما نیار به تعمیر و بهینه سازی دارد ,نسخه ی جدید از بسته نرم افزاری شرکت MindSoft کمک بسیاری برای شما خواهد بود !

MindSoft UtilitiesXp در عرض مدت کوتاهی هارد شما رو Defrag میکنه ! و میتواند به آنالیز هارد شما بپردازد و فضاهایی که بی خودی اشغال شده اند رو آزاد نماید . علاوه بر حافظه ی جانبی میتوانید Ram شما را نیز خالی نماید و با این کار سرعت سیستم شما رو تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد . علاوه بر سیستم توانایی افزایش  سرعت اینترنت با انجام تغییراتی که روی تنظیمات آن انجام می دهد و افزایش سرعت نرم افزار های ویندوز را داراست. توانایی باز گرداندن فایلهایی که شما به اشتباه پاک  کردید و ساخت Recovering Point برای ویندوز را داراست .  میتواند بر روی اطلاعات محرمانه ی شما قفل گذاری نماید !  و بسیاری توانایی های دیگر ...
سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و زیبا در بخش
English سایت در دسترس شما عزیزان میباشد .


tapsite

 

 


دانلود


 کرک


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ http://hasanonline.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی بود امید وارم موفق باشی به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد