: NetSpeeder 3.52 ابزاری برای افزایش 300 % ای سرعت اینترنت ! ::

سرعت پایین اتصال اینترنت یکی از مشکلات بسیاری از کاربران به ویژه افرادی که از اتصال های Dial-up استفاده می کنند باشد . در تمامی اتصال ها یک نرم افزار کمکی و کفید میتواند سبب شود تا مودم از حد اکثر پهنای باند موجود برای رد و بدل کردن اطلاعات استفاده کند .

NetSpeeder نرم افزاری حرفه ای از شرکت Superhunter Software , با ایجاد تغییرات مختلف در تنظیمات سیستم عامل به شما امکان افزایش سرعت اتصال به اینترنت را تا 300% می دهد . NetSpeeder با تمامی اتصال های رایج مانندDial-up DSL, Cable, Wireless ,  Lan سازگاری دارد و تاثیر مثبت خود را بر روی تمامی آنها می گذارد . قادر است کارهای Optimization خود را به طور اتوماتیک و یا اگر شما در این زمینه حرفه ای می باشد به طور Manual و با تنظیمات پیشنهادی شما انجام دهد . بخش DNS Accelerator نرم افزار سبب می شود تا سرعت اتصال به وب سایت ها افزایش یابد . انجام سایر دستورات شبکه مانند Ping و ... نیز از ویژگی های دیگر این نرم افزار است .

 برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار سری نیز به این صفحه از سایت بزنید . NetSpeeder ویندوز های  95/98/ME/2000/XP را پشتیبانی می کند .

 NetSpeeder را میتوانید از اینجا :

نسخه ی کرک شده ی نرم افزار در بخش نظرات .....

تصاویری از محیط برنامه

Translate To English

حجم فایل 951 کیلوبایت می باشد .
DONLOWD
نظرات 2 + ارسال نظر
ئیئی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام واقعا عالیه

erfgg دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

ergtgh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد