:: معرفی یک ساعت زیبا بنام Parallaxis Cuckoo Clock 5.0 ::

 

محیط کامپیوتر بخاطر تکراری بودن ظاهر آن ،  گاها خسته کننده و ملال آور می شود ، اما میتوان آنها را از این وضع درآورده و هیجان انگیز نمود . شما مطمئنا از داشتن ساعتی زیبا و شیک بر روی سیستم خود لذت خواهید برد. Parallaxis Cuckoo Clock یک ساعت پاندولی ابتکاری و درعین حال طبیعی است که صدای با کیفیت ، زنده و طبیعی آن، کار کردن با کامپیوتر و همچنین محیط آن را نشاط آور خواهد نمود . این ساعت دارای تم های گوناگونی است از جمله :  Cuckoo Clock - classical clock, futuristic clock, office clock و ساعت معروف لندن : Big Ben .
از ویژگیهای دیگر این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
نمایش ساعت بر روی صفحه نمایش ؛ دارای ساعت های متحرک مختلف ؛ نواختن ناقوس در سر هرساعت ، نیم و ربع ساعت ؛ زمانبندی ساعت برای یادآوری وعده ملاقات و یا انجام کاری ؛ تنظیم ساعت سیستم با ساعت اتمی جهانی ؛ سفارشی سازی آهنگ و پیغام هشدار ؛ کاغذ دیواری ؛ دانلود مجانی تم ها و پوسته ها . آپ گرید مجانی نرم افزار . برای دانلود تم ها و پوسته ها دیگر به این صفحه مراجعه کنید . 
دانلود کنید با حجم 2.01مگابایت
تصاویری از پوسته های ساعت 

سریال:


p30world
F41D-3333-8888-666D-540D

zhaleh
F8FC-0000-CCCC-9992-EFB6

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.hamava005.blogsky.com

برخوردها با ملت ایران شروع شده است!
خبرهایی که فقط در چند هفته اخیر منتشر شده، نشان از یک برنامه وسیع برای برخورد نه تنها با فعالین سیاسی، بلکه با همه و همه مردم ایران می باشد که باید از هم اکنون چاره ای برای آن اندیشید.
به زبان ساده خدا می داند که در ایران چه می گذرد و چه آینده ای را می توان برای آن متصور بود و تنها عاملی که می تواند سربلندی ایران و ایرانی را به دنبال داشته باشد اتحادی است که فقط و فقط مردم ایران باید در به وجود آوردن این اتحاد تلاش کنند و در این زمینه وبلاگنویسان تا اینترنت را نیز از دستمان نگرفته اند، نقش بسزایی دارند.
آری دوستان بیایید باور کنیم که این بار دیگر فرصتی برای بی تفاوتی ما باقی نیست و همه ما می توانیم در وبلاگهایمان حال به صورت شعر، مقاله، طنز، عکس و ... دیگران را از شرایط بغرنجی که در انتظارمان است آگاه کنیم.
همتی لازم است که شما نیز شایسته آن هستید.
روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
www.hamava005.blogsky.com

م و ن و م چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام

امید وارم خوب خوش باشی

وب خوبی داری

مواظبش باش

هم زود به زود ابدیت کن

هم مواظب باش از مطلبات سو استفاده نشه

م و ن و م یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام حسن جون

ای ول به جمالت

وبت بهتر شده...

امیدوارم بهتر هم بشه

موفق باشی . بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد