:: خبر هیجان انگیز هفته ( به همراه معرفی Konfabulator 2.1 ) ::

 

ماجرا از دوشنبه این هفته (2 مرداد) شروع شد که یاهو به طور ناگهانی اعلام کرد که قصد خرید شرکت Pixoria ابداع کننده Widget با نرم افزار میزبان Konfabulator را دارد. 
در ابتدا برای اطلاع باید بگم که Konfabulator نرم افزاری است که همانند Dashboard در سیستم عامل MacOS X ابزاری های مفید و کوچکی رو که به اصطلاح Widget نامیده  میشوند و با کدهای جاوا اسکریپت نوشته شده اند بر روی دسکتاپ قرار میدهد.
آری. یاهو این تصمیم را حتمی کرد و آن شرکت را خرید. این نرم افزار که تا چندی پیش از نوع Shareware بود و برای استفاده از نسخه کامل آن هزینه باید پرداخت میشد , به این ترتیب از این
به بعد مجانی ( Freeware ) و برای استفاده عموم آزاد است. در پی همین خبر , یک روز بعد یعنی سه شنبه (3 مرداد) , آخرین و جدید ترین نسخه نرم افزار Konfabulator   یعنی نسخه 2.1 آن به صورت Freeware منتشر شد.
دانلود کنید  Konfabulator 2.1 را با حجم 8.8 مگابایت
دانلود کنید Widget های مختلف این برنامه را
به نظر خودم , این یکی از بی نظیرترین نرم افزارهایی است که حتی میتونست به عنوان بخشی از سیستم عامل ویندوز وجود داشته باشه. از جمله ابزارهای کوچکی که با استفاده از این نرم افزار میشه روی دستکاپ قرار داد , میشه به انواع ساعت و تقویم , بازی های کوچک , اخبار خوانها , ابزارهای سیستمی , مونیتور وب کم , ابزارهای جستجو , وضع آب و هوا  و ابزار های بسیار فراوان دیگری نیز اشاره کرد. نکته جالب هم اینجاست که این ابزارها از گرافیک فوق العاده ای برخوردار هستند و جلوه بسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد