:: معرفی SpyBuddy 3.6 یک جاسوس فوق العاده قدرتمند ! ::

 

آیا با خبر شدن از اتفاقاتی که در نبود شما در کامپیوترتان رخ می دهد با خبر هستید؟

SpyBuddy نام یک جاسوس فوق العاده از شرکت ExploreAnywhere Software می باشد که امکان ضبط تمامی رخداد ها را با جزییات و به طور کامل به شما می دهد . با هم به بررسی توانایی های بخش های مختلف این نرم افزار می پردازیم .

Surveillance and Logging ( بخش نظارت و ثبت وقایع ) : از ویژگی های برتر این بخش می توان به ضبط هر نوع رخدادی درون سیستم نام برد. این بخش به شما امکان تمامی مکالمات و چت های اینترنتی اکثر نرم افزار های چت رایج مانند MSN Messenger , Yahoo Messenger و Trillian Messenger و .... را داراست . توانایی ضبط Email هایی که توسط سیستم شما ارسال و دریافت می شود و با Email Client های برتر مانند Outlook و Eudora سازگاری دارد . ضبط فعالیت های هارد مانند فایلهای اضافه شده به آن , فایلهای Delete شده و ..... ضبط تمامی پنجره ها و نرم افزار ها و پوشه ها و فایلها و متون و تمامی صفحات اینترنتی که توسط مرورگر های مختلف مشاهده شده نیز دیگر توانایی این بخش است . قادر به ضبط تمامی کلید های تایپ شده و گرفتن تصویر از صفحه ی مونیتور و بسیاری ویژگی های دیگر می باشد . ( جزییات بیشتر )

Filtering/Parental Control ( کنترل والدین و فیلترینگ سیستم ) : فیلتر نمودن وب سایتهایی که شما با مشاهده ی آنها مخالفید و نرم افزار هایی که مایل به اجزا نیستید  و ضبط وب سایتهایی که مشاهده می شود از ویژگی های این بخش از نرم افزار است .

Security and Stealth ( امنیت و مخفی بودن نرم افزار ) : نرم افزار به صورت کاملا مخفی در سیستم بالا می آید و قادر به تنظیم برای HotKey و Password Protected بودن است , اگر بر روی سیستم نرم افزار برای مقابله با جاسوس و فعالیت این گونه نرم افزار ها بود , SpyBuddy قادر به توقف کار آن نرم افزار می باشد .

E-Mail Delivery and Alerting ( آگاه سازی کاربر از اتفاقات از طریق Email ) : قادر به ارسال اطلاعات ضبط شده به صورت روزانه و ... می باشد همچنین ار فعالیتی رخ دهد که برای شما بسیار مهم بوده باشد , نرم افزار فورا شما را از طریق Email آگاه می سازد .

بسیاری از جزییات دیگر این نرم افزار قدرتمند در این صفحه از سایت آورده شده که دیدنش را حتما توصیه می کنم .

SpyBuddy این جاسوس فوق العاده را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.6 را با حجم مگابایت

تصویری از محیط برنامه

Translate To English
 کرک
http://www21.fixdown.com/endown/d-895ex1-2005-08-05.rar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد