:: Webcam Zone Trigger 1.4 نرم افزاری برای مراقبت از محیط اطراف

 

مایلید تا از دوربین دیجیتالی و کامپیوتر شخصی خود به عنوان وسیله ای برای با خیر شدن از وقایع و اتفاقاتی مانند دزدی و حرکات مشکوک و..... استفاده نمایید ؟

Webcam Zone Trigger نام نرم افزاری مفید و جالب می باشد که قادر به آگاهی دادن به شما هنگام یافتن حرکات مشکوک است . شما قادرید با تنظیم یک دوربین دیجیتالی در جایی که مایلید و تعیین نقاط حساس برای آن قسمت( برای مثال اینکه بگویید اگر شخصی وارد این منطقه شد یا شیئی به آنجا ورود پیدا کرد فلان آژیر خطر به صدا در بیاید یا عکس العمل دیگری نشان دهد!) امنیت مکانی خود را تامین کنید . Zone Trigger قادر است تا از طریق ضبط ویدیویی و عکس گرفتن از صحنه ی مشکوک آن وقایع را برای شما ذخیره کند . قادر است با پخش کردن صدایی از طریق کامپویتر به عنوان آژیر خطر , شما را از اتفاق ناگواری که در شرف وقوع است آگاه سازد .از ویژگی های خوب دیگر این نرم افزار میتوان به Remote Control شدن توسط کارفمایش از راه دور و هر کجای دنیا که باشد و فقط و فقط از طریق مرورگر اینترنت اشاره نمود ! همچنین میتواند به طور مخفی در ویندوز اجرا شود و فعالیت های خود را انجام دهد . قادر به فرستادن تصاویر و فیلم های گرفته شده از طریق Email برای کارفای خود است .

این نرم افزار قدرتمند برای اجرا به یکی از سیستم عامل های Windows 98/ME/2000/XP/2003 و یک CPU پنیتوم 3 و بالاتر و سخت افزاری برای گرفتن تصاویر مانند Webcam و DV و ...نیاز دارد .

سایر ویژگی ها و جزییات مربوط به این نرم افزار در این صفحه از سایت قرار دارد .

Webcam Zone Trigger را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.4.1 را با حجم 2.8 مگابایت

Translate To English
کرک برنامه
http://www21.fixdown.com/endown/f4zt141b-2005-08-08.rar

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.aviny.com

بابا از وبلاگی که داری دارم کف می کنم
بابا به فقیر فقرا هم سر بزن
متشکرم
ارش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ

من بچه قعله سیتی ام توچی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد