:: جاسوسی کامپیوتر توسط نرم افزار Golden Eye 4.02 ::

Golden Eye نرم افزار قدرتمند و مفیدی است برای جاسوسی و زیر نظر گرفتن فعالیت های سیستم .به وسیله این نرم افزار میتوانید گزارش کاملی از کارکرد سیستم در نبود خود داشته باشید ! این نرم افزار مجهر به 8 موتور قدرتمند برای زیر نظر گرفتن و جاسوسی کامپیوتر میباشد . بعضی از قابلیت های این نرم افزار بدین شرح است :
جاسوسی صفحه کلید و ضبط کلیه کلید های فشرده شده با قابلیت متمایز سازی یوزر نیم ها و پسورد ها ، ایمیل ها ، محتوای چت و ... که این محتوای ذخیره شده قابل جستجو نیز میباشند . بخش Web Spy این نرم افزار نیز به جمع آوری آدرس های صفحات وب مورد بازدید میپردازد . همچنین این نرم افزار لیست کلیه برنامه های اجرا شده به همراه نام عنوان پنجره ها را برای شما ذخیره خواهد کرد همچنین اطلاعات کاملی از نحوه دسترسی به فایل ها و پوشه ها و تاریخ ساخت ، کپی ، ویرایش و ... فایل ها و پوشه ها را نیز ارایه خواهد کرد. این نرم افزار مجهر به بخش قدرتمندی برای گرفتن عکس از صفحه نمایش میباشد و میتوان با تعیین زمان بین عکس ها ، کلیه فعالیت های کامپیوتر را بصورت تصویری داشته باشید !!! علاوه بر قابلیت های فوق این برنامه به ذخیره سازی زمان روشن شدن و خاموش شدن سیستم ، مدت زمان استفاده از سیستم توسط هر کدام از یوزر های ویندوز و ... خواهد پرداخت .
سایر قابلیت های کلیدی :
پشتیبانی از سیستم های شبکه شده و ارسال گزارش به کامپیوتر مورد نظر به منظور زیر نظر گرفتن سایر سیستم ها ، اجرا بصورت مخفیانه بطوری که هیچ رد پایی از نرم افزار قابل مشاهده نیست ! محافظت از برنامه و تنظیمات خود توسط پسورد و قابلیت های دیگری که میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید !
دانلود کنید با حجمی حدود 1.19 مگابایت
Translate To English

سریال :
Name: mani madhukar
Serial:99D8-7657S11E

نظرات 1 + ارسال نظر
باران س جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogsky.com

ممنون که بهم سر زدين...
شما هم وبلاگ جالبی دارين....
اميدوارم که توی راهتون موفق باشين.....مخصوصا که به ديگران هم کمک می کنين

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد