:: مجموعه ای کامل از نرم افزار های گرافیکی در Xara Suite 2005 ::

 

احتمالا اگر حتی تو کارهای گرافیکی هم نبوده باشین اسم یکی از نرم افزارهای Xara رو شنیدین ؛ این کمپانی محصوالات بسیار زیادی داره و هرکدمشون هم بین نرم افزارهای های مشابه برتر هستند ؛ اینجا میتونید به طور مختصر و البته مفید با جزییات این برنامه آشنا بشید و آخرین ورژن آنها را دریافت نمایید.
از Xara X شروع میکنیم:
Xara X1 v1.1d Retail
Xara X1 ابزاری برای طراحی و ترسیم و همینطور نقشه کشی و ... میباشد که به واسطه سرعت ، انعطاف پذیری و سازگاری و راحتی در هنگام انجام کار مورد علاقه تنی چند از خبره ترین هنرمندان جهان میباشد . این ابزار برای انجام کارهای گرافیکی تحت وب ایده آل میباشد ، ( سایت بزرگ Xara.com به صورت کامل با استفاده از این نرم افزار طراحی شده است ).
انتخاب این ابزار برای طراحی بدین جهت است که به شکلی باورنکردنی تصاویر ، عکس هاو بردار های گوناگون را با بیشترین جزئیات ممکن به نمایش در می آورد ؛ طوری که باور این موضوع که این بردار ها و تصاویر با کمک یک نرم افزار خلق شده اند غیر ممکن می نماید.
نرم افزار بعدی Xara WebStyle می باشد:
Xara WebStyle v4.01
WebStyle شامل حرفه ای ترین ، کامل ترین و در عین حال ساده ترین ابزارهای گرافیکی ( مخصوصا تحت وب) قابل استفاده امروز جهان می باشد ؛ اگر طراحی تازه کار و ناشی و یا فردی هستید که از نظر زمانی دچار محدودیت هستید ، نگران نباشید ؛ میتوانید حرفه ای ترین آثار ، عکس ها و تصاویر تحت وب همراه با بهترین کیفیت را با فشردن تنها چند کلید داشته باشید ؛ برخلاف دیگر الگو ها و قالب های از پیش طراحی شده ، الگو های آماده WebStyle کاملا قابل تغییر می باشند و با توجه به سلیقه و نیاز خود میتوانید آنها را ویرایش کنید ؛  بدون فوت وقت و کاهش کیفیت کار شما ، بیشترین امکانات را برای شما مهیا می سازد ، گستره امکانات این نرم افزار از طراحی کلید های گوناگون و طراحی نوار ها و بنر های تبلیغاتی تا طراحی آلبوم های تصاویر و پیکره و طرح بندی کامل صفحات می باشد.
مشهور ترین نرم افزار این مجموعه Xara3D:
Xara3D v6.00
این نرم افزار بدون شک انتخاب اول برای طراحی متون و گرافیک های سه بعدی می باشد ؛ طرز کار بسیار ساده ای دارد ، در واقع هر شخصی و بدون نیاز به هیچ گونه اطلاعات و تجربه ای میتواند در چند دقیقه آثار گرافیکی 3 بعدی تحسین برانگیزی را خلق نماید ؛ هم طراحان و گرافیست های حرفه ای و هم کابران خانگی از Xara3D برای تهیه متون و آثار 2 بعدی ( چه ثابت و چه به صورت انیمیشن ) استفاده می کنند ؛ به عنوان مثال میتوان به طراحی های برجسته لوگو ، عناوین ، سرمقاله های و کلید های گوناگون اشاره کرد .
طراحی فهرست های گوناگون با Xara Menu Maker:
Xara Menu Maker v1.1
طراحی فهرست و منوهای متحرک و دینامیک امری ضروری در طراحی های امروز است ، با استفاده از این نرم افزار میتوانید نوارها ، فهرست ها و بسیاری موارد دیگر را تنها با چند کلیک بسازید ، و مزیت این نرم افزار قدرت آن در تهیه این آثار با کیفیتی باورنکردنی و به صورت کاملا حرفه ای می باشد ؛ Xara Menu Maker به شما این اجازه را میدهد که آنچه از ذهن شما میگذرد به سادگی به طرق گوناگون از جمله : نوارهای متحرک مرتبه ای ، فهرست های هوشمند و ... به حقیقت بپیوند.
تمامی نوار ها و فهرست های گوناگون این سایت ( Xara) با استفاده از این
نرم افزار طراحی شده اند ؛
طراحی ScreenSaver های 3 بعدی و جذاب با Xara ScreenMaker3D:
Xara ScreenMaker3D v1.01
ScreenSaver های سه بعدی را تنها در چند ثانیه بسازید ! ScreenMake ، نرم افزاری ساده ، با محیطی جذاب و البته بسیار سریع می باشد ؛ ScreenSaver های با متونی سه بعدی دلخواه خود را در عرض چند ثانیه بسازید و از استفاده کردن از آنها لذت ببرید ؛ و یا تصاویر دلخواه خود را انتخاب  و با استفاده از این ابزار به صورت 3 بعدی آنان را برقصانید و در آخر به محافظت از صفحه نمایش خود بگمارید ؛ این نرم افزار نه تنها از فرمت های گوناگون تصویری بلکه حتی از کلیپ های ویدئویی با فرمت Avi نیز پشتیبانی میکند ؛ استفاده از این ابزار راهی کامل برای به اشتراک گذاشتن متون و پیغام ها ، عکس ها و تصاویر و کلیپ های ویدئیی با دوستان ، اعضای خانواده و ... می باشد ؛
3 فایل زیر دانلود کنید و با کمک Winrar شروع به استفاده کنید ؛
دانلود ۱
دانلود ۲
دانلود ۳
کرک برنامه

نظرات 1 + ارسال نظر
ناهیذ شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ http://halitee.blogsky.com

سلام. خوشحالم با یک وبلاگ کاربردی اشنا شدم.به همه دوستانم ادرس خواهم داد چون خیلی خوب طراحی شده.موفق باشید.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد