ویروس کش قدرتمند پاندا

:: نسخه ی 2006 از ویروس کش قدرتمند پاندا با امکانات متفاوت عرضه شد ! ::

با نزدیک شدن به سال 2006 میلادی بسیاری از کمپانی های معروف نرم افزار شروع به عرضه ی نسخه ی جدید از نرم افزار های خود کرده اند . کمپانی پاندا نیز با عرضه ی نسخه ی 2006 و 10 از ویروس کش قدرتمند خود با امکاناتی جدید تر و قدرتمند تر جایگاه خود را در بین برترین ها ی دنیا تثبیت کرد .

 Panda Titanium 2006 + AntiSpyware 5.0 نام آخرین نسخه از این نرم افزار قدرتمند و معروف است . با هم به بررسی برخی توانایی های این نسخه از نرم افزار می پردازیم :

Automatically detects and eliminates all types of viruses : کشف , شناسایی و نابود سازی تمامی ویروسها , کرمها و تروجان ها بدون کوچک ترین زحمت ! کنترل Email ها و فایلهای دانلود شده و بازیهای آنلاین و محیط های گفتگو دیگر ویژگی های این بخش از نرم افزار است .

Keep your PC free from spyware : دیگر نگران آلوده شدن به نرم افزار های جاسوسی نباشید و توسط این نسخه از نرم افزار هیچ نرم افزار در اینترنت بدون اجازه شما قادر به ورود به سیستم و نصب و سرقت اطلاعات نخواهند بود !

Blocks hackers and intruders, even through Wi-Fi connections : جلوگیری از ورود هکر ها به سیستم و مقابله با اخرین روش های نفوذ در تمامی اتصال ها حتی اتصال های Wi-Fi ( Wireless Fidelity ).

Protection against phishing and other online fraud : جلوگیری از افتادن در دام کاهبرداری های اینترنتی در صفحات تقلبی وب !

TruPreventTM Technologies, double guarantee of protection : این سیستم و تکنولوژی جدید قدرت2 برابری را در محافظت سیستم به شما می دهد و قادر به شناسایی ویروسها و نرم افزار های ناشناس از روی رفتار مشکوکشان می باشد ! همانظور که ویروسهای Sasser و Mydoom اینگونه شناسایی شدند .

سرعت بالا , اخطار های گوناگون از لحاظ اهمیت ویروس شناسایی شده , توانایی آپدیت روزانه و استفاده آسان و بودن زحمت از نرم افزار دیگر ویژگی های این ویروسکش فدرتمند می باشند .

برای مشاهده ی جزییات کاملتر در مورد این محصول , حتما سری نیز به این صفحه از سایت بزنید .

این محصول با ویندوز های XP/2000 Pro ws/Me/98 سازگاری کامل دارد .
دانلود
FileSize: 32 MB
Rar pass: www.2baksa.net

نظرات 1 + ارسال نظر
رحمان شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://rahman-miri.blogsky.com

سلام
به سریال نامبر و کرک نیاز دارد یا نه؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد