نرم افزار Ashampoo Magic Security v1.52

:: رمزی کردن اطلاعات توسط نرم افزار Ashampoo Magic Security v1.52 ::

همه کاربران روی کامپیوتر خود فایل های مهم و محرمانه ای دارند و به روش های مختلف از آنها محافظت میکنند . نرم افزار های گوناگونی برای مخفی کردن درایو ها و پوشه ها موجود است ولی این نرم افزار هیچ وقت امنیت کافی را فراهم نخواهند کرد زیرا ماهیت اطلاعات را هیچ وقت تغییر نداده و میتوان به روش های گونان ، نرم افزار های امنیتی را دور زد و به اصل فایل ها دسترسی داشت .
Ashampoo Magic Security نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که برای محافظت اطلاعات ، ماهیت فایل ها را تغییر داده به نحوی که بدون دانستن پسورد اصلی فایل و نام نرم افزار رمز نگار ، امکان دسترسی به اطلاعات غیر ممکن است . با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های خود را انتخاب کنید و سپس یا یک کلیک راست و انتخاب گزینه Encrypt or Decrypt فایل های خود را رمزی کنید ! این نرم افزار برای رمزی کردن فایل ها از روش AES encryption استتفاده میکند که این روش یکی از معروفترین روش های رمز نگاری است و دسترسی به فایل های رمزی شده توسط این روش به هیچ وجه ممکن نخواهد بود ( سازمان های آمریکایی از این روش برای محافظت از اطلاعات محرمانه خود استفاده میکنند ! )
اگر میخواهید فایل های رمزی شده خود را در اختیار دیگران قرار دهید کافیست روش Encrypt to EXE را انتخاب کنید . در این حالت کلیه فایل های شما بصورت رمزی شده و در قالب یک فایل اجرایی تبدیل خواهد شد و میتوانید با خیال راخت این فایل را بر روی CD رایت کنید یا آن را ایمیل کنید . استفاده از این فایل اجرایی نیز بسیاز ساده است . بعد از دابل کلیک بر روی آن ، کادری ظاهر شده و درخواست پسورد میکند که در صورت وارد کردن پسورد صحیح میتوان از اطلاعات موجود در فایل استفاده کرد .
این نرم افزار همچنین میتواند فایل های انتخابی شما را بصورت رمزی شده بر روی یک CD یا DVD خام رایت کند !
 دانلود کنید با حجم 5.5 مگابایت( لینک غیر مستقیم )
سریال :
AMSEA5-77HS2A-KHTAAP
AMSEAK-77SN1E-L7B40M
AMSEAN-770R96-4YX5BN

نظرات 3 + ارسال نظر
مهیار یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.gamebond.blogsky.com

سلام دوست من.. امیدوارم حالت خوب باشه.. میخواستم که یه بنر برای وبلاگ خودم داشته باشم.. از سایت کول تکست هم کمک گرقتم ام با کد هاش آشنا نبودم.. میتونی یه کمک کوچیک برای ما بکنی که یک بنر ساده و قشنگ داشته باشیم..

منتظر پاسخت هستم..

سلام
من از وبلاگ کامپیوتر مزاحم می شم
اولا من منظور شما را در رابطه با سوالتون نفهمیده ام
آدرس سایت را نیز بنویس تا ما به آنجا سر بزنیم و جواب به شما بدهیم

... یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام... ممنون که بهم سر زدی... وبلاگ تو هم خیلی جالب و قشنگه ... امیدوارم که موفق باشی ... شاد باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:58 ب.ظ http://papion.blogsky.com

سلام دوست عزیز

ممنون از اینکه به پاپیون آمدید

موافق تبادل لینک هستید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد