:: MB Timer 1.2 Final تایمری قدرتمند با امکاناتی جذاب ::

 

همه کاربران اینترنت به روشی مقدار استفاده خودشون رو از اینترنت محاسبه میکنند ، بعضی ها فقط مقدار زمانی که به اینترنت متصل هستند رو محاسبه می کنند و بعضی ها علاوه بر این مورد مقدار اطلاعات رد و بدل شده و ... 
اما من قصد دارم برنامه ای رو به شما معرفی کنم به نام MB Timer که علاوه براینکه زمان اتصال فعلی و کل اتصال رو نمایش میده امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در خودش داره .
امکانات و قابلیت های این برنامه:
با استفاده از این برنامه در هر بار اتصال به اینترنت ، زمان و تاریخ شروع ، نام User ، نام ویندوز ، نام اکونت ، زمان و تاریخ پایان و مدت زمان اتصال در خود برنامه ثبت میشه و به شما این امکان رو میده که بر اساس نام یوزر ، نام ویندوز ، نام اکونت و زمان و تاریخ اتصال در اطلاعات ثبت شده به جستجو بپردازید . همچنین یکی از قابلیت های جالب این تایمر امکان Save & Load جزیئات تماس برای حفظ اونا و پیشگیری از خطرات احتمالی هست .
یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه امکان دیسکانکت کردن و همچنین خاموش کردن کامپیوتر بعد از زمان معین یا بطور مستقیم هست ، همچنین برای حفظ اطلاعات موجود  قابلیت پسورد گذاری روی برنامه نیز تعبیه شده است .
برای راحتی بیشتر کاربر امکاناتی مثل : Always On Top بودن ، در استارت اپ قرار گرفتن ، پنهان شدن بطور اتوماتیک بعد از اجرا یا بعد از تماس ، مطلع کردن کاربر بعد از هر 1 ساعت اتصال با یک صدا ، قرار گرفتن در سیستم تری و ... نیز در این برنامه وجود داره.
همچنین از این برنامه میتونید در شبکه های Lan نیز استفاده کنید ...
این برنامه توسط یک جوانان ایرانی نوشته شده و به همین خاطر این برنامه علاوه بر زبان انگلیسی به زبان فارسی هم قابل نصب است
دانلود کنید MB Timer 1.2 Final رو با حجم 1.31 مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا جون چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.mahsaj0on.blogsky.com

سلام...
ممنون که سر زدی...
وبلاگه آموزنده و جالبی داری
موفق باشی...بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد