:: نسخه ی 2006 از بسته ی امنیتی قدرتمند سیمانتک ! Norton Interne

 

کمپانی بزرگ سیمانتک همه ساله با عرضه نسخه ی جدیدی از بسته ی نرم افزاری قدرتمند امنیتی خود با نام Norton Internet Security بسیاری از نیازهای امنیتی کاربران اینترنت را رفع می نماید . نسخه ی 2006 این بسته ی امنیتی که به تازگی از سوی کمپانی سیمانتک عرضه شده است , شامل آخرین نسخه ها از 5 نرم افزار قدرتمند امنیتی این شرکت است !

با هم به معرفی اجمالی این 5 نرم افزار می پردازیم :

Norton AntiVirus™ 2006 : آخرین نسخه یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین ویروس کش های دنیا که از توسط دیتابیس قدرتمند خود در شناسایی انواع ویروس , از سیستم شما در مقابل هر نوع ویروس و تروجان و کرم محافظت به عمل می آورد .

Norton™ Personal Firewall : دیوار آتش قدرتمند سیمانتک که از سیستم شما در مقابل خطرات و نفوذها محاظفت به عمل آورده و به نظارت و کنترل بر نرم افزارهایی را که به اینترنت وصل می شوند می پردازد .

Norton™ Privacy Control : با مخفی کردن سیستم شما از دیدگاه هکر ها امنیت را برای شما می آورد و همچنین از اطلاعات مهم شما محافظت در قبال دزدی های اینترنتی محافظت به عمل می آورد . همچنین سایر مسائل امنیتی مانند رد پاهای فعالیت های شما را نیز مدیریت و محاظفت و در صورت نیاز نابود می کند .

Norton AntiSpam™ : ضد Spam قدرتمند شرکت سیمانتک که به با دیتابیس قدرتمند خود مانع از ورود بسیاری از نامه های تبلیغای و یا مزاحم به Email شما می شود !

Norton™ Parental Control : نرم افزار کنترل والدین که امکان فیلتر کردن انواع سایتها , نرم افزارها و ایجاد محدودیت های مختلف برای دسترسی به کامپیوتر را به وجود می آورد .

سایر حزییات در مورد این محصول قدرتمند....

نسخه ی 2006 از این نرم افزار تنها با ویندوزهای Xp و 2000 حرفه ای سازگار است !

نسخه ی کامل را میتوانید از آدرسهای زیر با حجم 363 مگابایت و به صورت 7 لینک 49 مگابایتی و 1 لینک ( هشتم ) 20 مگابایتی در یافت نمایید !


لیست لینکها در این صفحه از بخش انگلیسی سایت :
ورود به سایت

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.shahidarshi.mihanblog.com

با عرض سلام خسته نباشید
واقعا قابل بسیار جالبی گذاشتین که کلا سایت شما جدید شده و خیلی جذاب است. ما هم سایت مون را به روز کردیم و یک چند تا چیز گذاشتیم توش اگر بیاید و سری بزنید خیلی خوش حالی می شوم .
موفق باشید
علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد