:: آنالیز وب سایت و بهبود ترافیک اینترنتی با Addweb Website Prom

 

برای داشتن یک وب سایت معروف و قدرتمند تر از لحاظ تجاری و کمک به ترقی آن, نیازمند رعایت نکات بسیار متعددی هستید که شاید به تنهای قادر به انجامشان نباشید .

Addweb Website Promotion محصول شرکت  Cyberspace Headquarters , نرم افزاریست که برای 3 سال متوالی عنوان پر فروش ترین را رد زمینه ی کمک به ترقی وب سایت را داراست . به هم به بررسی برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار مفید بپردازیم :

آنالیز صفحات وب شما : با بررسی صفحات وب شما محتویاتی را که می توانند بر روی موقعیت وب سایت شما تاثیر گذار باشند را نشان می دهد . چه محتواتی که به پیشرفت سایت کمک می کنند و چه محتویاتی که سبب جریمه شدن سایت و ضرر آن می شوند . به شما کمک میکند که محتویات خود را چگونه وارد نمایید تا بتوانید در موتور های جستجو بدون معرفی شدن شناخته شوید .

ویرایش آسان صفحات وب : امکان ویرایش ساده و مستقیم صفخات وب شما را مستقما می دهد تا دیگر وقت خود را صرف نرم افزارهای بزرگ این زمینه نکنید .

معرفی وب سایت شما به هزاران موتور جستجو : سایت شما را به بسیاری از موتور های جستجوی جهان , منابع لینک و .... از قبیل  Yahoo, Lycos, Open Directory و بسیاری دیگر که ثبت نام رایگان می پذیرند معرفی می نماید .

رد و بدل کردن لینک با وب سایتهای دیگر : یکی دیگر از راههایی که بسیار به پر بیننده شدن سایت شما کمک می کند , رد و بدل کردن لینک سایت با وب سایتهای مختلف است که علاوه بر بالا آوردن بازدید و ترافیک اینترنتی شما , شما را در موتورهای جستجو نیز شناس تر می کند . این نرم افزار از وب مستر های دیگر می خواهد تا با شما تبادل لینک داشته باشند .

نمایش بازدید و ترافیک اینترنتی سایت : توسط Counter منحصر به فرد سایت میتوانید از آمار دقیق بازدید های خود همراه با جزییات در مورد بازدیدکنندگان با خبر شوید .

بررسی Pagerank شما در موتور های جستجوی اصلی دنیا : میتوانید از آخرین تغییرات رتبه ای خود در جستجوی این موتور ها با خبر شوید .

برنامه ریزی اتومتیک برای انجام کارها:  قادرید تا کارهایی را که مایلید به نرم افزار بدهید تا سر زمان تعیین شده ی شما انجام دهد !

آسانی استفاده از نرم افزار نیز دیگر ویژگی خوب آن است .

 

نسخه ی کامل نرم افزار Addweb Website Promotion 8.0.3.8 Professional

سایز : حدود 8.8 مگابایت
لینکهای دانلود نسخه ی کامل :

http://www.megaupload.com/?d=1VLYCZEN
یا
http://rapidshare.de/files/8025493/cyberhq_addweb_website_promoter_pro_v8.0.3.8.rar.html
Password: StefMir

یا
http://rapidshare.de/files/8057498/AWP8.rar
Password: monsterteam.ws

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام دوست عزیز
متن زیبا ای نوشتی بهت تبریک میگم
امیدوارم که حالتون خوب باشه و وقتتون به شادی
وب شما هم فوق العاده با احساس و دلنشین است
منتظر حظور سبزت هستم
موفق و سر بلند باشی

علی شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.shahidarshi.mihan blog .com

با عرض سلام خدمت جناب شکوهی واقعا عجب نرم افزار خوبی است ( آنالیز وب سایت و بهبود ترافیک اینترنتی با Addweb Website Prom) می خواستم تشکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد