:: پسورد گذاری بر روی وب سایت شخصی شما با نرم افزار HTML Passwor

 

تا به حال نرم افزارهای متعددی برای پسورد گذاری و تامین امنیت اطلاعات درون سیستم شما معرفی کرده ایم . ولی اطلاعات مهم شما میتواند تنها به اطلاعات درون سیستم محدود نشود . برای مثال وب سایت شما , بلی شاید شما مایل باشید جز خود شما و تعدادی از افرادی که شما مایلید شخص دیگری در دنیای اینترنت قادر به ورود به وب سایت شما و استفاده از اطلاعات آن نباشد . هر چه قدر هم که دامنه ی اینترنتی شما مخفی و ناشناس باشد باز هم امکان پیدا شدن وب سایت شما از طرق مختلف وجود دارد .

HTML Password Lock نرم افزار مفیدیست که توسط الگوریتم قدرتمند پسورد گذاری آن قادرید تمامی وب سایت خود را Password Protected نمایید تا امنیت بالایی را برایش تامین کنید . این عمل تنها با چند کلیک ساده ی موس در محیط نرم افزار صورت می گیرد . شما قدر خواهید بود تا کل وب سایت را با یک و یا چندین ( بیش  از 1000 نام کاربری و پسورد را پشتیبانی می نماید ) نام کاربری و پسورد شخصی محافظت و مدیریت کنید .

برخی ویژگی های کلیدی این محصول شرکت MTop Software :

هیچ نیازی به دانستن زبان های برنامه نویسی تخصصی مانند  perl, php, ASP , Web DB و یا حتی نوشتن یک کد CGI ندارید . نرم افزار در تمامی مراحل شما را راهنمایی می کند و این کارها را برایتان انجام می دهد .

صفحه ی وب ساخته شده قابل استفاده در تمامی محیط ها می باشد . بلی هیچ نیازی به داشتن نرم افزار اضافی خاصی برای مشاهده ی این صفحات نیست و با تمام مرورگر های جدید سازگاری دارد . همچنین تمامی سرور های هاستینگ و میزبانی وب را نیز پشتیبانی می نماید .

دارای 3 نوع کد گذاری می باشد : Page, Session, Cookie .

تنها 30% + 8 کیلوبایت صفحه ی وب ساخته شده اضافه حجم خواهد داشت .

و .....

 

HTML Password Lock را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.2 را با حجم 0.76 مگابایت

کرک :
http://0day.andr.net/appzworld/c06/01/0120/HTML.Password.Lock.v3.2.WinALL.Cracked-CRD.ZIP
فایل کرک را در پوشه نرم افزار به جای فایل اصلی نرم افزار کپی نمایید .
Wink

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://cominfo.blogsky.com

از مطلب جالبت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد