:: محافظت از نرم افزارهای امنیتی سیستم توسط Process Guard 3.200 ::

یکی از بزرگترین مشکلات که نرم افزارهای امنتیتی و در نتیجه کاربران را تهدید می کند بسته شدن این نرم افزارهای حیاتیست که همراه با از کار افتادن محاظت از سیستم می باشد . طبیعتا اجرای این کار یکی از بهترین روش ها برای نفوذ است که شخص و یا نرم افزار به جای دور زدن محافظ ها که بسیار سخت و دشوار است , به راحتی و با از کار انداختن نرم افزارهای امنیتی و محافظ کار خود را پیش برد . این کار از مهمترین دستورات و کارهای بسیاری از تروجان های مخرب است .

حال شما چگونه با این مشکل برخورد می کنید ؟ آیا نصب یک ضد ویروس و تروجان که خود ممکن است به گونه ای توسط این نرم افزارها از حالت اجرا خارج شوند راه حل خوب و کافی برای تامین سیستمتان است ؟

Process Guard نرم افزار امنیتی بسیار مفیدیست که شیوه ای نوین برای محافظت از سیستم ارائه نموده است . این محصول شرکت Diamond Computer Systems قادر است با محافظت از فایلهای حساس در حال اجرا مانند فایلهای اصلی ضد ویروسها و یا ضد تروجانها از بسته شدن آنها جلوگیری نماید و امنیت این نرم افزارها و در نتیجه سیستم را تامین نماید .

ویژگی ها و کاربرد های اصلی این نرم افزار مفید :

محافظت از Process های در حال اجرا در قبال انواع حمله ( نابود کردن , معلق کردن و تغییر Process یا Service در حال اجرا ) .

تحت کنترل داشتن این که چه نرم افزارهایی اجازه ی اجرا شدن دارند و کدام ها ندارند .

مسدود کردن راه تروجانها و سایر نرم افزارهای ناشناس از در قبال نصب شدن روی سیستم .

جلوگیری از اجرای کد های ناشناس و آنالیز رفتار Process های درونی نرم افزارها .

تعیین این که کدام نرم افزارها در سیستم اجرا شوند و تشخیص این که کدام نرم افزارها در حال حمله و ایجاد مزاحمت برای دیگر برنامه ها می باشند .

ثبت تمام وقایع اجرایی نرم افزارها .

و ....

 

Process Guard را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.200 را با حجم حدود 1.9 مگابایت

کرک :
http://rapidshare.de/files/11752333/procguard.exe.html
فایل کرک را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار به جای فایل موجود کپی نمایید.
موفق باشید Wink .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد