MobTime Cell Phone Manager 2006 6.0.5

:: مدیریت اطلاعاتی تمامی گوشی های رایج تلفن همراه توسط MobTime Cell Phone Manager 2006 6.0.5 ::

برای رد و بدل کردن اطلاعات گوشی تلفن همراه با رایانه به نرم افزار خوب و قدرتمندی که این ارتباط را برقرار کند نیاز است . معمولا همراه با کابل گوشی ها , نرم افزارهای مخصوص انتقال دیتا توسط آن کابل برای آن گوشی نیز قرار دارد , ولی این نرم افزارها شاید نتوانند تمامی نیاز های شما را به عنوان کاربر پاسخ دهند .

MobTime Cell Phone Manager 2006 نام نرم افزار قدرتمند و مفیدی در این رابطه است که قادر به مدیریت اطلاعات گوشی های همراه شما در رایانه می باشد . این نرم افزار با تمامی مارکها و مدل های رایج تلفن همراه سازگاری دارد . مدل ها مختلف تلفن همراه Nokia, Siemens, Ericsson, SonyEricsson, Motorola و Samsung و .... که برای هر کدام از آنها Plug-in مخصوص به خود را داراست و همچنین همیشه در حال اضافه کردن پلاگین های بیشتر برای پشتیبانی مارکها و مدل های متعددتریست .

MobTime Cell Phone Manager چه کارهایی انجام می دهد ؟

Short Message Management : مدیریت تمامی SMS ها از لحاظ ویرایش , نوشتن , فرستادن و وارد کردن تمامی آنها به رایانه , پرینت کردن آنها , تکه تکه کردن خودکار SMS های بلند , گزارش وضعیت و نمایش آیکون های رایج مرود استفاده در محیط چت و ....

Phonebook and Contacts Management : مدیریت , گرفتن Backup , باز گرداندن آن به گوشی , ویرایش , اضافه نمودن , پاک کردن و پرینت کردن دفترچه تلفن شما .

Logo and Picture Management : مدیریت تصاویر تلفن همراه و انتقال تصاویر از گوشی به PC و از PC به گوشی .

Ringtones Management : مدیریت آهنگ های گوشی , انتقال آهنگ های مختلف از کامپیوتر به گوشی های مختلف تلفن همراه .

Files Management : تدبیل تلفن همراه و Memory آن به یک حاظفه ی USB که به آسانی قادر به انتقال فایلها از کامپیوتر به گوشی و از گوشی به کامپیوتر می باشید .

Picture Editor: بخش ویراستار تصویر که به شما امکان ویرایش تصاویری که توسط گوشی تان گرفته شده است و یا در سیستم قرار دارد و می خواهید به گوشی وارد نمایید را می دهد .

Dial-up Wizard : تبدیل تلفن همراه شما به مودم و امکان اتصال به اینترنت از کامپیوتر و با استفاده از تلفن همراه ! ( در صورت وجود سرویس های اینتنتی در شبکه ! )

راههای ارتباطی نرم افزار MobTime Cell Phone Manager :

این نرم افزار از طریق کابل اتصال مخصوص گوشی به رایانه ( RS232 یا USB) , از طریق درگاه مادون قرمز ( IrDA ) و به وسیله ی تکنولوژی Bloutooth قادر به برقراری ارتباط و انجام کارهای مدیریتی با گوشی شماست .

 

لیست تمامی مارکها و مدل های مختلف گوشی های تحت پشتیبانی

MobTime Cell Phone Manager 2006 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 6.0.5 را با حجم 12.1 مگابایت

لینکهای lکرک برای این نسخه از نرم افزار ( 6.0.5 ) :
http://www18.enfull.com/MobTime.Cell.Phone.Manager.2006.v6.05.WinALL.Cracked-UnderPl.zip
یا
http://rapidshare.de/files/11850973/un-ph65b-2006-01-26.rar.html

لینک نسخه ی کامل نرم افزار :
http://rapidshare.de/files/12192467/mobtime2006_Pro-Warez.ru.rar.html
پسورد : PRO-Warez

موفق باشید Wink !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد