معرفی و بررسی DownloadStudio 3.0

:: معرفی و بررسی DownloadStudio 3.0 دانلود منجری با امکانات فراوان و منحصر به فرد ! ::

برای مدیریت هر چه بهتر دانلود ها , استفاده از بیشترین حد پهنای باند برای دریافت اطلاعات , تنظیم بندی و طبقه بندی فایل های دانلودی و رفع خطاهای احتمالی هنگام دریافت فایلها در هر سیستمی وجود یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دانلود یا به علارتی یک دانلود منجر حالت ضروری پیدا کرده است . نرم افزار های قدرتمند و بسیار متنوع بسیاری برای مدیریت دانلود ها وجود دارند ولی نرم افزاری که امروز قصد آشنایی بیشتر را با آن داریم از نظر فراوانی امکانات در نوع خود منحصر به فرد است .

شرکت Conceiva دانلود منجر قدرتمندی تحت عنوان DownloadStudio داراست که به تازگی نسخه ی 3.0 از این محصول خود را با امکانات بیشتری نسبت به نسخه های پیشین در خود دارد . این محصول قدرتمند از 12 ابزار گوناگون دانلود مختلف سود می برد که این ابزارها امکانات متفاوت و بسیار مفیدی را برای دریافت برنامه , بازی , عکس , موزیک , فیلم , فایلهای فلش , اسناد گوناگون ,  RSS feed ها , blog ها و podcast ها , وب سایت کامل , FTP کامل و ..... به کاربر برای کار در محیط اینترنت می دهد .

معرفی و آشنایی با 12 ابزار و ویژگی برتر نرم افزار قدرتمند DownloadStudio 3.0 :

Single File Downloader - استفاده از مکسیمم پهنای باند اینترنت و بالا بردن سرعت دانلود شما تا 500% برای دانلود های انفرادی فایلهای از اینترنت .

 ویژگی Resume کردن دانلود ها در صورت بروز مشکلاتی چون خرابی لینک , قطع ارتبط و یا متوقف کردن عملیات .

پشتیبانی تمامی پروتوکل های رایج اینترنتی  HTTP, HTTPS, FTP, MMS و RTSP.

File Range Downloader - ویژگی جالب و منحصر به فرد نرم افزار برای دانلود یک Range خاص از فایلها با نام های مشابه . گالری های تصویر و سایتهای این چنینی که تصاویر و  فایلهای متعدد مشابهی در یک صفحه و یا گالری و ی موضوع با خود داند معمولا از نام های مشابهی استفاده می کنند . برای مثال در یک گالری تصاویر عکس با مضمون Dog تصاویر متعددی جون Dog001.jpg , Dog002.jpg و .... وجو دارند که در برای دانلود به صورت عادی باید آنها را تک تک دریافت نمایید .

 ولی با استفاده از این ویژگی نرم افزار با انتخاب یک Range خاص از نامها برای مثال Dog001.jpg - Dog112.jpg دستور دانلود فایلها از شماره ی 1 تا 112 را به نرم افزار داده اید .

Web Site Downloader - ویژگی قدرتمند Offline Browser بود این دانلود منج که به شما امکان دانلود یک وب سایت را به صورت کامل می دهد تا هرگاه که مایل باشید آن را به صورت Offline مرور کنید . علاوه بر این در این بخش قادر به انتخاب معیارهای دانلود خود هستید , چه فایلهاو فرمتهای دانلود شوند , با چه حدود حجم هایی , از چه پوشه ها و مکانهایی , از چه تاریخی و .....

Streaming Audio/Video Downloader - فایلها و فرمتهای Streming در محیط اینترنت و صفحات وب آن دسته فرمتهای صوتی و تصویری می باشند که برای مشاهده ی آنها و یا گوش دادن بهشان حتما باید به اینترنت متصل باشید و آنها را به صورت زنده تماشا و یا به آنها گوش کنید . بنا براین این فرمتها در حالت طبیعی به هیچ عنوان قابل در یافت و ذخیره نیستند .

این بخش از نرم افزار DownloadStudio می تواند با اتصال به سرور های Windows streaming media شروع به دانلود آنها بر روی هارد شما کند که در صورت نیاز پس از قطع ارتباط به آسانی به آنها گوش دهید و یا تماشا کنید . این ابزار با اکثر فرمتهای رایج Streaming مانند ASF, WMV, WMA, ASX, WVX, WAX سازگاری دارد .

RSS Feed, Blog and Podcast Downloader - این بخش از نرم افزار قادر به دریافت RSS feed ها , Blog و Podcast از وب سایتها اینترنتی و قرار دادن این منابع اطلاعاتی بر روی هارد شماست که به آسانی قادر به مرور آنها به صورت آفلاین خواهید بود .

RSS Feed Reader - ابزاری برای  نمایش RSS Feed دانلود شده .

DownloadStudio Audio/Video Capture - این ابزار قادر به ذخیره ی هر نوع منبع صوتی در حال پخش در سیستم است . بنابراین هر موسیقی مه در محیط اینترنت در حال گوش دادن هستید , هر فیلمی که در حال تماشا هستید , هر صدایی که در صفحات وب در حال پخش شدن است و Radio  و .... حتی محتویات در حال پخش Media Player ها قادر به ضبط شدن توسط این نرم افزار است . قادر به پشتیبانی Streaming Audio و Video سرورهای Windows, Real و QuickTime می باشد .

DownloadStudio URL Sniffer - ابزاری مناسب برای پیدا کردن URL ها و آدرس های اینترنتی که شما به دنبال آنها هستید در مرورگر .

Flash Detection and Capture - ابزار قدرتمند این نرم افزار که امکان دانلود و ذخیره ی فایلهای فلش موجود در تمامی مرورگر ها را تنها با یک راست کلیک بر روی آنها می دهد .

Web Site Explorer - تبدیل نرم افزار به ابزاری برای جستجو و کاوش در وب سایتهای اینترنتی ! به آسانی با گشت و گذار در لینک ها و آدرس ها به آدرس و لینک مورد نیاز خود دست یابید .

File Browser, Viewer and Organizer - مجهز به یک Browser بسیار قدرتمند برای مدیریت هر چه بهتر محیط نرم افزار و فایلهای دانلودی و دانلود شده .

نمایش به صورت ‏Thumbnail تمامی فایلهای دانلود شده , محیطی آسان و کاکردی مشابه Windows Explorer , پشتیبانی بیش از 150 فرمت , بخش نمایش تصاویر دانلود ی نرم افزار امکانات مختلفی مانند ACDSee , IrfanView و سایر ابزارهای مدیریت تصاویر به شما می دهد .

DownloadStudio Works With All Popular Web Browsers - سازگاری با تمامی مرورگر های مطرح دنیا !

بلی این نرم افزار قدرتمن با مرورگرهای مطرحی چون :

Firefox 1.0 or higher
Mozilla 1.0 or higher
Opera 7.0 or higher
Netscape 7.0 or higher
Internet Explorer 5.0 or higher
Internet Explorer-based browsers, including:
Maxthon
NetCaptor
Avant Browser

سازگاری کامل دارد !

و ......

 

DownloadStudio را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.03 را با حجم 18.2 مگابایت

کرک نسخه ی 3.03 نرم افزار :
http://crackserver.com/pages_cracks/DownloadStudio.v3.0.0.3-TE.ZIP.htm

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار همراه با کرک با حجم 19.5 مگابایت :
http://rapidshare.de/files/18789677/Download.Studio.v3.0.zip

موفق باشید Wink

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد