:: مخفی کردن و تغییر نام و هویت در محیط اینترنت با نرم افزار Mas

 

یکی از بهترین راههای تامین امنیت اینترنتی , مخفی کردن هویت و ناشناس ماندن در محیط این شبکه است که این کار از طریق تغییر و یا  پنهان کردن آدرس واقعی و نام سیستم شما در اینترنت است .

Mask Surf نام محصولی از گروه نرم افزاری ‏ThankSoft می باشد که به شما امکان محافظت از هویتتان را در محیط اینترنت و پاکسازی اطلاعات مهم ذخیره شده در مرورگر ها را می دهد . Mask Surf به شما امکان آن را می دهد تا با هویتی جدید در محیط اینترنت ظاهر گردید و یا ب طور کل مخفی شده و از دیدگان همه در امان باشید .

این نرم افزار با تغییر IP آدرس شما تنها با یک کلیک بر روی آیکون آن در SysTray هویت شما را با هویت های مختلف از کشور های مختلف جهان از ISP های گوناگون جهان جایگزین می کند .

شما همچنین قادر به اضافه کردن بسیاری از Proxy های مرود نظر خود از کشورهای گوناگون جهان به لیست پروکسی های موجود در این نرم افزار هستید .  دیگر ویژگی این نرم افزار پاکسازی اطلاعات ذخیره شده ی موجود در مرورگر های اینترنتیست که این محصول cache, URL cache, forms and passwords, cookies, و downloads history را پاک می نماید .

 

این نرم افزار با مرورگر های  Internet Explorer, Opera, Mozilla Suite و Mozilla Firefox و همچنین ویندوز های 2000 و XP سازگاری دارد .

نسخه ی کامل نرم افزار Mask Surf 1.1 همراه با کرک با حجم 1.6 مگابایت

نسخه ی کامل نرم افزار Mask Surf 1.1 همراه با کرک با حجم 1.8 مگابایت :
http://www.filelodge.com/files/room12/302454/Mask.Surf.v1.1.zip

نظرات 1 + ارسال نظر
فقط کلیک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد