:: طراحی داخلی و خارجی ساختمان به صورت 3 بعدی و زنده توسط نرم افزار قدرتمند FloorPlan® 3D Design Suite 10 ::

FloorPlan® 3D Design Suite 10 نام نسخه ی جدید از نرم افزار قدرتمند طراحی داخلی ساختمان شرکت IMSI می باشد که مجموعه ای فوق العاده از ابزارهای گوناگون برای ایجاد تغییرات و طراحی و برنامه ریزی برای پروژه های مرتبط با طراحی داخلی و خارجی ساختمان است . با هم با گوشه ای از توانایی های این ابزار قدرتمند طراحی آشنا می شویم :

بیش از 1001 طرح و نقشه ی از پیش طراحی شده و آماده تغییر : می توانید با انتخاب یکی از 1001 طراحی از پیش آماده شده ی نرم افزار و ایجاد تغییرات دلخواه در آن به طرح مورد نظر خود نزدیک تر شوید . ( 1001 طرح آماده )

Online 3D Kitchen Showroom : طراحی آشپزخانه ای که همیشه آرزویش را داشتید ! به شما 15 مدل مختلف طراحی آشپز خانه را و 5 طرح مورد پسندتر را نشان می دهد .

1,900+ Convenient 3D Symbols : بیش از 1900 اشیا سه بعدی قابل استفاده در محیط منزل برای مبلمان و تزیین و دکور و ..... محیط درونی و سازش آنها با طرح شما .

Custom Cabinet Builder : خواه شما شما در حال ساخت طرح آشپزخانه و حمام و ... خودتان باشید و یا در حال ایجاد تغییرات در طرح های موجود نرم افزار باشید , FloorPlan 3D برای شما بیش از 35 مدل کابینت را می آورد که به اسانی با تغییر رنگ , مدل , طرح و ... آن ها می توانید به طرح مورد نظر دست یابید .

Landscaping : طراحی زیبا ی خارجی منزل مانند نرده های زیبا , گیاهان و درختان موجود در حیاط و بسیار لوازم جانبی دیگر را این بخش برایتان ساده نموده است .

Virtual Reality Walkthrough : به شما امکان تجسم و خانه ی آینده ی خود را به صورت زنده و 3 بعدی می دهد . به آسانی می توانید به داخل هر کدام از اتاق ها و محیط های منزل قدم بزنید و آن ها را به طور زنده مشاهده نمایید .

LightWorks® Rendering Engine : علاوه بر ویژگی Rendering عادی , این ابزار برای شما امکان کنترل منابع نوری , سایه ها و زنده کردن حس گرما و حیاط در منزل را با موتور قدرتمند LightWorks® Rendering Engine مهیا می سازد .

و بسیاری ابزارهای قدرتمند دیگر مانند :

Interactive Tutorials , Auto Dimensioning , Terrain Tools , Automatic Roof Editor , Custom Window and Door Shapes , Collision Detection , Multiple Views , View and Edit in 2d & 3D , Drag and Drop Symbols , Export DXF and VRML , Multiple Camera Positions  , Deck Design , Plumbing Fixtures و ....

 

نسخه ی کامل نرم افزار FloorPlan® 3D Design Suite 10.2 با حجم حدود 112 مگابایت

نسخه ی کامل نرم افزار FloorPlan® 3D Design Suite 10.2 با حجم حدود 112 مگابایت :
-----------
ویرایش شد :
لینک های دیگر برای دانلود نسخه ی کامل نرم افزار FloorPlan 3D Design Suite 10 :
http://www302.fixdown.com/keydown2003/eq-fp10c-2005-11-16.rar
یا
http://ultrashare.net/hosting/fl/676ad0ae4b/

موفق باشید Wink

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد