Kaspersky Internet Security 2006

:: نسخه ی نهایی 2006 از بسته ی امنیتی ضد ویروس بسیار محبوب شرکت کسپراسکای عرضه شد ! Kaspersky Internet Security 2006 6.0 ::

کمپانی قدرتمند Kaspersky از شرکت روسیه با تولید ضد ویروس مطرح و بسیار پرطرفدارش به شهرت وفروشی بسیار بالا دست یافته است . این ضد ویروس به خاطر قدرت و سرعت بسیار بالا , توانایی آپدیت بسیار مناسب و دیتابیس آنلاین بسیار قدرتمند و مصرف کم حافظه های اصلی سیستم دارای طرفدای بی شماری شده و حتی بسیاری از طرفداران تعصبی ضد ویروس هایی چون McAfee و Norton را به سمت خود کشانده است . ضد ویروس Kaspersky هنگام عرضه  با شعار 3 بار آپدیت در روز پای به عرصه ی رقابت گذاشت و پس مدتی در میان کاربران جای خود را به طور کامل باز کرد .

به تازگی از سوی کمپانی کسپراسکای آخرین نسخه ی بسته ی امنیتی این شرکت که شامل نسخه ی 6.0 و آخر ضد ویروس کسپر به همراه چندین نرم افزار امنیتی قدرتمند این شرکت عرضه شده است که امروز قصد معرفی آن را داریم .

Kaspersky Internet Security 2006 راه حلی بسیار مناسب برای تامین امنیت سیستم به صورت کامل در مقابل تمامی خطرهاست .

برخی از ویژگی های نرم افزار قدرتمند Kaspersky Internet Security 2006 :

ویژگی های محافظتی علیه ویروس ها :

محافظت Email - زیر نظر داشتن ایمیل های ورودی و خروجی و چک کردن پروتوکل هایی که اتز طریق آنها اطلاعات رد و بدل می شود و حتی نرم افزار های مطرح ایمیل برای جلوگیری از ورود ویروسها از آن طریق به سیستم .

محافظت اینترنتی - تمامی ترافیک های HTTP اینترنتی و سایتهایی که مورد بازدید قرار می دهید توسط این بخش ضد ویروس موجود در بسته ی امنیتی مورد نظرات و محاظفت کامل قرار می گیرد تا مانع ورود نرم افزارهاو کدهای مخرب و ویروس از این راه رایج شود .

محافظت فایلهای سیستم - به صورت زنده و Real-Time تمامی فایلهای ویندوز و بخشهای مهم و آسیب پذیر تحت کنترل نرم افزار است و با مشاهده ی کوچکترین حرکت مشکوکی شروع به فعالیت علیه آن می کند .

Proactive protection - زیر نظر داشتن تمامی پروسه های در حال اجرای RAM بنابراین شما از پروسه های مخفی مخرب نیز آگاه خواهید شد .

ویژگی های محافظتی علیه جاسوس ها :

تامین امنیت اطلاعات محرمانه ی سیستم - این بخش از نرم افزار از اطلاعات محرمانه ی سیستم شما مانند پسورد ها , جزییات کردیت کارت ها , شماره اکانت های مختلف و سایر اطلاعات این چنینی محاظفت به عمل می آورد و مانع سرقت آنها از سیستم شما شده و از کلاهبرداری های اینترنتی که به دزدیدن این اطلاعات منجر می شود جلوگیری می کند .

گشت و گذار امن در محیط اینترنت - همانطور که می دانید امروزه اگر حتی بدون نرم افزارهای قدرتمند ضد ویروس و ضد جاسوس وارد اینترنت بشوید حتما پس از مدت کوتاهی به یکی از این جاسوسها و نرم افزارها و کدهای مخرب گرفتار خواهید شد . این بخش از نرم افزار امنیت لازم را برای رفع این دغدغه تامین خواهد کرد و از سیستم شما در مقابل انواع Spyware , Adware ,Trojan و کدها و نرم افزارهای مخرب محافظت خواهد کرد .

مسدود کردن فعالیت های Dialer ها - از هر تلاش عیر معتبری برای دسترسی به اینترنت توسط جاسوس ها و مخصوصا Dialer ها که با وصل شدن به سرور خود پول تلفن های هنگفت را رقم می زنند جلوگیری به عمل می آورد .

محافظت علیه هکرها :

مسدود کردن تمامی حمله های اینترنتی و شبکه - با زیر نظر داشت کامل سیستم و فعالیت های اینترنتی از حملات به وجود آمده جلوگیری به عمل آورده و راه ورود آنها را به سیستم مسدود می نماید .

کنترل کامل روی تمامی فعالیت های اینترنی -

امن در تمامی شبکه ها - با اتصال به یک شبکه ی حدید نرم افزار از شما نوع این شبکه ی جدید را می خواهد تا متد های امنیتی خود را بر اساس آن تعیین کند .

حالت مخفی - سیستم شما را در دنیای اینترنت مخفی نگاه داشته و با این روش از بسیاری حملات احتمالی جلوگیری می کند .

محافظت علیه Spam ها و نامه های مزاحم :

محافظت پیشرفته در مقابل Spam ها - دارای دیتابیس قدرتمند شامل لیست کامل همراه با جزییات اسپم ها و شامل الگوریتم های شناسایی اسپم قدرتمند .

پشتیبانی نرم افزارهای Email Client رایج - این نرم افزار به طور اختصاصی برای Microsoft Outlook و Microsoft Outlook Express نوشته شده و در کار با این 2 نرم افزار ماکسیسمم توانایی خود را بروز می دهد .

و ......

 

این نرم افزار با Microsoft Windows 98 (SE) / NT Workstation 4.0 / 2000 Professional , Microsoft Windows ME و Microsoft Windows XP Home Edition / XP Professional سازگاری کامل دارد .

Kaspersky Internet Security 2006 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 6.0.0.299 را با حجم 14.6 مگابایت

کرک نسخه ی 6.0.0.299 نرم افزار :
http://www.free-hoster.cc/users/p30world/Kaspersky.Internet.Security.2006.6.0.0.299.zip

http://www.crackserver.com/search.php?q=Kaspersky.Internet.Security

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد