:: خلق شخصیت های متحرک سخنور در محیط های گوناگون با CrazyTalk 4.

 

CrazyTalk نام نرم افزاری متفاوت و در نوع منحصر به فرد از کمپانی Reallusion است که هنرش در خلق و طراحی شخصیت های انیمیشن و متحرک سخنور در محیط های مختلف مانند محیط های ویدیویی , Presentation های مالتی مدیا مانند PowerPoint و  نرم افزارهای خلق اسلاید مانند آن ,  صفحات وب , گوشی های تلفن همراه و .... است .

بلی این نرم افزار بسیار مفید به شما کمک می کند تا با خلق یک شخصیت مجازی دست به آموزش و دادن توضیحات مرتبط به گونه ای بسیار زیبا و ارزشمند بزنید ! برای مثال برای ارائه ی پروژه ی خود در دانشگاه به جای خودتان , این شخصیت مجازی و با صدای ضبط شده می تواند به جای شما لب به سخن بگشاید و توضیحات مربوطه را ارائه کند . تنها کاری که شما باید انجام دهید خلق شخصیت سخنور , دادن راهنمایی های لازم به آن , دادن نوع رفتار و شخصیت برخوردی انیمیشن و اضافه کردن صدا به آن است و این اثر زیبا می تواند به هر پروژه ی مالتی مدیا شما افزوده شود .

آخرین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار از سوی کمپانی سازنده نسخه ی 4.1 می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی های آن می پردازیم .

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند CrazyTalk 4.1 :

Facetrix, photo-based 3D facial morphing technology - تکنولوژی قدرتمند Facetrix این نرم افزار به شما امکان آن را می دهد تا با دادن تصویر چهره ی شخصیت های گوناگون و تبدیل آنها به شخصیت های جاندار با قابلیت سخنوری و لب خوانی انسان جدیدی را خلق کنید . این شخصیت جدید در حین سخن گفتن قادر به انجام دستورات مختلف شما مانند حالات و فیگورهای خاص و بیان احساسات عاطفی مانند لبخند زندن , اخم کردن , گریستن و خندیدن است .

Expressix, speech animation technology - تکنولوژی مخصوص سخنوری این نرم افزار با بررسی صدای داده شده آن را تبدیل به لبخوانی و حالت لبهای شخصیت سخنگو می کند . قابلیت تغییر صدا با دادن افکت های مختلف ,  توانایی دادن متن به نرم افزار و خواندن آن با استفاده از تکنولوژی Text-To-Speech و اضافه نمودن موزیک مستقل برای پس زمینه ی پروژه تنها برخی از ویژگی های این بخش از نرم افزار هستند .

Timeline editor - ویراستار Timeline برای تنظیم دقیق صدا با حالات لب و صورت و تنظیم سایر اجزای صورت مانند چشم ها و تکان خوردن سر با صدا .

CrazyTalk content manager - بخش مخصوص مدیرت شخصیت های خلق شده توس نرم افزار .

Flexible media output - انعطاف پذیری بالای فرمتهای خروجی ! قادر به خلق فرمتهای با کیفیت بالای DVD , فرمتهای WMV , AVI و RM , فرمتهای سازگار با FlashMX و MS Office Documents و ....

Interactive talking web based characters - خلق شخصیت های سخنور و قابل کنترل در محیط وب بر پایه ی  JavaScript و VB script .

Powerpoint and application program embed - قابلیت جاسازی شخصیت های خلق شده در محیط های Microsoft PowerPoint Presentation و Shockwave .

Mobile friendly output - 3GP/MPEG4 - فرمت خروجی 3GP و Mpeg4 نرم افزار که مخصوص گوشی های تلفن همراه است و امکان پخش شخصیت های خلق شده شما در محیط این گوشی ها نیز میسر می باشد .

Send talking/animated electronic greeting cards - خلق و طراحی کارت تبریک های زیبا با استفاده از تمپلات های مختلف از پیش ساخته شده .

نسخه ی 4.1 نرم افزار که به تازگی عرضه شده است قابلیت های مضاعفی با خود دارد که برخی از این از آنها به شرح زیر است :

Performance Increased on CrazyTalk Components -

Firefox now supported with CrazyTalk web content - سازگاری با مرورگر مطرح FireFox .

Increased Lip-sync accuracy - افزایش قابلیت لب خوانی و طبیعی تر شدن آن .

افزایش کیفیت صوت در محیط های وب .

و .....

 

نسخه ی کامل نرم افزار Reallusion CrazyTalk 4.0 با حجم حدود 51 مگابایت در بخش نظرات ....

برای تبدیل نسخه ی 4.0 نرم افزار به 4.1 می توانید از این Patch یازده مگابایتی استفاده کنید .

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار CrazyTalk 4.0 با حجم حدود 51 مگابایت :

http://rapidshare.de/files/10678204/crazytalkms_retail.exe.html

پچ مورد نیاز برای تبدیل نسخه ی 4.0 به 4.1 با حجم 11 مگابایت :
http://highspeed1.movedigital.com:8080/badfs/badfs/ct410upgrade.exe?prtnr=reallusion&path=/web/files/reallusion/ct410upgrade.exe

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

نننننننننننننننننننننننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد