Windows Media Player 11

:: نسخه ی 11 از نرم افزار قدرتمند پخش رسانه شرکت مایکروسافت : Windows Media Player 11 ::

Windows Media Player نام نرم افزار آشنا و محبوب کپمپانی مایکروسافت است که تقریبا تمامی کاربران ویندوز با آن آشنایی دارند . این ابزار خوب و قدرتمند برای پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری همواره با سیستم عامل ویندوز در نسخه های متفاوت در طول زمان عرضه می شد و از پرکاربردترین نرم افزار های رایج در ویندوز بوده و است .

به تازگی آخرین ویرایش این ابزار قدرتمند کمپانی مایکروسافت تحت عنوان Windows Media Player 11 به صورت آزمایشی و با تغیرات متعددی هم در ظاهر و هم در کارایی از سوی این شرکت عرضه شده است و کاربران اصلی ویندوز میتوانند آن را برای خود به رایگان دریافت استفاده نمایند .

این ابزار برای ویندوز ویستا طراحی شده و همچنین در با نسخه های مختلف ویندوز XP نیز سازگار است .

از ویژگی های مهم جدید این نسخه از نرم افزار میتوان به قدرت آن در مدیریت انواع فایلهای صوتی و تصویری , پخش باکیفیت انواع VCD و DVD , توانایی رایت CD در محیطی گرافیکی و زیبا و حرفه ای , تبدیل فرمت صوتی و تصویری به فرمتهای متعدد و مورد نیاز, سازگاری کامل باStreaming Media , پخش موزیک و فیلم رایگان از منابع رایگان اینترنتی و ....

 

نرم افزار Windows Media Player را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 11 بتا را با حجم حدود 23 مگابایت از وب سایت شرکت مایکروسافت

نسخه ی اصلی نرم افزار Windows Media Player 11 برای تمامی کاربران با حجم حدود 24 مگابایت :

http://www.badongo.com/file/648560

در صفحه ی مورد نظر پس از انکه ثانیه شمار به صفر رسید , بر روی گزینه ی Click Here To Download کلیک کنید تا نرم دانلود آغاز شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد