SWFKit Pro 3.0

:: SWFKit Pro 3.0 نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فایلهای فلش به فایلهای اجرایی متسقل قابل اجرا در تمامی محیط ها ::

شرکت TopCMM نرم افزار کمکی جالب و بسیار مفیدی تحت عنوان SWFKit Pro داراست که بسیاری از نیازهای طرفداران این فرمت محبوب و زیبای دنیای کامپیوتر را رفع می کند . SWFKit Pro نرم افزاریست که قادر به تهیه ی فایلهای اجرایی قدرتمند از فایلهای فلش شماست که با یک کلیک در هر محیط و پنجره ای که شما مایل باشید و در هر سیستم عاملی به سادگی اجرا و نمایش داده شود ! بدون نیاز به نرم افزار Flash Player کمپانی ماکرومدیا و بدون نیاز به هیچ مرورگری فق و فقط با یک کلیک ساده . ساخت اسکرین سیور یا همان محافظ صفحه نمایش از انواع فایلهای فلش دیگر ویژگی خوب این نرم افزار کاربردیست .

نسخه ی 3 این نرم افزار به تازگی از سوی شرکت سازنده عرضه شده است که قابلیت سازگاری با فایل های فلش 9.0 شرکت ماکرومدیا را نیز داراست .

برخی توانایی های نرم افزار SWFKit Pro 3.0 :

تبدیل فایلهای فلش نرم افزارهای Macromedia Flash  3, 4, 5, MX, MX 2004, 8, 9 و SWiSH Max و Flex به فایل های اجرایی قدرتمند با فرمت های EXE و SCR .

تهیه ی Setup های Installer از فایل های اجرایی حاصل .

قابلیت های جانبی برای تنظیم ظاهر فایل اجرایی مانند قرار دادن آیکون مخصوص برای آن, تعیینن سایز پنجره ای که قرار است فلش در آن نمایش داده شود, تنظیم فعالیت راست کلیک در پنجره فلش و حتی تعیین زمان خاص برای محدود کردن استفاده از فایل فلش شما برای مثال قادرید تنظیم کنید که تنها اعتبار این فایل ساخته شده ی شما تا پایان سال 2006 باشد و پس از آن اجرا نشود !

محافظت از فایل های فلش شما و تمامی محتویات آن مانند SWF movies, FLV files, MP3 files, JPG files, XML files, TXT و ... در مقابل Decompiler ها و و کدگذاری آن ها .

سرعت بالا در انجام فعالیت ها .

و .......SWFKit Pro را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.0 را با حجم 9.5 مگابایت

کرک نسخه ی 3.0 نرم افزار :
http://www21.fixdown.com/endown/skpfix-2006-07-27.rar

فایل pp.exe موجود در پوشه ی کرک را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار به جای فایل موجود کپی کنید !
کرک تست شده و 100 کار می کند .
موفق باشید Wink

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ http://nasrin-a.blogfa.com

salam azizam weblaget ghashnga jaleba didani bood be manam sar beznaa vasam nazar bede khoshhal misham ghorbonet nasrin-a babaye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد