Windows Live OneCare 1.5.1785.18

اقدامی دیگر از کمپانی بزرگ و موفق مایکروسافت!
Windows Live OneCare مجموعه ایی از ابزارهای امنیتی و یکپارچه که اخیرا مایکروسافت در پروژه های خود قرار داده بود و هم اکنون نسخه Beta آن آماده دریافت است.
البته فقط قابل استفاده تا 180 روز است و هیچ کرکی هم براش وجود نداره!
تمامی ابزارهای مراقبت کننده از یک کامپیوتر در یک مجموعه. بصورت بی صدا در background ویندوز شما کارش را انجام میدهد, بطوری که شما نگران خرابی و آزار کامپیوترتان از طرف ویروس ها, Spyware ها, هکرها و دیگر موارد مخرب را نداشته باشید. همچنین بیشتر از یک وسیله امنیتی برای شما کار خواهد کرد و بطور منظم از فایلهای مهم و تایین شده شما نسخه پشتیبان (Backup) تهیه میکند و برای بالا بردن کارایی کامیپوتر شما اقدام به پاکسازی فایلهای اضافی سیستمی ایجاد شده میکند و به بالا رفتن سرعت سیستم تون کمک میکند بصورتی که راحت تر به کارهای کامپیوتریتان برسید.
 

همه ابزارهای حفاظت و نگهداری در یک مجموعه
Windows Live OneCare برای محافظت کامپیوترتان به شما کمک میکنه, و این عمل بصورت کاملا خودکار و بهینه سازی شده برای نگه داشتن سرعت بالای کامپیوترتان انجام میشود. OneCare مرتبا از فایلهای مهم شما در حال گرفتن نسخه پشتیبان میباشد.

آسان برای استفاده
Windows Live OneCare دائما مراقب سلامتی و نگهداری کامپیوتر شماست . OneCare وضعیت هشدار دهنده سلامتی کامپیوترتان را در taskbar ویندوز خود نمایش میدهد:

یک آیکن سبز رنگ که منظور از آن وضعیت خوب میباشد. یعنی اینکه قابلیت های آنتی ویروس و فایروال شما کاملا بروز است, کامپیوتر شما نسخه پشتیبانی را از دست نداده است و هیچ احتیاجی به اقدامی برای مراقبت از کامپیوتر خود نیست. Windows Live OneCare در پس زمینه شما فعال است و در حال مراقبت سیستم شما و جلوگیری از خطرات ویروس و Spyware.

یک آیکن زرد که منظور از آن وضعیت متوسط میباشد. معمولا در این حالت باید شما اقدامی را انجام دهید, از قبیل زمان بندی tune-up و یا گرفتن backup و یا دانلود بروز کننده های نرم افزار. آیکن زرد منظورش این نیست که سیستم شما فورا در معرض خطر است! اما شما باید اقدامات حاضر را برای تبدیل رنگ زرد به سبز انجام دهید.

یک آیکن قرمز که منظور از آن وضعیت خطرناک و Risk میباشد. امکان رخ دادن خطر است اگر به عنوان مثال, Windows Live OneCare برای بروز شدن نرم افزار توسط شناسایی دهنده شناخت آخرین ویروس ها عاجز میباشد که مشکل از ارتباط شما با اینترنت میباشد. یا Windows Live OneCare فایروالش خاموش میباشد.

و اما قابلیت Backup and Restore:
به سادگی فایلهای ارزشمند شما را محافظت میکند. شما میتوانید آنها را به محل مورد نظر خود از جمله: external hard disk, CDs یا DVDs برگردانید.
نوع نسخه پشتیبان شما برای انتخاب اصلا فرقی نمیکنه براش, Windows Live OneCare زمانی که فایلهای شما احتیاج به Backup داشته باشند به شما اطلاع میده و اگر از یک درایو هارد دیسک خروجی استفاده کنید بصورت خودکار از فایلهای تان نسخه پشتیبان میگیرد.

حجم فایل: 986 کیلوبایت (نصب کننده آنلاین - حجم نرم افزار بالای 7 مگابایت)
دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد