Winamp Pro 5.3

یک پخش کننده کاملا شناس که هرجا برید دیگه میبینیدش...

Winamp اصولا یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فایلهای صوتی یا موزیک است. من تا اونجایی که یادم میاد از بچگی تا همین حالا (که بازم...) از Winamp استفاده میکردم و یکی از کاربرای پروپا قرصش هستم. در این نسخه همانطور که میدونید قدرت پخش فایلهای تصویریش بسیار بالا رفته و میتونه مثل (البته فقط مثل نه خودش!) ویندوز مدیا پلیر برای تمامی فایلهای مدیا تون یک پخش کننده خوبی باشه.
سریالش رو داخل نظرات میذارم که میتونید بعد از Register کردنش CD هم رایت و خیلی کارهای اضافه دیگه باهاش انجام بدید.

از آخرین نسخه اش لذت ببرید... 

حجم فایل: 6.24 مگابایت
Download

سریال:

Key: RAT4Q-SDS79-BC1TN-UVNDZ

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

سایت خوبی دارید . خواهشمندم مطالب کوتاه علمی منظورم جمله های کوتاه و پرمعنا در سایت خودتون قرار دهید . همچنین پسورد برنامه هایی که در سایت خودتون قرار میدهید را هم به توضیهات برنامه اضافه کنید.متشکر

سلام
دوست عزیز خسته نباشید
از اینکه به وبلاگ من سر زدید و با نظر خودتان من رو در هر چه بهتر شدن این وبلاگ یاری می کنید کمال سپاسگذاری را دارم
اما در مورد سوالتون باید بگم که در مورد جملات حکیمانه بزرگان درصد جایی در این وبلاگ برای این کار هستیم
در مورد سوال بعدی این که بیشتر برنامه ها پسورد ندارند و کم بیشی دارند که اونها هم می تونید با من در میان بذارید
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد