The Logo Creator 5.0

:: طراحی و خلق لوگو ها و آرم های تجاری زیبا و متنوع با The Logo Creator 5.0 ::

Www.shekoohi.blogsky.Comلوگو و آرم های تجاری شرکت ها یکی از مهم ترین عوامل شناخت آنان و همچنین عاملی موثر در تبلیغات هرچه درست تر و شکیل تر محصولات و یا نام و آوازه ی شرکت است. از این رو هر شرکتی در هر زمینه ای مایل به طراحی لوگو و آرمی زیبا برای خود است. وب سایتهای گوناگون اینترنتی نیز امروز از این قاعده مستثنا نیستند و داشتن لوگویی زیبا به آنان ارج و احترامی دو چندان می دهد . حال چگونه می توان بدون داشتن تجربه ی بسیار در طراحی و امور گرافیکی اقدام به ساخت لوگویی زیبا و مورد پسند کنیم !
The Logo Creator 5.0 نرم افزار جالبی برای طراحی و خلق لوگو های زیبا و متنوع برای حرفه های گوناگون است که با استفاده از گالری و تمپلاتهای متعددی که در دیتابیس خود داراست، امکان ساخت لوگو های متفاوت و زیباو آن گونه که شما مایلید را تنها با چند کلیک ساده می دهد.
لوگو های شرکتی، لوگو های ورزشی، مذهبی، تجاری، و حتی کارتونی از جمله لوگو ها و آرم هاییست که می توانید توسط این ابزار قدرتمند به سادگی طراحی کنید . کاری را که شما با صرف ساعتها در نرم افزارهای مطرح گرافیکی در صورت داشتن مهارت می توانستید انجام دهید را به اسانی با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات مورد پسند خود در محیط این نرم افزار می توانید انجام دهید !
دارا بودن صد ها ایتم آماده برای استفاده در لوگو ها و 50 فونت مخصوص درونی و از پیش طراحی شده ( البته شما می توانید آیتم ها و تصاویر و فونتهای خود را نیز وارد محیط نرم افزار کنید !) از ویژگی های خوب دیگر این نرم افزار می باشند .

 

نمونه لوگو های ساخته شده

گالری لوگو های سایت سازنده

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار The Logo Creator 5,0 با حجم حدود 45 مگابایت :
http://www2.ware8.com/The.Logo.Creator.exe

شماره سریال مورد نیاز :
AES8-MECH

حروف بزرگ رعایت شود !
موفق باشید Wink

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد