Microsoft Expression Web 2007

:: Microsoft Expression Web 2007 جایگزین جدید کمپانی مایکروسافت برای نرم افزار محبوب FronPage ::

یکی از برترین و پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری کمپانی مایکروسافت که سالها در قالب بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007 با علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web 2007 عرضه و منتشر شده که از این پس علاقمندان به طراحی صفحات وب می توانند از این نرم افزار جدید استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web 2007 نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

طراحی های CSS بسیار زیبا، ارائه ی صفحات XML و ... بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فن آوری قدرتمند سرور ASP.Net،  مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار و وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار Microsoft Expression Web 2007 با حجم حدود 110 مگابایت :
Serial: DDWJC-VFGHJ-7GFK6-9QK3D-PFTHW

http://rapidshare.com/files/7573932/turtilfiji.part1.rar
http://rapidshare.com/files/7573945/turtilfiji.part2.rar
http://rapidshare.com/files/7578017/turtilfiji.part3.rar
http://rapidshare.com/files/7578035/turtilfiji.part4.rar
http://rapidshare.com/files/7578104/turtilfiji.part5.rar

klol101

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد