Webtalker.net 2.2

:: ساخت پخش کننده های صدا به صورت فلش توسط Webtalker.net 2.2 ::

شاید شما هم دارای وبلاگ و یا وب سایتی می باشید. مهم نیست که وب شما در چه زمینه ای فعالیت می کند. شخصی ، تجاری و ... . مطمئنا شما نیز به وب سایت هایی برخورد کرده اید که با وارد شدن به آنها صدای موسیقی و یا حتی صدای افراد در آن ها شنیده می شود. فرض کنید شما قصد این را دارید تا با ورود یک کاربر به وب شما صدای شما برای بیان یک عبارت خوش آمد گویی پخش شود. برای این کار شما می بایست ابتدا توسط یک برنامه ضبط کننده صدا ، صدای خود را ضبط کنید و سپس توسط نرم افزار های طراحی فلش اقدام به ایجاد یک فایل فلش نمایید تا پس از زمان بارگذاری اقدام به پخش صدای شما نماید. البته راه های دیگری نیز برای پخش صدا وجود دارد که راهی که با آن اشاره کردیم یکی از حرفه ای ترین آنها بود. حتما متوجه شده اید که برای انجام مراحل بالا باید به برنامه نویسی فلش آشنایی داشته باشید.

نرم افزاری را که در این مطلب برای شما معرفی می کنیم راه حل شما برای عبور از مشکلات ساخت این چنین فایل های به صورت تخصصی می باشد و شما بدون نیاز به دانش زیاد در این زمینه می توانید بهترین Player ها را ایجاد نمایید.

 

Webtalker.net نام ابزاری می باشد که شما به کمک آن می توانید صدای ضبط شده و یا هر فایل mp3 دیگر خود را به صورت فلش بر روی وب انتشار دهید. این نرم افزار با ساخت فایل های فلش که دارای کلید های کنترل می باشند همانند یک Music Player و همچنین ساخت کد های HTML آماده برای قرار گیری در صفحات وب این امکان را به کاربر می دهد تا بر روی وب سایت خود اقدام به ایجاد یک Player به صورت Online نماید. این نرم افزار با ابزار جادویی ( Wizard ) و به صوررت قدم به قدم طراحی شده و کاربران به راحتی می توانند از این برنامه استفاده کنند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ساخت پخش کننده ، ضبط و پخش صدای ضبط شده شما و یا هر فایل mp3 دیگری به صورت فلش در 5 مرحله

- استفاده آسان ، دارای ابزار wizard برای ساخت پخش کننده به صورت قدم به قدم

- اضافه کردن صدا به وب سایت ، Email و ...

- قابلیت انتشار فایل ها و صفحات آماده شده شما در اینترنت

- بدون نیاز به دانلود plug-in و Player توسط بازدید کنندگان

- ساخت کد های HTML و فایل صوتی توسط برنامه

- ساخت فایل های فلش بدون نیاز به بارگذاری

- و ... .

 

  دانلود کنید نسخه  2.2 را با حجم 3.5 مگابایت

 crack

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد